Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Tænker det ca. er sådan her JH må have det, hver gang Emil er ude at lave skarnsstreger i pressen

    Håber virkelig han har spillet sin sidste kamp i klubben!

    Comment


      Hehehe, måske JH bygger nu et skur for Emil i Ådalen.. ;-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Paulsen Se indlæg
        Tænker det ca. er sådan her JH må have det, hver gang Emil er ude at lave skarnsstreger i pressen

        Håber virkelig han har spillet sin sidste kamp i klubben!

        tænker JH må være ham med hovedet oppe i potten , ellers ville Emil for længst eller senest i sommers være solgt .
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          tænker JH må være ham med hovedet oppe i potten , ellers ville Emil for længst eller senest i sommers være solgt .

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            tænker JH må være ham med hovedet oppe i potten , ellers ville Emil for længst eller senest i sommers være solgt .
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
              Kan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.

              ... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?
              Man må ikke give spillerne bøder i Danmark.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
                Man må ikke give spillerne bøder i Danmark.
                Øv. Han fortjener ellers en enkelt eller fire.

                Comment


                  AGF har lige solgt Yasin. Kan være det giver plads til Emil?

                  Comment


                    Jeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.

                    Jeg synes allerede, at han skulle væk i sommers, og det synes jeg af naturlige grunde stadig, men hvis man lige træder et skridt tilbage og stopper EL bashing i et øjeblik, så er det sgu også et eller andet sted bare en kluntet ung mand, der har det svært og ikke rigtigt har kunnet finde ud af at agere i den krise, han er havnet i. Han er havnet i et hul, han ikke selv har kunne komme op af (og som han delvist selv har gravet), og han har nok også været for stolt til at stoppe op og bede om hjælp, der da var brug for det. Der er fodboldbranchen nok også ret hård.
                    Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      AGF har lige solgt Yasin. Kan være det giver plads til Emil?
                      Havde samme tanke. Og ja. Det burde der blive. Men så kommer han jo længere væk fra tjøvenhavnstrup...
                      Jeg tror han ender i FCN eller Lyngby

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Jeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.

                        Jeg synes allerede, at han skulle væk i sommers, og det synes jeg af naturlige grunde stadig, men hvis man lige træder et skridt tilbage og stopper EL bashing i et øjeblik, så er det sgu også et eller andet sted bare en kluntet ung mand, der har det svært og ikke rigtigt har kunnet finde ud af at agere i den krise, han er havnet i. Han er havnet i et hul, han ikke selv har kunne komme op af (og som han delvist selv har gravet), og han har nok også været for stolt til at stoppe op og bede om hjælp, der da var brug for det. Der er fodboldbranchen nok også ret hård.
                        Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap
                        Jeg er enig i dine betragtninger. Jeg mener også, der var noget med nogle familiære problemer på et tidspunkt. Det er vel formildende faktorer for nogle af hans problemer.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Havde samme tanke. Og ja. Det burde der blive. Men så kommer han jo længere væk fra tjøvenhavnstrup...
                          Jeg tror han ender i FCN eller Lyngby
                          keg tror LBK eller FCN er bedste muligheder, og af de to tror jeg mest på FCN hvis det lykkes dem at sælge Joshua John
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                            keg tror LBK eller FCN er bedste muligheder, og af de to tror jeg mest på FCN hvis det lykkes dem at sælge Joshua John
                            Spørgsmålet er vel om de har unge spillere trippende klar til at tage over for JJ... Ellers ligger den lige til højrebenet

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                              Jeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.

                              Jeg synes allerede, at han skulle væk i sommers, og det synes jeg af naturlige grunde stadig, men hvis man lige træder et skridt tilbage og stopper EL bashing i et øjeblik, så er det sgu også et eller andet sted bare en kluntet ung mand, der har det svært og ikke rigtigt har kunnet finde ud af at agere i den krise, han er havnet i. Han er havnet i et hul, han ikke selv har kunne komme op af (og som han delvist selv har gravet), og han har nok også været for stolt til at stoppe op og bede om hjælp, der da var brug for det. Der er fodboldbranchen nok også ret hård.
                              Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap
                              Forstår din betragtning og er ret enig. Men man skal se også at han er en voksen som tjener god penge i OB uden at vise den nødvendige vilje at opfylde kravene. Og han fik mange støtte fra klub og trænere i de sidste år. Når man står i et hul hjælper det ikke at grave selv dybere og dybere (medmindre man vil til Kina). Men tænker vi er alle enig: Er det bedste (for ham og os) han forlader klubben så snart som muligt.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-mund/5898700

                                Comment

                                Working...
                                X