Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Paulsen Se indlæg817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægtænker JH må være ham med hovedet oppe i potten , ellers ville Emil for længst eller senest i sommers være solgt .Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægKan man ikke straffe ham i form af en bøde? Den måde han "håndtere" medierne på, og den måde han taler om klub og fans? Den var aldrig gået i Premier League.
... Ikke for at sammenligne de to ligaer, men spillerne arbejder vel under samme vilkår eller hvad?
Comment
-
Jeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.
Jeg synes allerede, at han skulle væk i sommers, og det synes jeg af naturlige grunde stadig, men hvis man lige træder et skridt tilbage og stopper EL bashing i et øjeblik, så er det sgu også et eller andet sted bare en kluntet ung mand, der har det svært og ikke rigtigt har kunnet finde ud af at agere i den krise, han er havnet i. Han er havnet i et hul, han ikke selv har kunne komme op af (og som han delvist selv har gravet), og han har nok også været for stolt til at stoppe op og bede om hjælp, der da var brug for det. Der er fodboldbranchen nok også ret hård.
Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.
Jeg synes allerede, at han skulle væk i sommers, og det synes jeg af naturlige grunde stadig, men hvis man lige træder et skridt tilbage og stopper EL bashing i et øjeblik, så er det sgu også et eller andet sted bare en kluntet ung mand, der har det svært og ikke rigtigt har kunnet finde ud af at agere i den krise, han er havnet i. Han er havnet i et hul, han ikke selv har kunne komme op af (og som han delvist selv har gravet), og han har nok også været for stolt til at stoppe op og bede om hjælp, der da var brug for det. Der er fodboldbranchen nok også ret hård.
Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHavde samme tanke. Og ja. Det burde der blive. Men så kommer han jo længere væk fra tjøvenhavnstrup...
Jeg tror han ender i FCN eller LyngbyBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægJeg håber et eller andet sted, at han ryger til udlandet. Gider ikke se ham mod os, og alt det ballade og flere tåbeligheder i medierne osv, og hvis han blomstrer op igen, så er det også bedre, at det sker i Sverige eller Norge eller hvor han nu kan ende.
Det er virkelig en sag, hvor det er bedst for alle, hvis han kunne komme videre asap"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
Comment