Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom ob-sdj

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom ob-sdj

    Lasse Nielsen for mig idag igen

    KL og Spelmann som runner up

    #2
    Lasse Nielsen, TM gjorde det også godt,

    Comment


      #3
      Lasse Nielsen

      Comment


        #4
        Lasse Nielsen. Med TM og MS som outsidere. Og med Skula Kirkeskov og Ousager i den anden ende af skalaen.

        Comment


          #5
          Oprindeligt indsendt af fidusen999 Se indlæg
          Lasse Nielsen. Med TM og MS som outsidere. Og med Skula Kirkeskov og Ousager i den anden ende af skalaen.
          Spelmann får min stemme, med Ruud som runner up. Enig med hensyn til den nedre ende af skalaen.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            #6
            Lasse Nielsen mom. Er træt af og se Ari's fejl afleveringer midt på banen...... ØV øv øv og øv
            Nu går fremad

            Comment


              #7
              Thomas Mikkelsen med LN og Ruud tæt bag ved..

              Comment


                #8
                MOM: Thomas Mikkelsen

                hold da op han vandt mange nærkampe og var ok på bolden.
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #9
                  Thomas Mikkelsen helt klart!
                  OBeliever

                  Comment


                    #10
                    Spelmann fik min stemme, men klart også tilfreds med TM og Ruud... Jeg tror ikke vi kunne sælge kirkeskov tilbage til agf, selv med en million for og slippe for ham...

                    Comment


                      #11
                      Lasse Nielsen.

                      Comment


                        #12
                        For mig var Emil Larsen fantastisk idag.

                        han var med i rigtig mange gode angreb

                        Comment


                          #13
                          Når det andet hold har bolden, så er OB en spiller i undertal ( Emil Larsen) han løb stort set ikke i 2. halvleg - hvis der kommer en klub og byder 1-2 mio, så mener jeg helt seriøst at OB bør lade ham gå. Han har en mega dårlig attitude, og er ikke en holdspiller. I øvrigt så ligner det at spillerne er i dårlig form, eller hæmmet af dårlig taktik. Der er et eller andet der ikke passer. Desler kan ingenting - desværre. OB's svage led er Emil Larsen, Desler, Kasper Larsen, Skulason og Kirkeskov. Og sådan er dét :)

                          Comment


                            #14
                            Espen

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Når det andet hold har bolden, så er OB en spiller i undertal ( Emil Larsen) han løb stort set ikke i 2. halvleg - hvis der kommer en klub og byder 1-2 mio, så mener jeg helt seriøst at OB bør lade ham gå. Han har en mega dårlig attitude, og er ikke en holdspiller. I øvrigt så ligner det at spillerne er i dårlig form, eller hæmmet af dårlig taktik. Der er et eller andet der ikke passer. Desler kan ingenting - desværre. OB's svage led er Emil Larsen, Desler, Kasper Larsen, Skulason og Kirkeskov. Og sådan er dét :)
                              kan du så ikke bare lave dig en tråd om det i stedet for at spamme MOM-tråden med indestængt galde

                              MOM er Espen med Spellman som runner up
                              Believe OB

                              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                              Comment

                              Working...
                              X