Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
    Jeg er ikke engang vred. Det gør pisse ondt at sidde og se på.
    Har det på samme måde..... Det er skræmmende

Comment

Det er en joke det her!

Comment

Udmelingen var vi ville vinde pokalen.
        næste år?
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Oprindeligt indsendt af Xabuni Se indlæg
          Udmelingen var vi ville vinde pokalen.
          næste år?
          Vi er i en proces.....en afviklingsproces
          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det lugter bestemt af en fyreseddel men tror bare jesper vil strække sig meget langt for at undgå det......men bliver selvf svære og svære.

Om det så hjælper er jo en anden sag, der er naturligvis ingen garantier - men noget skal der sgu ske
            Jeg tror at det er det, der skal til. Indtil videre vil jeg stadig påstå, at spillernes individuelle kvaliteter er til langt mere end det vi pt ser holdet præstere, og så peger flaskehalsen jo på trænerstaben, hvad enten det så er dens evne til at lægge den rigtige taktik, bruge spillerne på de pladser hvor de er bedst, sætte dem op, noget helt fjerde eller en kombinationen af det hele.

Comment

ren elendighed

Comment

hvornår er det brønshøj bliver trætte? Hva' Troels? Det var hele vores gameplan - holde nullet, det lykkedes så ikke, og så slå dem når de taber pusten.....ser ikke rigtigt ud til at gå.....flot taktik

Comment

Det er sgu trist. Det virker som ren apati.

Comment

Oprindeligt indsendt af ScouserTommy Se indlæg
                    Jeg tror at det er det, der skal til. Indtil videre vil jeg stadig påstå, at spillernes individuelle kvaliteter er til langt mere end det vi pt ser holdet præstere, og så peger flaskehalsen jo på trænerstaben, hvad enten det så er dens evne til at lægge den rigtige taktik, bruge spillerne på de pladser hvor de er bedst, sætte dem op, noget helt fjerde eller en kombinationen af det hele.
                    det er jo reelt set det eneste vi kan gøre....troels må ud og jo før jo bedre....det vil give en (ove P) længere tid og flere kampe til at sikre vores overlevelse

Comment

Jeg synes vi skal være positive nu, og tænke på hvad det var Troels gjorde rigtigt.......... engang......... for 7 år siden i EfB...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Farvel, Troels. Det en lidelse så længe det varede i denne omgang.

Vi kommer nok ikke udenom at skulle starte forfra endnu en gang og det bliver nok uden en del af de spillere, der leverer på en 10-20 % af deres niveau lige nu.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          hvornår er det brønshøj bliver trætte? Hva' Troels? Det var hele vores gameplan - holde nullet, det lykkedes så ikke, og så slå dem når de taber pusten.....ser ikke rigtigt ud til at gå.....flot taktik
                          Enig det er pinligt så elendigt vi spiller.....
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                            Det er jo mærkeligt at vi ligesom imod sønderjyske egentlig lægger rigtig fint ud med massere spil og ok chancer, og pludselig går vi ned og spiller på niveau med modstanderen til trods for vi er bedre og laver en masse fejlafleveringer og børneopdækningsfejl. Hvorfor synke så dybt når vi i faser viser at vi har klasse til at pløje dem ned?
                            At vi kortvarigt presser 1. div bundhold er jo slet ikke nok, hvis holdet er stærkt nok, så bliver det jo ved sådan.
                            Brønshøj havde besluttet sig for at stille sig lidt ned i starten.
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Er det ikke ved at være tid til en FYR Troels Beck tråd? Nok er nok.

Comment

Den her kamp minder mig om en kedelig oplevelse i pokalen, som vi havde for nogle sæsoner siden...... Dengang var det Fredericia vi tabte til :(

Comment

Working...
                                X