Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet vinteren 2015 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Jo drømme er dejlige - :)

    ONTOPIC:

    Viking jagter Dalgaard - kan vi være med?
    Burde vi kunne.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
      Jo drømme er dejlige - :)

      ONTOPIC:

      Viking jagter Dalgaard - kan vi være med?
      Ja men dybest set tror jeg ikke Dalgaard skifter på andet end en lejekontrakt, hvis der sker noget i dette vindue, og her vil vi da være at foretrække, da han ved han nærmest er garanteret spilletid og samtidig ved han kan lave mål i superligaen

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Burde vi kunne.
        Skal vi hvis vi kan ?

        Nogle som har et overblik over hvad der er gået galt for manden dernede og hvorfor klubben så hurtigt har afskrevet ham ?

        Anden gang skal åbenbart heller ikke være succes i udlandet for Dalgaard . Han har dag nået at spille mere end de 34 min han nåede at spille i Tyrkiet :-)
        Last edited by Magge; 14-01-2015, 11:38.
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
          Skal vi hvis vi kan ?

          Nogle som har et overblik over hvad der er gået galt for manden dernede og hvorfor klubben så hurtigt har afskrevet ham ?
          Han har indrømmet at han ikke har slået til, og derfor heller ikke fået meget spilletid... Det er han stærkt utilfreds over, ved ikke helt hvad han regner med, men det virker bare som om det aldrig rigtig kom igang for ham dernede, også ryger man bare hurtigt ud i kulden...

          Vel et klassisk dansk "eventyr"
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Skal vi hvis vi kan ?

            Nogle som har et overblik over hvad der er gået galt for manden dernede og hvorfor klubben så hurtigt har afskrevet ham ?

            Anden gang skal åbenbart heller ikke være succes i udlandet for Dalgaard . Han har dag nået at spille mere end de 34 min han nåede at spille i Tyrkiet :-)
            Efter hvad jeg har hørt, er det fordi han ikke arbejder hårdt nok, hverken til kamp eller i træning. Det tyder på dårlig scouting, for sådan har han jo altid været. Men hvis man vil spille i udlandet, kræver det hårdt arbejde både til kamp, men bestemt også til træning.
            Der er man i Danmark lidt mere beskyttet end i det meste af resten af Europa, hvis blot man laver nogle mål, behøves man ikke lave så meget andet. Konkurrencen er bare så meget højere i de fleste andre europæiske ligaer, at du skal arbejde ekstremt hårdt og professionelt for at komme på holdet. Der er man nok lidt for forkælet i Danmark.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
              Efter hvad jeg har hørt, er det fordi han ikke arbejder hårdt nok, hverken til kamp eller i træning. Det tyder på dårlig scouting, for sådan har han jo altid været. Men hvis man vil spille i udlandet, kræver det hårdt arbejde både til kamp, men bestemt også til træning.
              Der er man i Danmark lidt mere beskyttet end i det meste af resten af Europa, hvis blot man laver nogle mål, behøves man ikke lave så meget andet. Konkurrencen er bare så meget højere i de fleste andre europæiske ligaer, at du skal arbejde ekstremt hårdt og professionelt for at komme på holdet. Der er man nok lidt for forkælet i Danmark.
              Han var i sidst sæsonen det hvad vi har brug for. En mand den gør målene i serie. Og efter den hollandske skuffelse, skulle han være motiveret til at vise noget
              Og desuden: Ove ville helt sikkert bringe ham til at arbejde.
              Hvis vi har en chance, skulle vi hente ham.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Daniel A blev det så heller ikke

                http://www.bold.dk/nyt/silkeborg-og-...ge-om-daniel-a

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Ham havde jeg gerne set ved os.

                  Så må vi da i det mindste se at få forlænget med Azer.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                    Ham havde jeg gerne set ved os.

                    Så må vi da i det mindste se at få forlænget med Azer.
                    Ja giv ham 2-3 år mere

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Ja giv ham 2-3 år mere
                      Ser helst vi kun forlænger med 1 år , da jeg tvivler meget på han kan nå et tilstrækkeligt niveau .
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ser helst vi kun forlænger med 1 år , da jeg tvivler meget på han kan nå et tilstrækkeligt niveau .
                        Jeg kan ikke helt forstå, at der alligevel er en del, som ikke har den store tiltro til Azer. Den eneste downperiode han har haft i OB, var da han kom tilbage efter en skade, hvilket jo ikke er usædvanligt. Jeg synes han viser fin ro på bolden, godt overblik, godt spark, og er okay i de defensive dueller. Ud fra de økonomiske forudsætninger vi har nu, så tror jeg ikke vi kan hente større kvalitet end ham. Og jeg forventer faktisk at han kan udvikle sig endnu mere, han er jo trods alt kun 23 år, og har haft få år på superliganiveau.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                          Jeg kan ikke helt forstå, at der alligevel er en del, som ikke har den store tiltro til Azer. Den eneste downperiode han har haft i OB, var da han kom tilbage efter en skade, hvilket jo ikke er usædvanligt. Jeg synes han viser fin ro på bolden, godt overblik, godt spark, og er okay i de defensive dueller. Ud fra de økonomiske forudsætninger vi har nu, så tror jeg ikke vi kan hente større kvalitet end ham. Og jeg forventer faktisk at han kan udvikle sig endnu mere, han er jo trods alt kun 23 år, og har haft få år på superliganiveau.
                          Ganske enig.

