Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB - SIF 04/10/2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    really ... ingen ændringer i start11, ingen ændring i det taktiske oplæg og ingen ændring på banen.. står stadig for langt tilbage, stopper med at spille når vi kommer foran og kan ikke lave 3 sammenhængende afleveringer ..

    Vi er heldige med det drop i starten af kampen for ellers kunne det være rigtig skidt .. og så er Toppel outstanding i dag ..
    - men du havde da ikke forventet den helt store revolution på de par dage?

    3 point, 2 kasser og vi holder nullet på trods af en tåbelig dommer - i det perspektiv er det bestemt godkendt.

    nu kommer der lidt ro på og så har ove og holdet 14 dage til at få rettet op på tingene - for der er bestemt langt igen

    Comment


      #77
      Tak Toppel, super præstation.
      Der arbejdes hårdt, men for mange spillere har simpelthen ikke Superliga niveau, og smider bolden alt for hurtigt væk...

      Comment


        #78
        Ove er Gud
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          #79
          Jeg er enig i at Lasse K er en god nok signing
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            2-0

            kom så drenge
            Første gang i sæsonen at man rammer plet
            og så spiller man ikke på det

            Tillykke til Richard med hans gevinst

            Comment


              #81
              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              really ... ingen ændringer i start11, ingen ændring i det taktiske oplæg og ingen ændring på banen.. står stadig for langt tilbage, stopper med at spille når vi kommer foran og kan ikke lave 3 sammenhængende afleveringer ..

              Vi er heldige med det drop i starten af kampen for ellers kunne det være rigtig skidt .. og så er Toppel outstanding i dag ..
              +1

              Comment


                #82
                Bare vent når Ove har fået arbejdet længere
                . Vi bliver nr 7 plus minus 1
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  #83
                  Sjovt at man ikke lige smider Lado eller Bodul ind til sidst

                  Comment


                    #84
                    "3 point, 2 kasser og vi holder nullet på trods af en tåbelig dommer - i det perspektiv er det bestemt godkendt."

                    Man kan altid finde et perspektiv så noget kan godkendes, det er bare ikke så frygtelig interessant. Idag er jo ligesom i Randers-kampen under den hedengangne træner. Godkendt er det dog langt fra. Resultatet skal følges i de næste meget svære udekampe.

                    Men vigtig med 3 point. Alt der går i den rigtige retning kan bruges lige nu.

                    Comment


                      #85
                      Det er. Så vigtigt.

                      Comment


                        #86
                        Det var ikke lige kønt i dag, men jeg tror virkelig, at en sejr med et clean sheet på hjemmebane, kan give spillerne et moralsk boost. Endnu mere fordi, at det er i Oves første kamp. Det kan godt være, det ikke var stor forskel i spillet, men mentalt må det give et kæmpe løft, at Oves første kamp giver sejr.

                        Dejlig dag i dag!

                        Comment


                          #87
                          Jeg mangler ord for hvor lettet jeg er...
                          fed fed følelse

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                            "3 point, 2 kasser og vi holder nullet på trods af en tåbelig dommer - i det perspektiv er det bestemt godkendt."

                            Man kan altid finde et perspektiv så noget kan godkendes, det er bare ikke så frygtelig interessant. Idag er jo ligesom i Randers-kampen under den hedengangne træner. Godkendt er det dog langt fra. Resultatet skal følges i de næste meget svære udekampe.

                            Men vigtig med 3 point. Alt der går i den rigtige retning kan bruges lige nu.
                            jamen helt enig - men jeg havde så bare ikke forventet de store omvæltninger til kampen i dag. Troels røg tirsdag, samme dag kommer Ove ind - selv hvis han ikke havde givet holdet den første dag fri var det begrænset hvor meget han ville have kunnet ændre.

                            - vi vinder i dag og det er det vigtigste, pt over stregen og vi har ihvertfald kontakt med den uanset hvordan de andre resultater flasker sig. Holdet slutter positivt af inden en 14 dages pause og så er der ellers lidt tid til at Ove kan rette tingene til som han vil.

                            - derfor mener jeg bestemt det var godkendt i dag, ud fra de præmiser, ove har haft spillerne i 5 dage - Troels havde trods alt haft mere end 2 år og kunne ikke få det fornødne ud af dem

                            Comment


                              #89
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Jeg mangler ord for hvor lettet jeg er...
                              fed fed følelse
                              enig - det er så dejligt med en sejr - flere af dem tak :)

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                enig - det er så dejligt med en sejr - flere af dem tak :)
                                Den næste måtte gerne komme ude mod Esbjerg næste runde. Så er "hullet" lukket

                                Comment

                                Working...
                                X