Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB ledelsen bør trække sig...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Jeg kan sagtens følge din forvirring og undren over hvad der foregår. Der er ingen tvivl om, at OB på ledelsesplanet, har haft meget svært ved at finde sine ben siden 2010. Jeg vil alle dage forsvare fyringen i sin tid, det var det rigtige, Brink var ikke manden for fremtiden. Problemet var bare, at man ikke havde en plan, udførelsen var elendig.
    Amen.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
      Hvis vi undlader at diskutere beslutningen i sig selv, mener du så at Jesper Hansens udmelding er klog?
      det er muligt der noget jeg har overset/hørt noget så jeg ved ikke helt hvilken udmelding du hentyder til
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Pinligt..? Man beslutter at fyre ham, og 5 dage efter har man en ny mand i sadlen... Det er da tværtimod godt arbejde... og som han siger, en sejr over FcN havde IKKE ændret det, så vi var næppe blevet "tvunget" til noget...
        Der er åbenbart langt fra tanke til handling i OB siden de har brug for 5 dage til at effektuere en fyring. Hvis man beslutter at fyre Bech, så fyr ham dog med det samme beslutningen er truffet. At Jesper Hansen og co. har handlet som de har er lige præcis pinligt og uanstændigt.

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
          Havde det ikke været for Thorborg og før det C.C, så var der ikke noget OB idag på superliganiveau. De var da gået konkurs adskillige gange.

          Det ved du så ikke noget som helst om - men mon ikke der så havde været en anden der ville? Jeg tror det.

          Så kan det godt være, at du kan opstille drømmescenarier for, at der alligevel var kommet en eller anden glad mand ind af døren, med en ordentlig stak millioner, hvis NT ikke var der, men det er vist i drømmeland det foregår.

          Ingenlunde. Det foregår også i FCM, BIF, FCK, AaB osv.

          Tror bare, vi skal være taknemmelige for, at NT har kastet så utroligt mange penge i OB, og så pege pilen på de mennesker, der rent faktisk tager de daglige afgørende beslutninger i den sportslige afdeling.

          Det virker dumt og naivt lige pt. at kreditere en så dårlig ledelse der har det overordnede ansvar for en fodbold-klubs miserable situation - en sportslige deroute igennem snart 4 sæsoner. Hvis ikke beslutningstagerne er Thorborg, m.fl, hvem er det så?

          JH og TB er godkendt og ansat af øverste ledelse. Disse 2 agerer jo kun efter bedste evne ud fra de midler de får stillet til rådighed. Når OB, lige siden fyringen af Kim Brink mest af alt, har lignet en skibbruden skude, der flyder omkring på åbent hav og bliver kastet rundt imellem bølgernes rasen, så peger pilen altså på noget helt andet, end blot klubbens sportslige sektor. Det ved enhver med blot lidt forstand på den moderne fodbold-forretning.

          Det er øverste ledelse der har skylden og ansvaret for de farce-agtige cirkus tilstande klubben har befundet sig i siden Kim Brink. Ingen andre. De har selv ladet det køre af sporet, og de har fulgt deres inkompentce op med stribevis af tåbelig beslutninger lige siden.


          .

          Comment


            #65
            Enig, Z.A.E.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
              det er muligt der noget jeg har overset/hørt noget så jeg ved ikke helt hvilken udmelding du hentyder til
              Okay. Jeg spørger om du synes det er klogt/nødvendigt af Jesper Hansen, at fortælle at Troels i praksis var afskediget allerede inden kampen.

              Comment


                #67
                @Z.A.E. Nu har jeg efterhånden forstået, du oprigtigt mener, at Niels Thorborg og bestyrelsen skal trække sig. Jeg deler nok den opfattelse, at det bliver svært - især lige nu - at finde nye investorer, men der er jo ikke nogen, der kan sige, at de findes eller ikke findes, så længe det ikke er aktuelt. Men lad mig sige det på den måde, at jeg ikke er misundelig på Vejle.

