Annoncering

Collapse
No announcement yet.

TB fyret!

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
    Ja og det faktum at man naturligt ikke høre dem som har det modsat. Men sød læsning at RF har haft sig en pædagog.
    ...og debatniveauet steg til helt nye højder!

P.s. Det er forøvrigt ikke usædvanligt at man hører om spillere der ikke kan lide en træner efter at han er blevet fyret, så man kunne nu sagtens høre om spillere der ikke brød sig om Bech, hvis der havde været sådan nogle.
    Last edited by driflin; 01-10-2014, 09:44.

Comment

Det handler vel også lidt om, at det er blevet fremstillet som om TB var eneste grund til at Falk blev...

... ellers er det vel ikke den store hemmelighed, at der var et anstrengt forhold til nogen af spillerne... (hvilket mange trænere sikkert har)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Synes egentlig fyringen kommer på et lidt mærkeligt tidspunkt. Der hvor vi halter efter, er sæsonens to første kampe, hvor vi havde forventet at få 6 point. Havde vi fået disse point, så havde vi ligget nr. 5 og krisesnak og trænerfyring havde formegentlig ikke været et tema. De resterende kampe, vi har spillet efter de 2 første, synes jeg ikke der er noget overraskende i rent pointmæssigt, heller ikke engang hvis det havde været det hold vi havde for 4 år siden. Det er AaB (h), BIF (u), Randers (u), FCK (h), FCM (u), SJE (h )og FCN (u). Udover SJE hjemme, så er det kampe hvor vi altid har haft det svært. Havde jeg haft de MEGET optimistiske briller på, ville jeg have håbet på 7-9 point. Vi fik 6 point, og kunne med lidt held have fået 2-3 point mere.

Jeg ved godt det er point, der er afgørende, men det er den dårlige start (2 første kampe), som gør vi hænger efter. Jeg ville gerne have givet det frem til jul, inden afgørelsen om en fyring kom på tale. Nu skifter vi træner midt i efterårssæsonen, og endda lige inden vi møder SIF.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
          Det handler vel også lidt om, at det er blevet fremstillet som om TB var eneste grund til at Falk blev...

... ellers er det vel ikke den store hemmelighed, at der var et anstrengt forhold til nogen af spillerne... (hvilket mange trænere sikkert har)
          Er det ingen hemmelighed? Jeg kan virkelig ikke finde noget som helst der skulle bekræfte at spillerne skulle have et anstrengt forhold til Bech. Selv Emil Larsen, som ellers var ham der var rygter om, har jo været ude at rose Bech. Hvorfor skulle han gøre det, hvis han ikke brød sig om ham? Bech er jo væk nu. Ofte ser man jo netop spillere kritisere den afgående træner efter han er væk, hvis de ikke brød sig om ham. Bare se Magath i Fulham, Peter Sørensen i AGF osv.

Comment

Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
            Er det ingen hemmelighed? Jeg kan virkelig ikke finde noget som helst der skulle bekræfte at spillerne skulle have et anstrengt forhold til Bech. Selv Emil Larsen, som ellers var ham der var rygter om, har jo været ude at rose Bech. Hvorfor skulle han gøre det, hvis han ikke brød sig om ham? Bech er jo væk nu. Ofte ser man jo netop spillere kritisere den afgående træner efter han er væk, hvis de ikke brød sig om ham. Bare se Magath i Fulham, Peter Sørensen i AGF osv.
            Bare fordi spillerne i de andre klubber er dumme, behøver vores jo ikke at være det?

I mine øjne gør alle spillerne det rigtige når de roser Troels Bech for det stykke arbejde han har gjort for klubben. Om de kan lide ham personligt, eller er enige med ham i alle de dispositioner han har gjort, det er jo en anden sag.
            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
            Lou Holtz

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg
              Bare fordi spillerne i de andre klubber er dumme, behøver vores jo ikke at være det?

I mine øjne gør alle spillerne det rigtige når de roser Troels Bech for det stykke arbejde han har gjort for klubben. Om de kan lide ham personligt, eller er enige med ham i alle de dispositioner han har gjort, det er jo en anden sag.
              Tror også der skal lægges låg på og komme videre. Journalisterne ville elske det hvis en spiller stillede sig frem og sagde at Troels var så og så ringe. Ingen ide med det. Lad os komme videre.
              Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Når nu snart alle spillerne har rost Troels til skyerne, efter hans fyrring, skulle de måske have hjulpet ham ved, eksempelvis, at kæmpe 100%, når der blev spillet kamp. Eller erkender spillerne jo inddirekte at de åbanbart ikke er til mere end 1. Division, som er hvor vi var endt, hvis Troels var blevet hængende ved roret. Men ligeså vel som han kan tryllebinde diverse journalister med komplekst sammensat mundlort, lader det til at vores trup er blevet hjernevasket til at tro at det ikke er trænerens skyld at de spiller uden gejst, uden selvtillid og på omkring 80% ydeevne hver gang. Hvis de skal rose Troels Bech, må de jo samtidigt diske op med, hvad problemet så er. Det andet er sgu for billigt, og så er det bedre de helt holder kaje.
                Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

