Dette skal ikke (nødvendigvis) være en tråd om der skal/bør/hvis forlænges med TB men hvis vi nu siger at han bliver sæsonen ud og der ikke bliver forlænget hvem ser I så som en kommende OB træner?
Helt diplomatisk vil jeg udtale at jeg står bag den nuværende træner indtil han ikke længere er i klubben.
Der er formentligt noget økonomi der skal tages hensyn til.
Forskellige navne har været nævnt i forskellige tråde bla.
Jess Thorup, nuværende U21 landsholdstræner med succes - Vist nok kontraktfri til sommer.
Joakim Mattsson, nuværende assistenttræner - ved ikke om han har licenserne?
Uffe Pedersen, nuværende Talentchef, tidl. 1. holdstræner i flere omgange og vist med en vis succes på den korte bane.
Ove Pedersen, tidl. 1. holdstræner i Suppen med nogen succes - P.t. uden job.
Ove Christensen, tidl. 1. holdstræner i Suppen .. P.t. træner i succesfulde Vendsyssel i 1. div. Kontraktlængde ukendt.
Et udenlandsk navn måske .. Hans Backe, Rene Meulensten for at tage et par kendinge der vist er uden job ..
Helt diplomatisk vil jeg udtale at jeg står bag den nuværende træner indtil han ikke længere er i klubben.
Der er formentligt noget økonomi der skal tages hensyn til.
Forskellige navne har været nævnt i forskellige tråde bla.
Jess Thorup, nuværende U21 landsholdstræner med succes - Vist nok kontraktfri til sommer.
Joakim Mattsson, nuværende assistenttræner - ved ikke om han har licenserne?
Uffe Pedersen, nuværende Talentchef, tidl. 1. holdstræner i flere omgange og vist med en vis succes på den korte bane.
Ove Pedersen, tidl. 1. holdstræner i Suppen med nogen succes - P.t. uden job.
Ove Christensen, tidl. 1. holdstræner i Suppen .. P.t. træner i succesfulde Vendsyssel i 1. div. Kontraktlængde ukendt.
Et udenlandsk navn måske .. Hans Backe, Rene Meulensten for at tage et par kendinge der vist er uden job ..
Comment