                          Synes egentlig, at vores største problem har været at finde to typer der passer sammen centralt. Nu ser det ud til Spelmann og Azer løser det fornuftigt, selv om de begge to, nok tænker mest fremad. Måske Hallgrimur og Azer også kunne være et godt par.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                            Ganske enig.

                            Synes egentlig, at vores største problem har været at finde to typer der passer sammen centralt. Nu ser det ud til Spelmann og Azer løser det fornuftigt, selv om de begge to, nok tænker mest fremad. Måske Hallgrimur og Azer også kunne være et godt par.
                            Azer og Halgrimur tror jeg også er fint, men hvor vil det efterlade Spelmann, som er blomstret godt med Ove på sidelinjen.
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              Jeg kan ikke helt forstå, at der alligevel er en del, som ikke har den store tiltro til Azer. Den eneste downperiode han har haft i OB, var da han kom tilbage efter en skade, hvilket jo ikke er usædvanligt. Jeg synes han viser fin ro på bolden, godt overblik, godt spark, og er okay i de defensive dueller. Ud fra de økonomiske forudsætninger vi har nu, så tror jeg ikke vi kan hente større kvalitet end ham. Og jeg forventer faktisk at han kan udvikle sig endnu mere, han er jo trods alt kun 23 år, og har haft få år på superliganiveau.
                              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
                              Ganske enig.

                              Synes egentlig, at vores største problem har været at finde to typer der passer sammen centralt. Nu ser det ud til Spelmann og Azer løser det fornuftigt, selv om de begge to, nok tænker mest fremad. Måske Hallgrimur og Azer også kunne være et godt par.
                              Ikke helt enig.
                              Jeg synes også man bør forlænge med ham og kan heller ikke helt forstå der ikke lader til at være mere tro på ham herinde. Han havde ganske rigtigt nogle ringe kampe lige efter hans lange skadespause, men det er hvad man kan forvente. Han sluttede godt af og tror også sagtens han kan lægge yderligere på.

                              Problemet for mig er, at jeg ikke kan se de offensive kvaliteter bl.a. i to lader til at kunne. Jeg mindes at have set et YouTube-klip fra da han var i Vejle, hvor han scorer et flot langskudsmål. Bortset fra det har jeg ikke set noget der rigtig viser det "gode spark". Synes snarere han har haft problemer med at komme til de skud og når han har, har det i mine øjne ikke været særlig gode afslutninger.

                              Indløb i feltet (der ellers burde lægge godt til ham med hans fysiske attributter) har jeg også savnet meget. Kort sagt tvivler jeg på, at han er stærk nok mht. både at score selv og skabe chancer til at være en holdbar løsning på 8'er-positionen på længere sigt.

                              Jeg er enig i, at han har en fornuftig fysik, har ok overblik og er rolig på bolden. Han sluttede godt af i efteråret (spillede flere af hans bedste kampe i stribet) efter Ove P rykkede ham ned som decideret 6'er - og det er den position jeg mener han har bedst chance for at slå igennem på.

                              Indtil andet er bevist ser jeg Azer og Spelmann som den bedste duo vi har på den centrale midtbane. På sigt - og afhængigt af hvordan vi gerne vil spille - kunne det være interessant at se Azer danne makkerpar med en teknisk bedre spiller.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                                Jeg kan ikke helt forstå, at der alligevel er en del, som ikke har den store tiltro til Azer. Den eneste downperiode han har haft i OB, var da han kom tilbage efter en skade, hvilket jo ikke er usædvanligt. Jeg synes han viser fin ro på bolden, godt overblik, godt spark, og er okay i de defensive dueller. Ud fra de økonomiske forudsætninger vi har nu, så tror jeg ikke vi kan hente større kvalitet end ham. Og jeg forventer faktisk at han kan udvikle sig endnu mere, han er jo trods alt kun 23 år, og har haft få år på superliganiveau.
                                Jeg syntes han mangler fart , har for stort spild i sine afleveringer og er meget svag når han sættes under pres . Men han kan sagtens være en rigtig god reserve at have i truppen .
                                Jeg har ikke meget mere tiltro til Azer end jeg altid har haft til Schoop , anser dem begge for absolut gode 1. Div spillere hvis de skal spille fast , eller gode reserver til billige penge i ligaen .
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X