Comment

Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                  Når nu snart alle spillerne har rost Troels til skyerne, efter hans fyrring, skulle de måske have hjulpet ham ved, eksempelvis, at kæmpe 100%, når der blev spillet kamp. Eller erkender spillerne jo inddirekte at de åbanbart ikke er til mere end 1. Division, som er hvor vi var endt, hvis Troels var blevet hængende ved roret. Men ligeså vel som han kan tryllebinde diverse journalister med komplekst sammensat mundlort, lader det til at vores trup er blevet hjernevasket til at tro at det ikke er trænerens skyld at de spiller uden gejst, uden selvtillid og på omkring 80% ydeevne hver gang. Hvis de skal rose Troels Bech, må de jo samtidigt diske op med, hvad problemet så er. Det andet er sgu for billigt, og så er det bedre de helt holder kaje.
                  Helt enig!

Comment

Oprindeligt indsendt af amphibia Se indlæg

Ok, så fordi spillerne i teorien KUNNE have været utilfredse med Bech indenunder de ellers meget positive udtalelser, så er det helt ok, at man nærmest konkluderer at der var uro i spillertruppen og at spillerne var utilfredse med Bech? Det behøver man ikke skyggen af bevis for at sige, eller hvordan skal det forståes?

Comment

Oprindeligt indsendt af Lars Elstrup Se indlæg
                      Både Spellman og Falk har jo netop også været ude at sige at spillertruppen har en stor del af skylden fordi de ikke har været dygtige nok spiller for spiller. Så de kommer jo rent faktisk med noget af forklaringen.

Comment

Både Spellman og Falk har jo netop også været ude at sige at spillertruppen har en stor del af skylden fordi de ikke har været dygtige nok spiller for spiller. Så de kommer jo rent faktisk med noget af forklaringen.
                        Betyder det at de mener at de selv ikke er gode nok, eller mener de det er deres holdkammerater, som ikke er gode nok? Som skrevet er det jo nok bedst at de slet ikke siger noget...
                        Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

Comment

Jeg nu lidt bedrøvet over at det aldrig lykkedes Troels at skabe den bund i holdet som skulle sikre at der var noget at falde tilbage på under modgang. Under Troels har der været kampe hvor vi har spillet lige op mod de aktuelle tophold, men desværre også mange kampe hvor holdet er faldet sammen mod hold med dårligere spillermateriale end OB. I sidste ende er det også det der gør mig meget afklaret i forbindelse med klubbens beslutning. Holdets rygrad har under Troels ikke vist sig stærkere end summen af spillerne og så taber man 8 ud af 10 gange til stærkere kollektiver på trods af sine individuelle spilleres større kvalitet. Kommer til at savne Troels finurligheder. God vind fremover Troels.

Comment

Ok, så fordi spillerne i teorien KUNNE have været utilfredse med Bech indenunder de ellers meget positive udtalelser, så er det helt ok, at man nærmest konkluderer at der var uro i spillertruppen og at spillerne var utilfredse med Bech? Det behøver man ikke skyggen af bevis for at sige, eller hvordan skal det forståes?
                            Jeg er ikke helt sikker på hvor du vil hen med det spørgsmål. Jeg mener bare, at ligemeget om man er glad eller ej, bør man give TB et "Held og Lykke" med på vejen. Det er alle bare bedst tjent med.

Om andre kræfter uden for truppen, så kan kan fortælle om utilfredshed. Det betyder ikke det store for mig. Der bliver sagt så meget. Så jeg forholder mig kun til det der kommer fra spillernes egen mund, og indtil videre har det været temmelig professionelt.
                            “Ability is what you're capable of doing. Motivation determines what you do. Attitude determines how well you do it.”
                            Lou Holtz

Comment

Thorup har stribet hjerte

http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...age-paa-sporet

Comment

Oprindeligt indsendt af adahlk Se indlæg
                                Jeg nu lidt bedrøvet over at det aldrig lykkedes Troels at skabe den bund i holdet som skulle sikre at der var noget at falde tilbage på under modgang. Under Troels har der været kampe hvor vi har spillet lige op mod de aktuelle tophold, men desværre også mange kampe hvor holdet er faldet sammen mod hold med dårligere spillermateriale end OB. I sidste ende er det også det der gør mig meget afklaret i forbindelse med klubbens beslutning. Holdets rygrad har under Troels ikke vist sig stærkere end summen af spillerne og så taber man 8 ud af 10 gange til stærkere kollektiver på trods af sine individuelle spilleres større kvalitet. Kommer til at savne Troels finurligheder. God vind fremover Troels.

Fint skrevet - rammer også min holdning. Vemodig og ærgelig over det ikke lykkes.

Comment

Working...
                                X