Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny kommende træner hvis ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
    Kent Nielsen? Tja, jo, bum, hmm... Man kan ikke fornægte at han har prøvet at have den ultimative succes i suppen. Han ved hvad der skal til for at genrejse et hold, og ikke mindst føre det hele vejen, og det på trods af en dårlig økonomi. AaB har sprøjtet talenter ud i hans tid deroppe.

    Han har haft succes i AaB og havde elendige resultater i BIF. Hvordan var han i Horsens?


    Jeg tror jeg ender med at sige.............. Ja tak til Kent.
    Mener da heller ikke han var en succes i Aab til at starte med, var der ikke en sæson hvor de var rigtig tæt på at rygge ned, men de viste ham tillid, det gjorde de ikke efter min meninng i BIF :)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
      Helt enig.

      Spørgsmålet er bare om Kent vil til Odense. Det er måske ikke ligefrem et skridt opad i karrieren. Hvis han kan lave en hjulmand, eller komme til Holland eller Championsship i UK tror jeg faktisk hellere han vil det.
      Spot on!!! Hvorfor skulle Kent Nielsen gøre det (OB) mod sig selv! Det er nu Kent Nielsen skal høste frugterne af det flotte arbejde i AaB. En tur til OB er ikke hverken fremskridt eller status quo. Det klokkeklar tilbagegang. Sorry.... men Kent Nielsen og OB forbliver en lun Juleand....

      Comment


        #63
        interessant at se medierne gå i selvsving over denne træner rokade.
        Kent Nielsen til OB Ove P tilknyttes scouting og talentudviklingen.
        jo se jeg har selv hørt det fra ..... Det er ganske vist.
        Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

        Comment


          #64
          Jeg er ikke overbevist om at Kent N. er den rette. Han gjorde det okay i Horsens, med en spilfilosofi hvor det galt om ikke at lukke mål ind. Ikke videre underholdene, men det skabte fornuftige resultater materialet taget i betragtning. Hans tid i BIF var ikke god, men det havde nok ligeså meget med ledelsen at gøre. Og så er jeg egentlig heller ikke voldsomt imponeret af Kent N. i AaB. Udover sidste sæson, og hvor alt flaskede sig for dem, hvor de blev mestre med det mindste pointantal i mange år, faktisk ville det i flere sæsoner ikke engang have været nok til sølv, så synes jeg det er begrænset hvad AaB har vist. I år igen ikke videre imponerende, med det dårligste antal point for en regerende mester siden Herfølge. De har haft en god sæson under Kent N., men det er ikke noget nyt i AaB, de har en super sæson, som giver mesterskab ca. 1-2 hver 10. år.
          Jeg tror mere det er talentarbejdet i Aab (Som er fuldstændig fantastisk), der har givet et mesterskab, end det er Kent. N. evner som træner.
          Han er en fornuftig træner, men så synes jeg heller ikke det er mere end det.
          Desværre kan jeg ikke lige se, hvilken dansk træner (udover måske Ove P.) som kan vende vores negative udvikling.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Ender med et nej tak til Kent herfra...

            Har aldrig været vildt imponeret af ham, der skal dog ikke herske tvivl om hans store arbejde i AaB, som også endte ud med et mesterskab, men ellers skal jeg nu grave dybt for at finde de gode sæsoner/præstationer hos hold med ham ved roret... Horsens havde en enkelt sæson, men blev så efterladt under stregen da han tog til BIF... BIF var ren fiasko, det var AaB også i starten, men de fandt så melodien, selvfølgelig bla. takket være Kent, men det har så heller ikke været overbevisende siden da...
            Det var vel egentlig AaB´s pengepung og EFB der fik reddet AaB. store lejeaftaler med Duncan og Lumb gav dem så meget kvalitet at de klarede det. Men det var jo kun på grund af den helt ulogiske og unødvendige udligning af Tim Janssen i Randers at det hele lykkedes for AaB. Siden kan man kun tage hatten af for både AaB og Kent Nielsen. Hans tid i BIF er svær at vurdere, da samtlige trænere på det tidspunkt ikke lykkedes. Det er jo først nu hvor pengene er blevet så store, at selv jeg ville kunne have opnået den placering de har nu. Syntes bestemt han har været overbevisende, og ville meget gerne bytte vores tre sølvmedaljer med de år han har haft deroppe. Det kunne være et spændende emne, og jeg er helt klart på et ja tak.

            Comment


              #66
              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...ye-job/5368195

              Comment


                #67
                Har fået mail. Kent får 4 år
                Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                Comment


                  #68
                  Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                    Spot on!!! Hvorfor skulle Kent Nielsen gøre det (OB) mod sig selv! Det er nu Kent Nielsen skal høste frugterne af det flotte arbejde i AaB. En tur til OB er ikke hverken fremskridt eller status quo. Det klokkeklar tilbagegang. Sorry.... men Kent Nielsen og OB forbliver en lun Juleand....
                    Du ved godt vi bliver nødt til at fremhæve det indlæg, ikke?

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                      Det var vel egentlig AaB´s pengepung og EFB der fik reddet AaB. store lejeaftaler med Duncan og Lumb gav dem så meget kvalitet at de klarede det. Men det var jo kun på grund af den helt ulogiske og unødvendige udligning af Tim Janssen i Randers at det hele lykkedes for AaB. Siden kan man kun tage hatten af for både AaB og Kent Nielsen. Hans tid i BIF er svær at vurdere, da samtlige trænere på det tidspunkt ikke lykkedes. Det er jo først nu hvor pengene er blevet så store, at selv jeg ville kunne have opnået den placering de har nu. Syntes bestemt han har været overbevisende, og ville meget gerne bytte vores tre sølvmedaljer med de år han har haft deroppe. Det kunne være et spændende emne, og jeg er helt klart på et ja tak.
                      Det har du helt sikkert ret i, hans karriere kunne have taget en noget anden udvikling hvis ikke det var for målet i Randers, men er da enig, i den periode hvor han havnede i BIF var der nok ikke så mange der kunne have gjort den store forskel...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment

                      Working...
                      X