Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - SønderjyskE 21/9

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Vanvittigt ærgeligt vi afgiver initiativet! Men Skulasson virker altså noget ved siden af sig selv. Kom nu op i sving igen

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Aarhusianeren Se indlæg
      For at lokke dem frem og give plads til Emils hurtige løb?
      Jeps

      Comment


        #33
        Uhhhhh

        Comment


          #34
          de får alt for meget plads nu.....den bliver ikke ved med at gå, prøv nu at få lidt initiativ igen

          Comment


            #35
            Forkert underkendt mål.

            Comment


              #36
              fuck vi var heldige der....

              Comment


                #37
                Hver gang vi kommer foran tidligt i kampen holder vi op med at spille bold

                Comment


                  #38
                  Det virker som om chokket fra SE-målet der blev underkendt har vækket os igen :)

                  Comment


                    #39
                    Jeg kan ikke lade være med at tænke at det må være en taktisk beslutning, for alle spillerne virker tændte og arbejdssomme. Det må da være en beslutning truffet af træneren for at spare på kræfterne? Selvom det virker fuldstændig ulogisk....

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Aarhusianeren Se indlæg
                      Jeg kan ikke lade være med at tænke at det må være en taktisk beslutning, for alle spillerne virker tændte og arbejdssomme. Det må da være en beslutning truffet af træneren for at spare på kræfterne? Selvom det virker fuldstændig ulogisk....
                      den tror jeg ikke på - det er desværre noget vi har set gennem lang tid....om de bliver bange for at vinde, smide føringen eller hvad.....men virker til de går i forsvars-mode og vil forsvare sejren hjem, hvilket sådan set er fint nok - men vi har bare ikke bevist at vi magter det - og da slet ikke når der er 75 min tilbage af kampen.

                      Comment


                        #41
                        Flot første kvarter , resten tjaa ikke prangende .
                        Stiften er så stille at jeg kunne stå og høre popcornene poppe nede i boden ..
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

                        Comment


                          #42
                          Det er såmænd en gammel OB svaghed at gå lidt tilbage når man kommer foran...

                          Comment


                            #43
                            Ja er der nogen der ved hvad der sker på stiften? Eller rettere sagt, hvad der ikke sker....

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
                              Ja er der nogen der ved hvad der sker på stiften? Eller rettere sagt, hvad der ikke sker....
                              Her er mere stille end dengang vi holdt protest mod mandagskampe
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                #45
                                Har vi nogen til Emils plads i dag? Jeg synes ikke han lykkes med særlig meget mere

                                Comment

                                Working...
                                X