Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 29092014

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

For hede hule helvede , vores pt bedste mand skadet .. Ser ikke godt ud med Desler
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

Comment

øv altså. flotte første 35 min, så kommer vi bagud og det ses.....

Comment

Hold kæft hvor er OB et bundhold på alle parametre - INTET går OBs vej :o(

Comment

Grimt vrid, håber sgu ikke det er skaden der gør det, men bare bliver ved vredet...
          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            For hede hule helvede , vores pt bedste mand skadet .. Ser ikke godt ud med Desler
            Man kunne frygte en sprunget akillescene, håber dog ikke det er så alvorligt.

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi har en plan, så længe den står 0-0... Kommer vi bagud eller foran, går det i stå..
              vi har jo heller ikke det vildeste angreb....kan sgu godt li' mikkelsen men nogen målmaskine er han jo ikke ligefrem.....men vi kan da stadig nå en 1-1er.

- fortjener de sgu efter sådan en første halvleg - mere af det tak

Comment

Tjaaah det begynder så småt at ligne noget vi kender.....desværre....
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Det er simpelthen ufatteligt vi er bagud. Vi har været lige så gode som FCN, og alligevel får de scoret et halv heldigt mål...

Vi bliver nød til at afslutte bedre, Thomas Mikkelsen er satme uskarp. Undrer mig lidt over hvorfor Lado ikke starter inde? Han er da en bedre afslutter. Nu bliver det sikkert Bodul ind og Emil på kanten, så ender det med 5-0 til FCN. Vi har en luksus spiller på banen i Emil, det går bare ikke med to...

Comment

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                    KL. får ikke clearet
                    En Casper Larsen Classic. Skubber bolden til en modspiller i eget felt. Og så lad os da få en angriber på banen, i mit tv taler de om Bodul ( SUK )
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Fine første 2/3, den sidste går vi ned... men vi har altså ikke en åben chance de første 20 min, hvor Azer prøver en afslutning udefra... Derefter har vi en 6-7 min. med lidt chancer, større som mindre, men får ikke noget ud af vores bedste periode, og bang, så er der kasse i modsatte ende...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                        vi har jo heller ikke det vildeste angreb....kan sgu godt li' mikkelsen men nogen målmaskine er han jo ikke ligefrem.....men vi kan da stadig nå en 1-1er.

- fortjener de sgu efter sådan en første halvleg - mere af det tak
                        Mikkelsen ligner en billig kopi af Henrik Toft vi har betalt en overpris langt over markedsværdi for i panik . Mon ikke han slår Agger's rekord fra SIF med 26 afslutninger uden at score .

Tror hvis vi scorer bliver det Emil .
                        Last edited by Magge; 29-09-2014, 19:06.
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Fine første 2/3, den sidste går vi ned... men vi har altså ikke en åben chance de første 20 min, hvor Azer prøver en afslutning udefra... Derefter har vi en 6-7 min. med lidt chancer, større som mindre, men får ikke noget ud af vores bedste periode, og bang, så er der kasse i modsatte ende...
                          Det har vi set før - og man må også sige, at vi er hamrende ufarlige. Alle afslutninger er "forkølede"! Der er altså for lidt kvalitet på det punkt kamp efter kamp.

Comment

Jeg bryder mig ikke om, at vi lægger et godt pres, har en del spillere i feltet, men så vælger en af dem at skyde udefra og 10 m over mål.. Dét irriterer mig grænseløst.
                            OBeliever

Comment

Kan godt li' vores energi i dag. Vi ligner et bundhold, men vi kæmper squ for hinanden. Ruud gør det rigtig godt, viser vilje og tro på tingene.. Havde vi haft LN og RF med, så havde vi vundet.. Vi mangler den sidste kvalitet og coolness, når vi vinder bolden, men er vild med vores genpres..

Comment

bodul ind for desler.....gør nok ikke vores presspil bedre

Comment

Working...
                                X