Uden Falk kan vi reelt ikke skabe en ærlig chance. Vi kan kun score på tilfældigheder og foræringer uden ham.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)
Collapse
X
-
Det provokere mig helt vildt at TB bare sidder på sin flade røv i stedet for at stå og piske/råbe dem fremad på kanten af det tekniske feltDet er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...
Comment
-
Vi har en trup, der er bedre end det her. Det er ene og alene Troels's ansvar at vi gang på gang er totalt på røven! Han har over 2 sæsoner ikke formået at sætte en taktisk dagsorden. Så spillerne løber forvirrede rundt, og er i tvivl om hvad de gør. Vi har ikke rykket og ét skridt siden han trådte til, men har nærmere stået i tomgang. Det er trættende at se på! Forpulede lortetræner.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlægNej jeg er ikke som sådan mod Troels, men som jeg skrev. Han sidder med ansvaret og noget skal der vel ske.
Comment
Comment