Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Brønshøj-OB i DBU Pokalen (24. September)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ny-pokaltriumf

    Phew, optimismen bliver da pustet op, inden kampen i morgen.
    Håber virkelig at Radza får chancen i målet nu hvor Toppel er skadet og Ousager har de svagheder som han også viste sidste sæson for AGF.

    Samtidig kunne det være interessant med Desler centralt sammen med Ari og Lukas Jensen bør også få chancen hvis det stod til mig. Diarra i midterforsvaret sammen med Lasse Nielsen synes jeg også kunne være interessant.

    Radza
    Ruud, Lasse Nielsen, Diarra, Kirkeskov
    Lukas Jensen, Desler, Ari, Emil
    Lado, Thomas Mikkelsen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Håber virkelig at Radza får chancen i målet nu hvor Toppel er skadet og Ousager har de svagheder som han også viste sidste sæson for AGF.

      Samtidig kunne det være interessant med Desler centralt sammen med Ari og Lukas Jensen bør også få chancen hvis det stod til mig. Diarra i midterforsvaret sammen med Lasse Nielsen synes jeg også kunne være interessant.

      Radza
      Ruud, Lasse Nielsen, Diarra, Kirkeskov
      Lukas Jensen, Desler, Ari, Emil
      Lado, Thomas Mikkelsen
      Jeg synes Radza ser noget klejn ud, når jeg ser træning i Ådalen - han mangler endnu lidt pondus i min optik for at være med på højeste niveau!

      Men OK om OB ryger ud i denne eller næste runde kan jo være lige meget.

      Jeg har simpelthen ikke nerver til at se Diarra i forsvarskæden - så nej tak til det herfra.

      Comment


        #18
        Hvad med JBL skal han ikke også have chancen?

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
          Hvad med JBL skal han ikke også have chancen?
          Jo bestemt. Hvis han ikke stadig trækker med skader

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
            Jeg synes Radza ser noget klejn ud, når jeg ser træning i Ådalen - han mangler endnu lidt pondus i min optik for at være med på højeste niveau!

            Men OK om OB ryger ud i denne eller næste runde kan jo være lige meget.

            Jeg har simpelthen ikke nerver til at se Diarra i forsvarskæden - så nej tak til det herfra.
            Diarra skal prøver som 6'er. Vi har endnu til gode at se ham hvor han er bedst. Han kan jo ikke gøre for, at TB vil bruge alle inkl. bolddrengene som VB.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
              Diarra skal prøver som 6'er. Vi har endnu til gode at se ham hvor han er bedst. Han kan jo ikke gøre for, at TB vil bruge alle inkl. bolddrengene som VB.
              Er total enig med dig - ville elske at se Diarra på midtbanen

              Comment


                #22
                Stiller op i stærkeste opstilling - vi går jo efter at vinde..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                  Stiller op i stærkeste opstilling - vi går jo efter at vinde..
                  ja det er også det eneste rigtige, vi får jo nok en del boldbesiddelse i sådan en kamp, så det er da en god mulighed for at begynde at finde hinanden noget bedre. vores afleveringsspil har godt nok været jammerligt i den her sæson. Derudover er det vigtigt vores angribere får scoret i dag, så de også finder noget selvtillid og vi får scoret nogle flere kasser i superligaen. Desuden er det jo proklameret at man går efter succes i pokalen, så som bundhold er der sgu ikke plads til at eksperimentere for meget, når modstanderen trods alt ikke er uden klasse. Det er jo ikke mange sæsoner siden vi måtte lide den tort at ryge ud til Fredericia!!

                  Comment


                    #24
                    Mit eneste håb er måske man smider Radza på kassen istedet for Ousager så vi kan få ham stille og roligt spillet ind på holdet og får set hvilken form han er i og hvor langt han er fra de andre keepere i truppen.

                    Comment


                      #25
                      Jeg sidder i Canada. Viaplay virker ikke her. Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan se kampen i U'landet?
                      Striw'd jart - Striw'd blo'!

                      Nu vinder vi GULD!

                      Kluden Krew - O'ense Internationals!

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Den Skriggule Tchami Se indlæg
                        Jeg sidder i Canada. Viaplay virker ikke her. Er der nogen, der har en ide om, hvordan man kan se kampen i U'landet?
                        På nettet

                        Comment


                          #27
                          Hej, Onkel Riffel og mig er på Tingbjerg Ground i dag; hvis der er net derude, så skal jeg forsøge at lave et par updates.

                          Comment


                            #28
                            Håber på

                            Radza

                            Ruud Diarra LN Kirkeskov

                            LJ Azer Dessler A. Thomsen

                            Lado Greve

                            Kan kun sige, spar nu på kræfterne. Vi vinder ikke pokalen alligevel, så fokuser nu på ligaen som er 1000 gange vigtigere.

                            Det blev så som forventet stik modsat.

                            Ousager

                            Ruud KL LN Kirke

                            Dessler Ari Spelmann Emil

                            Mikkelsen Lado

                            DUMT DUMT DUMT
                            Last edited by El New York; 24-09-2014, 16:34.

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af WhyNot? Se indlæg
                              På nettet
                              What? Det lyder squ som noget smart noget det net der. Det må jeg prøve en dag! ;-)
                              Striw'd jart - Striw'd blo'!

                              Nu vinder vi GULD!

                              Kluden Krew - O'ense Internationals!

                              Comment


                                #30
                                Du mener simpelthen at vi bliver slidt? Holdet har jo holdt pause hele september næsten. Håbløst....

                                Comment

                                Working...
                                X