pres nu den boldholder - OB ligner et hold der ikke rigtig vil det!
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlægHvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægTja jeg synes det lugter af fyreseddel med den start vi har fået og et vet nederlag til første divisions bundhold betyder forhåbentlig en del. Men det er sgu en svær situation vi er i. Det der med chok-effekter ved træner fyringer er der ikke realiteter bag og hvem kan ændre på situationen som den er nu? En af Ove'rne. Jeg tror det faktisk ikke. Vi har brug for en type a la Rioch. Mandskabspleje bliver kodet ordet, hvis man spørger mig.
Om det så hjælper er jo en anden sag, der er naturligvis ingen garantier - men noget skal der sgu ske
Comment
-
Hvad satan oraklet står op og råber??!! Mon JH har sendt en SMS om at såfremt de taber behøver han ikke komme i morgen...Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Det er jo mærkeligt at vi ligesom imod sønderjyske egentlig lægger rigtig fint ud med massere spil og ok chancer, og pludselig går vi ned og spiller på niveau med modstanderen til trods for vi er bedre og laver en masse fejlafleveringer og børneopdækningsfejl. Hvorfor synke så dybt når vi i faser viser at vi har klasse til at pløje dem ned?
Comment
Comment