Jeg er så skuffet over vi har skrevet en kontrakt med Emil Ousager... Hvad er han oppe på nu? 20 kampe uden ét clean sheet? 0-1 OB-SIF
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OB-SIF reserveligaen kl 15. Kanalsport stream
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægJeg er så skuffet over vi har skrevet en kontrakt med Emil Ousager... Hvad er han oppe på nu? 20 kampe uden ét clean sheet? 0-1 OB-SIF
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.
Jeg har ikke set Radza i seniorkampe, men ud fra de træninger jeg så i sommer, forstår jeg godt man holder lidt igen ift at bringe ham i spil omkring superligaholdet. I de målmandstræninger jeg har set har han ikke haft samme niveau som Toppel og JC ift at holde fast i bolden på hårde skud, og han har indimellem set lidt usikker ud på indlæg. Han er dog hurtigt over tabte bolde og har helt klart evner, der overgår Toppel. Ikke mindst i fødderne:-)
Jeg har ikke set Ousager træne, så ved ikke, hvordan de to ser ud over for hinanden.
Forstår dog heller ikke Radza ikke får chancen på reserveholdet. Har indimellem tænkt, at problemerne med at holde bolde mere skyldtes koncentrationssvigt end manglende evner. Måske koncentrationen kunne skærpes af at blive kastet for løverne, hvis ellers det er der skoen trykker.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægAt Ousager står på reserveholdet må udelukkende handle om, at man vil holde ham varm, hvis superligaholdet får brug for en anden end Toppel. Gætter på man vurderer, at det OBs situation taget i betragtning, kan have uheldige konsekvenser for Radza at bringe ham i spil på superligaholdet lige nu.
Jeg har ikke set Radza i seniorkampe, men ud fra de træninger jeg så i sommer, forstår jeg godt man holder lidt igen ift at bringe ham i spil omkring superligaholdet. I de målmandstræninger jeg har set har han ikke haft samme niveau som Toppel og JC ift at holde fast i bolden på hårde skud, og han har indimellem set lidt usikker ud på indlæg. Han er dog hurtigt over tabte bolde og har helt klart evner, der overgår Toppel. Ikke mindst i fødderne:-)
Jeg har ikke set Ousager træne, så ved ikke, hvordan de to ser ud over for hinanden.
Forstår dog heller ikke Radza ikke får chancen på reserveholdet. Har indimellem tænkt, at problemerne med at holde bolde mere skyldtes koncentrationssvigt end manglende evner. Måske koncentrationen kunne skærpes af at blive kastet for løverne, hvis ellers det er der skoen trykker.Last edited by manner; 08-10-2014, 05:06.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet kommer til at bide os i røven, hvis vi bliver ved med at sylte Radza så groft. At se Ousagers niveau er bare hovedrystende.Last edited by manner; 13-10-2014, 04:24.Believe OB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af sjn Se indlægSys nu efterhånden toppel har reddet vores røv mange gange
Men tænk sig, at have en målmand der kan holde bolden, undlade at give farlig returbolde og være mere sikker med bolden, således vi undgår konstant at skulle løbe efter modstanderen.
Det ville hjælpe, at have en lidt mere nuanceret tilgang til målmandsposten - herunder Toppel's præstationer.
Hvad nu hvis han kunne ramme en modstander, når han skulle sparke/kaste langt? Hvad nu hvis han havde bedre overblik og placeringsevner? Hvad nu, hvis han kunne udvise mere ro og kommunikation med forsvaret? Hvad nu, hvis han kunne holde returboldene og undlade at give modstanderen dobbeltchancer?
Ovenstående ville give os mere tid at have bolden på vores fødder, frem for jagter den konstant, minimere antallet af chancer imod os, give en ro til forsvaret og give os større muligheder for at slå kontra/skabe chancer.
Jeg håber og tror, at Radza har de tekniske egenskaber på plads, men blot skal have bygget fysikken op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mågen Se indlægJa vist, Toppel er kommet i vejen for meget.
Men tænk sig, at have en målmand der kan holde bolden, undlade at give farlig returbolde og være mere sikker med bolden, således vi undgår konstant at skulle løbe efter modstanderen.
Det ville hjælpe, at have en lidt mere nuanceret tilgang til målmandsposten - herunder Toppel's præstationer.
Hvad nu hvis han kunne ramme en modstander, når han skulle sparke/kaste langt? Hvad nu hvis han havde bedre overblik og placeringsevner? Hvad nu, hvis han kunne udvise mere ro og kommunikation med forsvaret? Hvad nu, hvis han kunne holde returboldene og undlade at give modstanderen dobbeltchancer?
Ovenstående ville give os mere tid at have bolden på vores fødder, frem for jagter den konstant, minimere antallet af chancer imod os, give en ro til forsvaret og give os større muligheder for at slå kontra/skabe chancer.
Jeg håber og tror, at Radza har de tekniske egenskaber på plads, men blot skal have bygget fysikken op.Believe OB
Comment
-
Håb og tro gør det ikke. Vi ligger skidt, og Toppel er ikke en verdensstjerne, men forholdsmæssigt er han bedre end Andre spillere i start 11. Radza er måske 2 år fra at være klar, bare se hvor dårligt Busk i FCK klarede sig. Jess T må jo mene Busk er bedre end radza, så min lommefilosofiske udlægning er at han ikke er klar endnu.
Comment
Comment