Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Emil Larsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Emil Larsen var (igen) banens suverænt ringeste OB-spiller i går. Jeg fatter ikke, at han bliver ved med at have fripas til start-11eren, fordi han måske kan levere noget der er lige så godt som for et par sæsoner siden. Det må være demotiverende for folk som Greve, Thomsen og Lucas Jensen at se sig forbigået til fordel for den lille, ugidelige solorytter.

    Bænk ham! Og det kan kun gå for stærkt. Måske det kunne være et wake-up call for ham, og fortælle ham at man skal levere, hvis man skal spille.
    Ove har udtalt at når vi igen skifter til 4-4-2 så vil Emil komme til sin ret..

    jeg tvivler dog lige som de fleste på dette

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Ove har udtalt at når vi igen skifter til 4-4-2 så vil Emil komme til sin ret..

      jeg tvivler dog lige som de fleste på dette
      hmmm vi må se...Ove har haft ret i en hel del af de ting han har gjort og sagt indtil nu og jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Systemet med 2 wings giver bedre muligheder for Emil, men om han er parat til at udnytte det er en anden snak. Vi kan da håbe han gør vores udsagn til skamme og garner et par gange mod FCV, så er han vel lidt inde i varmen igen
      Last edited by manner; 02-03-2015, 17:38.
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
        hmmm vi må se...Ove har haft ret i en hel del af de ting han har gjort og sagt indtil nu og jeg er ikke utilbøjelig til at give ham ret. Systemet med 2 wings giver bedre muligheder for Emil, men om han er parat til at udnytte det er en anden snak. Vi kan da håbe han gør vores udsagn til skamme og garner et par gange mod FCV, så er han vel lidt inde i varmen igen 
        Han måtte meget gerne blive matchvinder ja

        Comment


          Emil var ganske rigtigt dårlig med bolden i går, til gengæld lavede han et par glidetacklinger. Det var fedt at se, man må bare undre sig over at han trak sig fra alle dueller mod FCM, men ikke mod FCK. For at sælge sig selv?

          Comment


            Synes det er bemærkelsesværdigt, at han ikke prøver at drible længere.

            Kan godt frygte vi ikke får mere ud af ham. Det fald i niveau, har ikke kun noget med spillestil og form at gøre.

            Der er noget med indstilling. Han gider os ikke mere og så er han ligeglad med han også ødelægger meget for sig selv.

            Okay jeg håber ikke det er sådan det er, men.....

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Synes det er bemærkelsesværdigt, at han ikke prøver at drible længere.

              Kan godt frygte vi ikke får mere ud af ham. Det fald i niveau, har ikke kun noget med spillestil og form at gøre.

              Der er noget med indstilling. Han gider os ikke mere og så er han ligeglad med han også ødelægger meget for sig selv.

              Okay jeg håber ikke det er sådan det er, men.....
              Det virker til det er mere end bare det, det naturlige instinkt er væk, selv de mest åbenlyse udfordringer lader han passere, selv ved modstanderens felt... Det ligner en total deroute...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Det virker til det er mere end bare det, det naturlige instinkt er væk, selv de mest åbenlyse udfordringer lader han passere, selv ved modstanderens felt... Det ligner en total deroute...
                Selvtilliden er væk - han er jo en type, der skal have modet til at fejle, da udfordringer naturligvis at få succes med end at sparke den væk. Uden selvtillid og tro på egne evner intet mod.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ove har udtalt at når vi igen skifter til 4-4-2 så vil Emil komme til sin ret..

                  jeg tvivler dog lige som de fleste på dette
                  Ove har - ligesom folk der peger med piber - altid ret - basta!!!

                  Comment


                    Ikke én jeg har lavet, men det er sgu sjovt. (Og spot on)

                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Ikke én jeg har lavet, men det er sgu sjovt. (Og spot on)

                      sgu meget sjov :)

                      har ikke et så indgående kendskab til emils fysik så jeg kan se om han vejer et par kilo for meget....tror det virkelige problem er selvtilliden - og den er jo desværre lidt sværere at gøre noget ved, et par kilo kan jo tabes igen.
                      - Håber han finder niveauet - vi kunne godt bruge det, og hvis han selv vil videre til sommer gør det også chancerne større

                      Comment


                        Synes også Emil har meldt sig ud af samfundet.

                        Det skal dog siges, at i går, efter sit straffe, forsøgte han at hjælpe defensivt. Han kom tit for sent, bevares, men attituden (den dårlige samvittighed!) gjorde, at han rent faktisk tog sine defensive løb.

                        Comment


                          Det står skidt til på bænken, hvis der ikke er nogen, der pt er bedre end Emil Larsen. Personligt forstår jeg ikke, at han bliver genvalgt kamp efter kamp. Han bidrager med skræmmende lidt på den kant. Bevares, han har forbedret defensiven en lille smule men....

                          Comment


                            Forstår godt Ove P's mening med det. Han forsøger jo at give ham tillid for at han forhåbentlig en dag rammer hans gamle niveau. Men forstår simpelthen ikke at han lader ham spille idag også endda alle 90 minutter. På en skodbane hvor han jo kommer til at se fuldstændig ubrugelig ud...
                            Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                            Kristian Morre

                            Comment


                              Jeg synes ikke at man kan være bekendt overfor de andre spillere i truppen, og lade ham starte inde mod Esbjerg. Giv en ny chancen!

                              Comment


                                Jeg skal kæmpe for ikke at forfalde helt ned til laveste stadie omkring min omtale af Emil...

                                ... måske jeg bare helt skulle tie... Han er ikke værd at bruge ord på, må min foreløbige konklusion være så...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X