Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Jeg har oplevet hun sagde tak for en god weekend .....


    edit; så godt kender jeg ikke min kassedame...
    Last edited by mhbp; 14-04-2015, 20:53.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
      Jeg har oplevet hun sagde tak for en god weekend .....

      Comment


        Emil diskutteres i mandagstræner

        http://www.bt.dk/fodbold/mandagstrae...-ny-dansk-klub

        Comment


          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
          Jeg har ladet mig fortælle, at Emil vendte tilbage fra vinterpausen med 8 kg. Ekstra på vægten!
          Det er godtnok voldsomt, hvis det er sandt..

          Comment


            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
            Det er godtnok voldsomt, hvis det er sandt..

            8 kg? Tænker det er en and, fordi så mange ænder kan du ikke spise i en vinterpause.
            8 kg ved juletid har jeg selv aldrig gjort ... 5 kg o.k., det er muligt,det har jeg allerede bevist
            Last edited by andlox; 15-04-2015, 15:35.
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              8 kg? Tænker det er en and, fordi så mange ænder kan du ikke spise i en vinterpause.
              8 kg ved juletid har jeg selv aldrig gjort ... 5 kg o.k., det er muligt,det har jeg allerede bevist
              Nu strækker fodboldspilleres vinterpause sig vel over 2-3 måneder, så jo, med en beslutsom og konsekvent indsats ved spisebordene og en tilsvarende mindre i fitnessrummet tror jeg bestemt at det er muligt at tage 8 kg. på

              Comment


                Jeg kan afsløre - og det har jeg fra en meget god kilde - at Emil sammen med Bodul i løbet af vinteren brugte ufattelig lang tid på at pumpe i styrketræningscentret. Primært bryst, hvilket ikke er optimalt for en fodboldspiller. Det resulterede desværre i, at han mødte op med tung muskelmasse, hvilket gik ud over hans hurtighed - til trænerteamets store fortrydelse.

                Jeg siger det for at mane rygterne om, at det er dovenskab og juleænder, der har gjort ham større, i jorden. Han har simpelthen styrketrænet uden omtanke - hvilket jo også er dumt.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                  Jeg kan afsløre - og det har jeg fra en meget god kilde - at Emil sammen med Bodul i løbet af vinteren brugte ufattelig lang tid på at pumpe i styrketræningscentret. Primært bryst, hvilket ikke er optimalt for en fodboldspiller. Det resulterede desværre i, at han mødte op med tung muskelmasse, hvilket gik ud over hans hurtighed - til trænerteamets store fortrydelse.

                  Jeg siger det for at mane rygterne om, at det er dovenskab og juleænder, der har gjort ham større, i jorden. Han har simpelthen styrketrænet uden omtanke - hvilket jo også er dumt.
                  Det lyder selvfølgelig plausibelt, men Emil har ikke ligefrem lignet én, der har set særligt stærk ud i overkroppen - tværtimod.

                  Han har tabt adskillige kropsdueller - men måske det bare er mig?

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                    Jeg kan afsløre - og det har jeg fra en meget god kilde - at Emil sammen med Bodul i løbet af vinteren brugte ufattelig lang tid på at pumpe i styrketræningscentret. Primært bryst, hvilket ikke er optimalt for en fodboldspiller. Det resulterede desværre i, at han mødte op med tung muskelmasse, hvilket gik ud over hans hurtighed - til trænerteamets store fortrydelse.

                    Jeg siger det for at mane rygterne om, at det er dovenskab og juleænder, der har gjort ham større, i jorden. Han har simpelthen styrketrænet uden omtanke - hvilket jo også er dumt.
                    Så et par måneders intens bryst træning, skulle gøre ham tungere?
                    - ja de har nok trænet, men det gør ikke en tungere.
                    med den rigtige kost, søvn, træning og engagement kan man max hive 3-4kg rå masse på et år.
                    tror næppe det er synderen her ,-)

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                      Nu strækker fodboldspilleres vinterpause sig vel over 2-3 måneder, så jo, med en beslutsom og konsekvent indsats ved spisebordene og en tilsvarende mindre i fitnessrummet tror jeg bestemt at det er muligt at tage 8 kg. på
                      Sådan set kan du selvfølgelig have ret.
                      Men du skriver selv, at det kræver en konsekvent indsats, og synes at det er noget hvad tilhørte til Emils særlige evner i de sidste tid.
                      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                      - Norbert Elgert -

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Det lyder selvfølgelig plausibelt, men Emil har ikke ligefrem lignet én, der har set særligt stærk ud i overkroppen - tværtimod.

                        Han har tabt adskillige kropsdueller - men måske det bare er mig?

                        MvH ChrisOB
                        Med kropsdueller er det vist mest det lave tyngdepunkt der gør at du står fast frem for stor brystkasse der batter...
                        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                        Venter man for længe, får man ingenting ...

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                          Så et par måneders intens bryst træning, skulle gøre ham tungere?
                          - ja de har nok trænet, men det gør ikke en tungere.
                          med den rigtige kost, søvn, træning og engagement kan man max hive 3-4kg rå masse på et år.
                          tror næppe det er synderen her ,-)
                          muskler vejer da mere end spæk... Er begyndt at dyrke lidt TRI og vægten stiger på trods af at jeg bliver mindre ...
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            muskler vejer da mere end spæk... Er begyndt at dyrke lidt TRI og vægten stiger på trods af at jeg bliver mindre ...
                            Det gør de ja - men eftersom Emil er atlet og har dyrket spor hele livet, bliver man ikke et tungere bæst af et par mdr. I træningscentret, begrundede med tungt brysttræning.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Gregor Se indlæg
                              Jeg kan afsløre - og det har jeg fra en meget god kilde - at Emil sammen med Bodul i løbet af vinteren brugte ufattelig lang tid på at pumpe i styrketræningscentret. Primært bryst, hvilket ikke er optimalt for en fodboldspiller. Det resulterede desværre i, at han mødte op med tung muskelmasse, hvilket gik ud over hans hurtighed - til trænerteamets store fortrydelse.

                              Jeg siger det for at mane rygterne om, at det er dovenskab og juleænder, der har gjort ham større, i jorden. Han har simpelthen styrketrænet uden omtanke - hvilket jo også er dumt.

                              Hehe, 8 kg ekstra på bryst, triceps og skulder - på 2 mdr, er fuldstændigt umuligt. Arme og bryst er altså ikke en specielt stor muskelgruppe på mennesket. Selv på ½ år på anabolske steroider og føde ad libitum var det usandsynligt.

                              Selv hvis størstedelen af de antagelige 8 kg var alt andet end muskel, har han godt nok spist som et svin, hvis det er henover julen.
                              Last edited by anglicantian; 17-04-2015, 17:10.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Hehe, 8 kg ekstra på bryst, triceps og skulder - på 2 mdr, er fuldstændigt umuligt. Arme og bryst er altså ikke en specielt stor muskelgruppe på mennesket. Selv på ½ år på anabolske steroider og føde ad libitum var det usandsynligt.

                                Selv hvis størstedelen af de antagelige 8 kg var alt andet end muskel, har han godt nok spist som et svin, hvis det er henover julen.
                                enig. Fuldstændig urealistisk

                                Comment

                                Working...
                                X