Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Sjove søforklaringer og total mangel på erkendelse for de faktiske tilstande.
    Det holder altså ikke.
    Vi har IKKE spillet lige op med alle......tværtimod!
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

    Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Der vil vel altid opstå lidt skænderier, spørgsmålet er hvordan der bliver fulgt op på det.....
      Jo, jo - men det er nok ikke - hey, du tog resten af shampooen-skænderier -det må da være af større omfang, hvis det ligesom skulle være et parameter for noget som helst.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Ja tak - kan du fixe en lottogevinst for mig?

        Jeg prøver blot at sætte det lidt i perspektiv: Skal vi blot tage en træner, for at få en ny træner eller skal vi prøve noget nyt: tænke os om, inden vi ansætter en træner.
        Ove P er en sikker løsning. Man ved hvad man får og især ved man også hvad man ikke får. Han vil ikke udvikle holdet i moderne fodbolds forstand, men vil sikre os resultater til overlevelse.

        Hvis det bliver en Ove P så håber jeg på en kort kontrakt frem til sommeren, hvor en ny, moderne og langtidsholdbar træner kan køres ind.

        Men ideelt set, så hyrer man en J.Thorup/Wieghorst type til at tage over for TB i morgen. Tvivler blot på, at en sådan findes lige nu.

        Jeg er imod TB som træner og jeg er imod Ove P som en løsning på lang sigt. Der må findes en mere moderne træner derude, som kan få vendt skuden
        pt er vi et bundhold, missionen lige nu bør kun gå på overlevelse - længere er den desværre ikke, og her tror jeg Ove P vil være en glimrende træner. At man så kan håbe på en "moderne træner" kan du da have ret i - men det kræver jo også der er penge at investere i truppen, så typerne understøtter den type bold der skal spilles. Heldigvis så siger JH jo at der er penge igen til næste sommer, så kan vi jo hente thorup ind der ;)

        - men overlever vi ikke i suppen kan det jo være ligemeget, for så bliver det "overskud" som JH snakker om vel hurtigt ædt op af prisen på en nedrykning.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
          Sjove søforklaringer og total mangel på erkendelse for de faktiske tilstande.
          Det holder altså ikke.
          Vi har IKKE spillet lige op med alle......tværtimod!
          Hvis man skal være helt grov, så har vi, hvis vi ser på præstationerne igennem 8 gange 90 minutter i denne sæson, groft sagt, og selvfølgelig subjektivt vurderet kun direkte fortjent de to point, vi fik i de uafgjorte kampe imod AaB og SønderjyskE. De andre kampe har vi været enten spillet ned under gulvbrædderne i mere eller mindre 90 minutter eller også har vi været effektive på de få chancer, vi har fået. Havde vi fået point i Herning havde dét jo også været ufortjent.

          Sejren i Randers viste fightervilje, men ret beset så havde uafgjort været det mest fair resultat efter min mening. Så det med, at vi har spillet lige op med alle, dén har jeg også svært ved at se rigtigheden i.

          Tag det fra én, der måbende stod i Slagelse og så holdet blive rykket fra hinanden i en time.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Ved godt vi er ude af Pokalen, men Jammebugt FC


            Der er netop trukket lod til 3. runde af DBU Pokalen:
            Fremad Amager - Brøndby
            Lyngby - Randers FC
            AGF - SønderjyskE
            FC Roskilde - FC København
            FC Svendborg - FC Vestsjælland
            Aarhus Fremad - FC Midtjylland
            BK Rødovre - Silkeborg
            Vejgaard / Vejle - AaB
            AC Horsens - Esbjerg
            Skovbakken - B1908
            Jammerburg - Brønshøj
            Greve - B93
            HB Køge - AB
            HIK - Odder
            BSV - Marienlyst / Skive
            SC Egedal - Varde

            Kampene spilles den 28. eller 29. oktober

            Comment

            Working...
            X