Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
    De har sgu købt en angriber

    Held og lykke, Columbus Crew. Det vil I have brug for...
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
      De har sgu købt en angriber

      Yes guys. Its correct. He's a very good bowler

      Comment


        De finder forhåbentlig ud af, at Emil hverken er angriber eller hængende angriber.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
          De finder forhåbentlig ud af, at Emil hverken er angriber eller hængende angriber.
          Eller kant, eller midtbane, eller offensiv midt eller noget som helst. Jeg forudsiger, at han om 1-2 år vender hjem til Lyngby for at bygge karrieren op igen efter et mislykkedes ophold i USA.

          Comment


            Jeg tager den positive hat på og ønsker alle parter held og lykke, samt jeg håber Emil får den succes and kun fandt i starten hos os. Vi har set han kan, så hvorfor ikke tror på han kan finde det igen.

            Comment


              glimrende skifte - og helt sikkert det bedste for alle parter.

              Held og lykke til emil, der pga nylige begivenheder er steget gevaldigt i min agtelse, håber du genfinder noget af den lyst over there, der en kort overgang gjorde dig rigtig god for OB - det var desværre alt for kort

              Comment


                Farvel Emil.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/c...-ny-dimension/
                  Believe OB

                  œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                  Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                  Comment


                    "Han giver en ny dimension til vores angreb, siger Berhalter"
                    Om han realiserer også at Emil kan give også en ny dimension til deres forsvar?
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Hvis vi går tilbage til efteråret 2013. Så var Emil Larsen vel vores suverænt bedste spiller. Her var Falk stadig på vej, og det Emil præsterede var altså på et ekstremt højt niveau. Det var lige efter Brøndby sagen, og han var jo også med i 2-2 kampen mod Italien i parken. Han har nok håbet at komme videre i januar vinduet i 14. Siden dengang har han kun i glimt vist hvad han kunne. Holdet har haft modgang, og det har ikke været ham. Han skulle bare være skibbet afsted for længe siden. Men er ikke i tvivl om at luftforandringen er noget der kan få ham tilbage på sporet. For de kampe han gav os indtil 14, vil jeg takke ham og ønske ham held og lykke. For resten af tiden, tja kommentarer er overflødige.

                      Comment


                        Har der slet ikke været nogen snal om hvor meget de har givet for ham? Vi har vel ikke sendt ham afsted gratis?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kitkat Se indlæg
                          Har der slet ikke været nogen snal om hvor meget de har givet for ham? Vi har vel ikke sendt ham afsted gratis?
                          Tror faktisk det er en fri transfer og så skal vi se på det som sparet løn, hvilket sikkert også er omkring en mille plus minus.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Tror faktisk det er en fri transfer og så skal vi se på det som sparet løn, hvilket sikkert også er omkring en mille plus minus.

                            Jeg ser på som en tabt indtægt og vanvittigt at afslå tilbuddet i sommers . Emil var tydeligt færdig i OB allerede dengang og fatter ikke hvorfor han skulle have chancen for at erklære sig utilfreds med den tredie træner i træk , fordi denne heller ikke lod spillet dreje sig om Emil og spillede som han ønskede .
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                              Jeg ser på som en tabt indtægt og vanvittigt at afslå tilbuddet i sommers . Emil var tydeligt færdig i OB allerede dengang og fatter ikke hvorfor han skulle have chancen for at erklære sig utilfreds med den tredie træner i træk , fordi denne heller ikke lod spillet dreje sig om Emil og spillede som han ønskede .
                              Helt enig.

                              Uden at skyde dig noget i skoene, om hvad jeg tror du synes , så tænker jeg, at det rent faktisk godt kan have været Kent der har holdt på, at han ville se om han kunne vække Emil.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                                Helt enig.

                                Uden at skyde dig noget i skoene, om hvad jeg tror du synes , så tænker jeg, at det rent faktisk godt kan have været Kent der har holdt på, at han ville se om han kunne vække Emil.
                                Det kan sagtens tænkes , noget af en overvurdering af egne evner hos Kent i så fald .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X