Jeg havde solgt den for en uafgjort inden kampstart - men jeg er også stoppet med at have nogen former for resultatmæssige forventninger
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - SønderjyskE 21/9
Collapse
X
-
Det er typisk, vi får en lovende start og spiller flot og fint vi score og så overlader vi spillet til SDJ. Hvorfor? Vi mangler meget i sikkert pasningsspil, vi mangler meget i hurtighed, og spilopfattelse, vi står alt for langt tilbage og vi kigger fodbold mange gange. Det er bare ikke godt nok, og der er meget meget laaaaaaangt igen.
Comment
-
Der mangler rigtig meget energi i dag efter målet - det virker som om at selvtilliden - forståeligt nok - er på nulpunktet. Man tror simpelthen ikke på at man har evnerne til at spille sit spil og så bliver man passiv. Det er en massiv mental opgave for trænerteamet.
og ja evnerne i aflslutningsfasen er hamrende utilstrækkelige. For bløde spark eller uden for rammen. Det er ikke godt nok. Men det hænger måske også sammen med den manglende selvtillid. Afslutningerne da OB varmede op var lige så ringe som i kampen!!! Bekymrende.
Comment
-
Hvad der er rigtig bekymrende er, at SønderjyskE spiller på hjemmebane i dag!?!?!! HOLD NU KÆFT "støtten" til spillerne er totalt væk!?! Hvordan kan man forlange, at OB skal spille som et tophold, når De INGEN opbakning på hjemmebane får!?!
Vi sidder 2 gutter og prøver gang på gang at klappe noget i gang. Vi er ikke selv de typer, som stiller os i "singing" area - men vi prøver at bakker op hele tiden med klapsalver og positive tilråb... Resten af Stiften var helt død i dag? Var capoen væk? Og kan dem som normalt løfter stemningen virkelig ikke overdøve de 40 SønderjyskeE som faktisk var højere end resten af stadion i dag?
Det var så tydeligt, at OB'erne manglede støtten i 2. halvleg og man sad bare til sidst og ventede på udligningen... Så i dag skal man ikke brokke sig over Troels Bech, spillerne eller taktikken - det gik sgu fint nok i 1. halvleg. I dag er det os det skal have kritikken, for overhovedet ikke at støtte spillerne. DET VAR FAND'ME FOR PINLIGT - "FANS"!!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MESSI_FAN Se indlægHvad der er rigtig bekymrende er, at SønderjyskE spiller på hjemmebane i dag!?!?!! HOLD NU KÆFT "støtten" til spillerne er totalt væk!?! Hvordan kan man forlange, at OB skal spille som et tophold, når De INGEN opbakning på hjemmebane får!?!
Vi sidder 2 gutter og prøver gang på gang at klappe noget i gang. Vi er ikke selv de typer, som stiller os i "singing" area - men vi prøver at bakker op hele tiden med klapsalver og positive tilråb... Resten af Stiften var helt død i dag? Var capoen væk? Og kan dem som normalt løfter stemningen virkelig ikke overdøve de 40 SønderjyskeE som faktisk var højere end resten af stadion i dag?
Det var så tydeligt, at OB'erne manglede støtten i 2. halvleg og man sad bare til sidst og ventede på udligningen... Så i dag skal man ikke brokke sig over Troels Bech, spillerne eller taktikken - det gik sgu fint nok i 1. halvleg. I dag er det os det skal have kritikken, for overhovedet ikke at støtte spillerne. DET VAR FAND'ME FOR PINLIGT - "FANS"!!!OBeliever
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oelle Se indlægJa, hvorfor helvede var der så stille? Hvad var meningen med det?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægDet var godt nok en tung gang hjem i dag . Spillet og resultaterne er man for længe siden holdt op med at blive skuffet over , men at der var så stilke i dag at man kunne høre dørene gå op og i ovre i Fakta det var sgu skuffende ..Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
2025 stadig med armene over kors
Comment
-
Kan godt være en officielle målsætning hedder nr. 7. Jeg bliver mere end lykkelig for en 10. plads.
Nu har jeg ikke set målene i TV endnu og får ikke rigtigt set udligningen på stadion, men frygter lidt jeg kommer til stille at konstatere, at den havde Toppel sikkert fået væk ?
Ellers, 1-1 føltes meget fair.
Håber godt nok Toppel og Falk er klar til Silkeborg kampen.
Kampen i Farum, det kan jeg ikke se lykkedes.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan godt være en officielle målsætning hedder nr. 7. Jeg bliver mere end lykkelig for en 10. plads.
Nu har jeg ikke set målene i TV endnu og får ikke rigtigt set udligningen på stadion, men frygter lidt jeg kommer til stille at konstatere, at den havde Toppel sikkert fået væk ?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægDe kommer til at rive os rundt!
Det ændrer selvfølgelig ikke på vi skal gøre alt hvad vi kan, for alle "ekstra" point, kan være det ene der redder os efter 33 runder.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Polle Se indlægKan godt være en officielle målsætning hedder nr. 7. Jeg bliver mere end lykkelig for en 10. plads.
Comment
Comment