Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

pres nu den boldholder - OB ligner et hold der ikke rigtig vil det!

Comment

Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Hvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.
      Ja vi fans får en stor opgave i at være med til at hjælpe holdet tilbage på rette spor med stor opbakning mod Silkeborg.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

der er ikke nok fight og vilje.
        de ligner nogen i chock
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Jeg er ikke engang vred. Det gør pisse ondt at sidde og se på.
          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
            Tja jeg synes det lugter af fyreseddel med den start vi har fået og et vet nederlag til første divisions bundhold betyder forhåbentlig en del. Men det er sgu en svær situation vi er i. Det der med chok-effekter ved træner fyringer er der ikke realiteter bag og hvem kan ændre på situationen som den er nu? En af Ove'rne. Jeg tror det faktisk ikke. Vi har brug for en type a la Rioch. Mandskabspleje bliver kodet ordet, hvis man spørger mig.
            det lugter bestemt af en fyreseddel men tror bare jesper vil strække sig meget langt for at undgå det......men bliver selvf svære og svære.

Om det så hjælper er jo en anden sag, der er naturligvis ingen garantier - men noget skal der sgu ske

Comment

der smed kirkeskov igen en bold

Comment

Jeg ved godt at det er i medgang og i modgang - men NØJ hvor er det svært lige nu - hvor er jeg dog frustreret over, magtesløs bare at kunne se til at min klub går i opløsning!!
                JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                JM Barometer 1
                2 3 4 5 6 7 8 9 10

Comment

Hvad satan oraklet står op og råber??!! Mon JH har sendt en SMS om at såfremt de taber behøver han ikke komme i morgen...
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

NU må kirkeskov ud - hvordan fanden kan man være så dårlig i førstegangberøringen

Comment

ja nu kommer Bodul sku også ind.

Comment

Tror vi ville være bedre med 10 mand, hvis vi pillede Kirkeskov ud..
                        Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
                        Kristian Morre

Comment

Nej nej nej

Comment

stor brønshøj chance efter oplæg fra Bodul

Comment

Kirkeskov har ca. bolden hvert 30. sekund, det bliver med en normal fejlprocent, til en del fejl...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Det er jo mærkeligt at vi ligesom imod sønderjyske egentlig lægger rigtig fint ud med massere spil og ok chancer, og pludselig går vi ned og spiller på niveau med modstanderen til trods for vi er bedre og laver en masse fejlafleveringer og børneopdækningsfejl. Hvorfor synke så dybt når vi i faser viser at vi har klasse til at pløje dem ned?

Comment

Working...
                                X