Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Hvad ønsker I at der sker i transfervinduet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    lige nu går mit ønske nok mest på at JH og TB er opmærksomme på at holdene omkring os ser ud til at ruste op, og den fornyede situation det trods alt kan resultere i. Ikke at vi skal hente noget bare fordi de andre gør det - men med så tæt en liga som det er i år skal der ikke meget til at det tipper den forkerte vej....
    husk nu at OB opruster ved at træne bedre end de andre hold.. Og være i bedre form

    Comment


      #77
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      husk nu at OB opruster ved at træne bedre end de andre hold.. Og være i bedre form
      ja...vores hemmelige våben, for det har de andre ikke fundet ud af. Oven i det kan vi så lægge de gode fysiske præstationer fra sidste år - hvor holdet jo tydeligvis kom tilbage fra vinterferie i tiptiop stand.......og blev overrasket over de danske vinter baners forfatning.

      - hvis ikke det skinner tydeligt igennem så er min tiltro til at det kommer til at lykkeds for troels i denne omgang efterhånden ved at svinde kraftigt ind

      Comment


        #78
        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        ja...vores hemmelige våben, for det har de andre ikke fundet ud af. Oven i det kan vi så lægge de gode fysiske præstationer fra sidste år - hvor holdet jo tydeligvis kom tilbage fra vinterferie i tiptiop stand.......og blev overrasket over de danske vinter baners forfatning.
        Det er vel det man har lært af til i år? Det er vel alt andet lige en god ting at lære af sine fejl..

        Comment


          #79
          Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
          Det er vel det man har lært af til i år? Det er vel alt andet lige en god ting at lære af sine fejl..
          Hvordan har banerne været på samme tidspunkt de sidste 15-20 år ?

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            husk nu at OB opruster ved at træne bedre end de andre hold.. Og være i bedre form
            jeps og hvis det kikser er det endten Kim brinks skyld eller også er det Poul Hansens......
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
              Det er vel det man har lært af til i år? Det er vel alt andet lige en god ting at lære af sine fejl..
              det er bestemt en god ting at lære af sine fejl.
              - men det burde vel ærlig talt ikke være nødvendigt for en træner med troels erfaring at "lære" at holdet skal være i form efter en pause og at banerne i danmark har tendens til at være pløjemarker efter juleferien....

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                jeps og hvis det kikser er det endten Kim brinks skyld eller også er det Poul Hansens......
                Ja eller noget med en proces , eller også er det fordi vi har skiftet meget ud siden Donnerup spillede , måske den varme vinter som har gjort banerne bedre end sædvanligt ødelægger optakten fordi Troels har forberedt sig på hårde og knoldede baner.. , eller ......

                Comment


                  #83
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  det er bestemt en god ting at lære af sine fejl.
                  - men det burde vel ærlig talt ikke være nødvendigt for en træner med troels erfaring at "lære" at holdet skal være i form efter en pause og at banerne i danmark har tendens til at være pløjemarker efter juleferien....
                  Nej, det burde det vel ikke, men det er altså alligevel gået galt, måske fordi man har været meget fokuseret på at få implementeret den tekniske og boldbesidende spillestil som klubbens linje ligger op til? Når det nu er gået galt er det vel kun et godt træk, at man så (i hvert fald indirekte) indrømmer, at det ikke var i orden, og at det skal være markant anerledes i år? Det kan jeg helt ærligt ikke se skulle være skidt..

                  Comment


                    #84
                    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                    Hvordan har banerne været på samme tidspunkt de sidste 15-20 år ?
                    Hvordan har det noget med noget at gøre? Sidste år har man sandsynligvis været meget fokuseret på at få implementeret klubbens linje om boldbesiddende teknisk fodbold, i sådan en grad at det fysiske ikke har været i orden, ligesom man ikke har haft et alternativ. Det har man lært har været for ensidig og risikabel en satsning, og det er vel en god ting?

                    Comment


                      #85
                      Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                      Nej, det burde det vel ikke, men det er altså alligevel gået galt, måske fordi man har været meget fokuseret på at få implementeret den tekniske og boldbesidende spillestil som klubbens linje ligger op til? Når det nu er gået galt er det vel kun et godt træk, at man så (i hvert fald indirekte) indrømmer, at det ikke var i orden, og at det skal være markant anerledes i år? Det kan jeg helt ærligt ikke se skulle være skidt..
                      der er ikke noget skidt i det - jeg betragter det nok bare mere som givet at holdet møder op til første kamp i ordenlig form. Troels forsøger at sælge det som måden hvorpå vi kan vinde over de andre, og ultimativt sikre vores overlevelse. Og den køber jeg sådan set ikke - for mon ikke også de andre trænere har en plan om at bringe deres hold i god form? Jeg nægter ihvertfald at tro at de 2 gange Ove (P. og C.), lader deres hold møde op i en dårlig fysisk forfatning....og tror altså det bliver de hold vi kommer til at kæmpe med i bunden.

                      Comment


                        #86
                        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        der er ikke noget skidt i det - jeg betragter det nok bare mere som givet at holdet møder op til første kamp i ordenlig form. Troels forsøger at sælge det som måden hvorpå vi kan vinde over de andre, og ultimativt sikre vores overlevelse. Og den køber jeg sådan set ikke - for mon ikke også de andre trænere har en plan om at bringe deres hold i god form? Jeg nægter ihvertfald at tro at de 2 gange Ove (P. og C.), lader deres hold møde op i en dårlig fysisk forfatning....og tror altså det bliver de hold vi kommer til at kæmpe med i bunden.
                        Det kan vi godt være enige om, til gengæld er vi - på papiret - et hold sammensat af betydeligt bedre spillere end de to Ove'rs, så hvis vi kan have samme form som dem, bør det alt andet lige også give os en fordel?

                        Comment


                          #87
                          http://onside.dk/serie-a/medie-simon...trakt-ophaevet
                          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                          Venter man for længe, får man ingenting ...

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Orskov Se indlæg
                            Det kan vi godt være enige om, til gengæld er vi - på papiret - et hold sammensat af betydeligt bedre spillere end de to Ove'rs, så hvis vi kan have samme form som dem, bør det alt andet lige også give os en fordel?
                            på papiret - ja der er vi et stærkere hold. Men syntes nu alligevel der er mange steder der kunne ske forstærkninger....
                            For det er bare temmeligt farligt at satse på vores hold er bedre på papiret og eller for gode til at rykke ned - det var vi også sidste sæson og der var det uhyggeligt tæt på at gå galt.

                            Min pointe er nok bare at jeg sådan set ser det som en selvfølge at holdet møder op efter pausen bedre sammenspillet og i go' form - hvor jeg syntes måske Troels prøver at sælge det som de nye vise sten....og de andre hold øver sig jo også på at blive bedre

                            Comment


                              #89
                              Bortset fra, at vi næppe kan matche hans løn, så er idéen med at få en VB og bruge Skula som def midt ikke så tosset. Det ville så sende Schoop og O'Brien lidt ud i kulden, men det er til at leve med. Det kunne være et kvalitetsløft, men økonomi gør det nok svært.

                              Comment


                                #90
                                http://www.bold.dk/nyt/Transferfri-Katongo-paa-klubjagt

                                Jeg ved det, jeg ved det: han er gammel, og han var ikke imponerende i Brøndby. Han var en del skadet i Armenia, men ellers gjorde han i perioder ok. Eneste pointe er: han kan score. Og han kan løbe. Det sender ham allerede langt forbi Bodul:-)

                                Comment

                                Working...
                                X