Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Uden Falk kan vi reelt ikke skabe en ærlig chance. Vi kan kun score på tilfældigheder og foræringer uden ham.

Comment

Kirkeskov kan jo ikke slå et indlæg på superliganiveau - det er jo pinligt at se på!

Comment

AGF bollede os stygt i røven, da de hentede DC gratis og fik penge for Kirkeskov. Siger alt om den inkompetence der er i den sportslige ledelse.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
          Nå hvad skal der mon nu ske? Et nederlag må vel koster TB jobbet. Jeg synes både han og spillerne har skylden. Men han har ansvaret.
          Ønsketænkning.. Tb sidder sikkert på den plads minimum til årsskiftet..

Comment

Hvis INGEN kan ramme Lado i feltet, kan det jo være lige meget!

Comment

Få mu for helvede slået et indlæg der bare er i nærheden af en ob'er det er jo vanvittigt at spillere der har slået 1mio. Indlæg i deres liv ikke magter at ramme et område med en medspiller bare engang imellem

Comment

Hvor er det vildt at OB ikke kan komme til en eneste afslutning her i anden halvleg mod et 1. div. hold!

Comment

Det provokere mig helt vildt at TB bare sidder på sin flade røv i stedet for at stå og piske/råbe dem fremad på kanten af det tekniske felt
                  Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

Comment

Emil tager imod et målspark nede ved eget hjørneflag(næsten), for så at losse den frem...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
                      Ønsketænkning.. Tb sidder sikkert på den plads minimum til årsskiftet..
                      Nej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

Comment

Kirkeskov er klart den ringeste spiller.
                        Men holdet underpræsterer igen.
                        Det er sku trist at være OB fan i de her tider.
                        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

Comment

Vi har en trup, der er bedre end det her. Det er ene og alene Troels's ansvar at vi gang på gang er totalt på røven! Han har over 2 sæsoner ikke formået at sætte en taktisk dagsorden. Så spillerne løber forvirrede rundt, og er i tvivl om hvad de gør. Vi har ikke rykket og ét skridt siden han trådte til, men har nærmere stået i tomgang. Det er trættende at se på! Forpulede lortetræner.

Comment

Nej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
                            enig - men tror ikke det bliver på baggrumd af nederlag i dag, men det er klart det letter ikke presset på ham....og taber vi de næste 2 kampe så begynder det at lugte af en fyreseddel....

Comment

Jeg er enig i, at han sidder med ansvaret, det har bare ingen konsekvenser haft i mere end to sæsoner.. Jeg forestiller mig at, at han giver manglende marginaler skylden, og så er det ligesom det.

Comment

Hvis OB taber, tror jeg, at det går helt i opløsning i ligaen - al tro på projektet og egne evner er efterhånden suget ud af mandskabet.

Comment

Working...
                                X