Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB-SIF reserveligaen kl 15. Kanalsport stream

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg er så skuffet over vi har skrevet en kontrakt med Emil Ousager... Hvad er han oppe på nu? 20 kampe uden ét clean sheet? 0-1 OB-SIF

    Comment


      #17
      0-2

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
        Jeg er så skuffet over vi har skrevet en kontrakt med Emil Ousager... Hvad er han oppe på nu? 20 kampe uden ét clean sheet? 0-1 OB-SIF
        Han holdt målet rent, da han fik de sidste 17 minutter isf Roy Caroll for 4 år siden, hvor OB i øvrigt vandt 6-0:-) Ellers er det 19 superligakampe uden clean sheet.

        Comment


          #19
          Det kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
            Jeg er så skuffet over vi har skrevet en kontrakt med Emil Ousager... Hvad er han oppe på nu? 20 kampe uden ét clean sheet? 0-1 OB-SIF
            ren spare øvelse...og holder toppel sig bare fri af skader og karantæner kan det også være lige gyldigt

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
              Det kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.
              At Ousager står på reserveholdet må udelukkende handle om, at man vil holde ham varm, hvis superligaholdet får brug for en anden end Toppel. Gætter på man vurderer, at det OBs situation taget i betragtning, kan have uheldige konsekvenser for Radza at bringe ham i spil på superligaholdet lige nu.

              Jeg har ikke set Radza i seniorkampe, men ud fra de træninger jeg så i sommer, forstår jeg godt man holder lidt igen ift at bringe ham i spil omkring superligaholdet. I de målmandstræninger jeg har set har han ikke haft samme niveau som Toppel og JC ift at holde fast i bolden på hårde skud, og han har indimellem set lidt usikker ud på indlæg. Han er dog hurtigt over tabte bolde og har helt klart evner, der overgår Toppel. Ikke mindst i fødderne:-)

              Jeg har ikke set Ousager træne, så ved ikke, hvordan de to ser ud over for hinanden.

              Forstår dog heller ikke Radza ikke får chancen på reserveholdet. Har indimellem tænkt, at problemerne med at holde bolde mere skyldtes koncentrationssvigt end manglende evner. Måske koncentrationen kunne skærpes af at blive kastet for løverne, hvis ellers det er der skoen trykker.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                At Ousager står på reserveholdet må udelukkende handle om, at man vil holde ham varm, hvis superligaholdet får brug for en anden end Toppel. Gætter på man vurderer, at det OBs situation taget i betragtning, kan have uheldige konsekvenser for Radza at bringe ham i spil på superligaholdet lige nu.

                Jeg har ikke set Radza i seniorkampe, men ud fra de træninger jeg så i sommer, forstår jeg godt man holder lidt igen ift at bringe ham i spil omkring superligaholdet. I de målmandstræninger jeg har set har han ikke haft samme niveau som Toppel og JC ift at holde fast i bolden på hårde skud, og han har indimellem set lidt usikker ud på indlæg. Han er dog hurtigt over tabte bolde og har helt klart evner, der overgår Toppel. Ikke mindst i fødderne:-)

                Jeg har ikke set Ousager træne, så ved ikke, hvordan de to ser ud over for hinanden.

                Forstår dog heller ikke Radza ikke får chancen på reserveholdet. Har indimellem tænkt, at problemerne med at holde bolde mere skyldtes koncentrationssvigt end manglende evner. Måske koncentrationen kunne skærpes af at blive kastet for løverne, hvis ellers det er der skoen trykker.
                jeg er meget enig i betragtningen omkring Radza og hans situation i fht. til superliga holdet, jeg tror situationen kan sammenlignes med Jacob Busk fra FCK som jo fik en skidt medfart sidste sæson, men som nu høster værdifuld erfaring i ACH. Jeg kan sagtens se Radza være lejesvend i en klub i næstbedste række alene for at høste noget rutine, hvis han ikke snarest bliver forfremmet til 2. keeper i OB, og det ellers skønnes at han skal være en del af fremtidens målmandsteam i OB.
                Last edited by manner; 08-10-2014, 05:06.
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Det kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.
                  Det er efter OB-devisen: Lets fuck up another talent

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Det kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.
                    vi får se om TB/OB har syltet Radza når OP udtager sin næste trup. Han skal jo være bedre på en del ting. Jeg mener Radza er bedre end Toppel og Ousager på fodboldegenskaber, men han kan næppe have samme fysik som MT/Ousager, og så er spørgsmålet om OB vil løbe en risiko og måske "smadre" ham mentalt hvis han laver et par gedigne drops og er direkte ansvarlig for et nederlag
                    Last edited by manner; 13-10-2014, 04:24.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      Du mener ligesom med Toppel..;)

                      Comment


                        #26
                        Sys nu efterhånden toppel har reddet vores røv mange gange

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          Sys nu efterhånden toppel har reddet vores røv mange gange
                          Ja vist, Toppel er kommet i vejen for meget.

                          Men tænk sig, at have en målmand der kan holde bolden, undlade at give farlig returbolde og være mere sikker med bolden, således vi undgår konstant at skulle løbe efter modstanderen.

                          Det ville hjælpe, at have en lidt mere nuanceret tilgang til målmandsposten - herunder Toppel's præstationer.

                          Hvad nu hvis han kunne ramme en modstander, når han skulle sparke/kaste langt? Hvad nu hvis han havde bedre overblik og placeringsevner? Hvad nu, hvis han kunne udvise mere ro og kommunikation med forsvaret? Hvad nu, hvis han kunne holde returboldene og undlade at give modstanderen dobbeltchancer?
                          Ovenstående ville give os mere tid at have bolden på vores fødder, frem for jagter den konstant, minimere antallet af chancer imod os, give en ro til forsvaret og give os større muligheder for at slå kontra/skabe chancer.

                          Jeg håber og tror, at Radza har de tekniske egenskaber på plads, men blot skal have bygget fysikken op.

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                            Ja vist, Toppel er kommet i vejen for meget.

                            Men tænk sig, at have en målmand der kan holde bolden, undlade at give farlig returbolde og være mere sikker med bolden, således vi undgår konstant at skulle løbe efter modstanderen.

                            Det ville hjælpe, at have en lidt mere nuanceret tilgang til målmandsposten - herunder Toppel's præstationer.

                            Hvad nu hvis han kunne ramme en modstander, når han skulle sparke/kaste langt? Hvad nu hvis han havde bedre overblik og placeringsevner? Hvad nu, hvis han kunne udvise mere ro og kommunikation med forsvaret? Hvad nu, hvis han kunne holde returboldene og undlade at give modstanderen dobbeltchancer?
                            Ovenstående ville give os mere tid at have bolden på vores fødder, frem for jagter den konstant, minimere antallet af chancer imod os, give en ro til forsvaret og give os større muligheder for at slå kontra/skabe chancer.

                            Jeg håber og tror, at Radza har de tekniske egenskaber på plads, men blot skal have bygget fysikken op.
                            måske er Radza's vej blevet lidt kortere af at OP er den træner der får styr på vores vaklende defensiv, så risikoen for total blamage bliver mindre og dermed lidt mere ro/tro på spillet i vores egen zone
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Håb og tro gør det ikke. Vi ligger skidt, og Toppel er ikke en verdensstjerne, men forholdsmæssigt er han bedre end Andre spillere i start 11. Radza er måske 2 år fra at være klar, bare se hvor dårligt Busk i FCK klarede sig. Jess T må jo mene Busk er bedre end radza, så min lommefilosofiske udlægning er at han ikke er klar endnu.

                              Comment

                              Working...
                              X