Vi må bare håbe at han stadig er de 7,5 værd
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Emil Larsen
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægHvilke kampe har Emil afgjort..?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis EL er, som alt tyder på: arrogant og selvisk, som flere episoder og udtalelser tyder på, synes det uheldigt, at TB har ladet ham være fast mand på et hold som tydeligvis har haft svært ved at stå sammen som et hold. Den slags typer ødelægger holdmoralen, som slet ikke kan opvejes af ELs umiskendelige spillemæssige kvaliteter. Det er en kæmpe fejlvurdering af TB i min optik!
Som fan kan jeg sagtens forstå ankerne mod Emil her, men det er ikke mit indtryk, at han er i særlig unåde blandt holdkammeraterne (skriver jeg uden overhovedet at have nogen særlig indsigt i truppen).
Selvfølgelig er det at foretrække med 11 spillere der kæmper lige meget for det, men grundlæggende tror jeg godt et hold kan fungere selvom det ikke er tilfældet. Tror godt medspillerne kan acceptere ikke lægger 100% i returløb og nærkampe, så længe den spiller til gengæld gør en forskel i den anden ende. Tror godt man kan have en intern accept og forståelse for en sådan rollefordeling på et hold. Med det sagt synes jeg så også, at Emil i efterårssæsonen (efter Brøndby-affæren) udviste en ganske udmærket mængde fight ærgerrighed i hans spil.
Her i foråret var han skadet i starten. Efter han kom tilbage har det ikke set godt ud, både hvad angår indsats og kvalitet. Han sad da også ude i flere kampe i streg selvom han efter eget udsagn var helt klar fysisk. Der synes jeg da det var ret tydeligt, at Bech forsøgte at statuere et eksempel.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af cykelmyggen Se indlægSå EL i Fitnessdk i dag, og det er jo en PS&E-ejet virksomhed. Ved ikke hvor meget man skal lægge i det, men normalt er det jo ikke det center OB-spillere færdes i - har faktisk aldrig mødt nogle OB-spillere dér i de år jeg har været kunde.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af bernz Se indlægHaha, det tror jeg nu ikke betyder noget. Det er sikkert hvad hans kammerater benytter sig af hjemme på Sjælland. Synes bare det lyder positivt, at han (selv?)træner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlægMen de kan jo træne alt det de vil i OBBC gratis? Men tror nu ikke man skal lægge noget i, at han er i FitnessDK"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg har været i OBBC. Hvis jeg tjente på den rigtige side af 150.000 om måneden, betalte jeg også gerne for at træne et andet sted...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jskaar Se indlægDet må du gerne uddybe. Rent, kvalitetsudstyr, tunge vægte, god plads og hjælpsomt/venligt klientel. Særligt når vi taler FitnessDK som alternativet, har jeg endnu sværere ved at regne mig frem til dine bevæggrunde.
Sådan går det, når man spiller smart omkring noget man ikke ved nok om"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Emil Larsen var (igen) banens suverænt ringeste OB-spiller i går. Jeg fatter ikke, at han bliver ved med at have fripas til start-11eren, fordi han måske kan levere noget der er lige så godt som for et par sæsoner siden. Det må være demotiverende for folk som Greve, Thomsen og Lucas Jensen at se sig forbigået til fordel for den lille, ugidelige solorytter.
Bænk ham! Og det kan kun gå for stærkt. Måske det kunne være et wake-up call for ham, og fortælle ham at man skal levere, hvis man skal spille."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægEmil Larsen var (igen) banens suverænt ringeste OB-spiller i går. Jeg fatter ikke, at han bliver ved med at have fripas til start-11eren, fordi han måske kan levere noget der er lige så godt som for et par sæsoner siden. Det må være demotiverende for folk som Greve, Thomsen og Lucas Jensen at se sig forbigået til fordel for den lille, ugidelige solorytter.
Bænk ham! Og det kan kun gå for stærkt. Måske det kunne være et wake-up call for ham, og fortælle ham at man skal levere, hvis man skal spille.
Comment
Comment