                Derfor kan du jo sagtens have en pointe omkring bestyrelsen og dens evne til at lede klubben. Og det er et paradoks, hvis dem, der har pengene, ikke kan finde de rigtige folk og/eller skabe de rigtige rammer om klubben. Nu hvor Troels er fyret, så bliver det i hvert fald sværere for både spillerne og bestyrelsen at pege på alle mulige andre grunde.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                  Okay. Jeg spørger om du synes det er klogt/nødvendigt af Jesper Hansen, at fortælle at Troels i praksis var afskediget allerede inden kampen.
                  Om det er klogt ved jeg ikke, men befriende at klubben for en gang skyld melder ærligt ud. Usandheder bliver alligevel opdaget, eller ender som rygter. Vi har være vant til at TC har stået og sagt det rigtige og handlet modsat. Hatten af for at svesken kommer på desken.

                  Comment


                    #69
                    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...cle5083963.ece

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af JMJ Se indlæg
                      Okay. Jeg spørger om du synes det er klogt/nødvendigt af Jesper Hansen, at fortælle at Troels i praksis var afskediget allerede inden kampen.
                      ok, jeg ser det som en lidt ligegyldig oplysning, ingen har gavn, eller tager skade det. TB er hverken mere elller mindre skuffet over det, af den grund, og os fans får en oplysning som vi heller ikke kan bruge til andet end at vi nu ved beslutningen har været taget i et par dage, og det er sådan set også en ubrugelig ting.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af daffy Se indlæg
                        Men ville (ledelsen) ikke have set lidt tåbelige ud, hvis vi havde udraderet FCN og derefter givet Bech sparket. Når man tænker på den sympati, Bech har lige nu, så skal den da tidoblet, hvis førnævnte havde været scenariet.
                        Det synes jeg ikke de ville... og vi kan ikke blive ved med at holde den gående på MEGET spredte udraderinger...
                        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af Rene_Razz Se indlæg
                          Ja, PINLIGT! Hvis man træffer en beslutning, hvorfor så udsætte Bech og truppen for alt det pres og lortespørgsmål fra onsdag til mandag... De kunne have fyret ham, og ladet Mattson være caretaker på FCN-kampen...
                          For måske bla. at spare den nye træner for alle spørgsmålene dagen efter Brønshøj - for at have ro til at få papirerne i orden med Ove - for ikke at få en overgang med 3 trænere, eller hvad ved jeg... Spillerne havde fået spørgsmålene uanset hvad, og der var vel heller ingen grund til at give Ove, om ikke andet så muligheden, for at presse den lidt i løn, da vi ikke længere havde muligheden for at trække den lidt endnu med Troels...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #73
                            "Jeg er rigtig glad for, at Jesper Hansen har meldt ud, at uanset resultatet i Farum, så var jeg ny træner i OB. I fodbold er det naivt at tro, at man først tager kontakt til en ny træner, når den gamle er væk", siger Ove Pedersen.

                            Troels selv: "
                            Det har ikke været at mærke på Jesper. Men det skal jo gøres ordentlig sådan noget. Jeg forventer heller ikke, at de kan finde tid efter en fyring mandag morgen til at få det hele til at gå op (og finde ny træner, red.), siger Bech til TV2 Sporten."

                            Comment


                              #74
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              "Jeg er rigtig glad for, at Jesper Hansen har meldt ud, at uanset resultatet i Farum, så var jeg ny træner i OB. I fodbold er det naivt at tro, at man først tager kontakt til en ny træner, når den gamle er væk", siger Ove Pedersen.

                              Troels selv: "
                              Det har ikke været at mærke på Jesper. Men det skal jo gøres ordentlig sådan noget. Jeg forventer heller ikke, at de kan finde tid efter en fyring mandag morgen til at få det hele til at gå op (og finde ny træner, red.), siger Bech til TV2 Sporten."
                              så der vist ikke koges mere suppe på den...

                              Comment


                                #75
                                Jeg tror fyringen har været længere undervejs end folk tror. Mon ikke hele efterårets manglende resultater har gjort udslaget, jeg tror heller ikke OB ville have forlænget med Troels til sommer selvom målsætningen for sæsonen var kommet i hus.

                                Comment

                                Working...
                                X