Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny kommende træner hvis ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Ny kommende træner hvis ..

    Dette skal ikke (nødvendigvis) være en tråd om der skal/bør/hvis forlænges med TB men hvis vi nu siger at han bliver sæsonen ud og der ikke bliver forlænget hvem ser I så som en kommende OB træner?

    Helt diplomatisk vil jeg udtale at jeg står bag den nuværende træner indtil han ikke længere er i klubben.

    Der er formentligt noget økonomi der skal tages hensyn til.

    Forskellige navne har været nævnt i forskellige tråde bla.

    Jess Thorup, nuværende U21 landsholdstræner med succes - Vist nok kontraktfri til sommer.
    Joakim Mattsson, nuværende assistenttræner - ved ikke om han har licenserne?
    Uffe Pedersen, nuværende Talentchef, tidl. 1. holdstræner i flere omgange og vist med en vis succes på den korte bane.
    Ove Pedersen, tidl. 1. holdstræner i Suppen med nogen succes - P.t. uden job.
    Ove Christensen, tidl. 1. holdstræner i Suppen .. P.t. træner i succesfulde Vendsyssel i 1. div. Kontraktlængde ukendt.

    Et udenlandsk navn måske .. Hans Backe, Rene Meulensten for at tage et par kendinge der vist er uden job ..
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Jess Thorup pga. hans succes med U-landsholdet. - Han er god med unge spillere og vi har en gennemsnit alder på 23. Og så virker hans koncept.
    Joakim pga. hans succes med reserveholdet - hvis han kan der, hvorfor så ikke som Superliga træner? Reserveligaholdet gør det jo pt. bedre end 1. holdet.

    Comment


      #3
      Ja den er svær, men et par gæt skader jo aldrig. Det der med at sætte navne på er fint nok, og det vil jeg også prøve at gøre, men det vigtigste er vel egentlig at det bliver en træner der vil OB lidt mere end noget andet. Uanset forholdene i Ådalen, klubbens økonomi etc... Jeg har 6 navne som jeg synes kan være en fornuftig mulighed.

      Troels Bech
      Jeg er ikke sikker på at vi kan finde nogle, der er bedre end TB i øjeblikket. Hans resultater er ikke prangende, men han har guidet holdet igennem i meget svær periode indtil nu og det giver noget kredit hos mig. Tingene skal dog forbedres, både resultaterne og spillet, hvis han skal have endnu en tørn i den varme stol.

      Joakim Mattsson
      Han virker talentfuld. Han ahr en enormt positiv attitude og måske er det det der skal til for at rykke os det næste stykke i den lidt uendelige genopbygning. Hans fortid som U-træner og nu som assistent gør at han kender klubben ud og inde. Han vil vide 100% hvad han går ind til og klubben vil også vide hvad den får. Måske Joakim og Jens Madsen skal være den næste duo i Ådalen?

      Allan Kuhn
      Det er ikke satans realistisk da han efter sit korte ophold hos FCM sagde at han var assistent og ikke chef træner. Jeg mener ellers at den danske Mourinho vil være en super træner med en rigtig god personlighed at få til klubben. Han står også for en positiv spillestil og er god når det gælder de unge spillere. Kuhn var mit første valg til posten da HC blev fyret.

      Rene Muelensteen
      Jeg var skuffet og overrasket da han valgte at rykke til Brøndby. Jeg ville nemlig gerne have ham til Odense, men troede at han var umulig at få til dansk fodbold. Jeg mener at han blev røvrendt i både Brøndby og senere i i United. Jeg ser ham som en fremragende træner, der tør sige tingene som de er. Jeg er sikker på at han har hvad der skal til for at rejse OB med en yngre trup og jeg er ikke skræmt af hans tid i hverken Brøndby eller Fulham.

      Thomas Helveg
      Han er selvskrevet på listen. Hvis han vil, skal han have chancen. OB'er helt derinde hvor jeg også er det og med en fandens masse erfaring fra mange år i udlandet. Thomas har selvfølgelig også sin del i nedturen, men ikke mere end at spillere som han og Høghen altid skal have en plads i klubben hvis de ønsker det. Hvis man vil finde klubbens sjæl for alvor, så giv Helveg chancen, og gerne med Steen Nedergaard som assistenten.

      Jon Dahl Tomasson
      Min joker. Hans træner karriere har ikke været stor indtil nu, og det er vel tvivlsomt om han vil hjem til Danmark igen, men jeg tror han vil være et godt valg. Vi vel få en "angrebstræner" og ingen kan betvivle at han har vist at han ved hvordan mål skal score - På den fede måde, såvel som med en behersket inderside. Han har stor international erfaring og ikke mindst så er han både som spiller, og nu som træner, skolet i det hollandske. Det kunne OB godt selv bruge at blive skolet i.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #4
        thorup lyder bestemt spændende.

        - jeg tænker Ove P kunne være et godt bud, vi skal have bygget noget op helt fra grunden af, få styr på noget helt basalt og her kunne han være go' at få ind et par år. Sexet og spændende er det bestemt ikke, men Ove P plejer nu at være garant for noget soliditet og det syntes jeg sgu vi mangler lidt lige pt.

        Comment


          #5
          Jon Dahl Tomasson eller Thomas Helveg er i hvert fald stensikre garanter for professionalisme og fokuseret træningskultur.

          MvT
          Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

          Comment


            #6
            Michael Hemmingsen... Kort og godt... Det ser jeg som et ok valg og virker også meget i tråde med den fynske satsning...

            Kender klubben og har træner erfaring..

            Comment


              #7
              Af nævnte navne her i tråden udelukker jeg med det samme Uffe P, Thomas H og Jon D er for svage og/eller for Obske. Anser de to Over som nødløsninger men og, Meulensten er da ikke en mulighed for et dansk hold i den nederste halvdel.

              Joakim er kun mulig hvis han har den rette licens. Thorup er et bud jeg står bag. Kuhn, ja han gjorde det godt men det var i kort tid.

              Det skulle ikke være så svært at finde noget bedre end Troels - med tak for alt.
              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

              OB - engang var vi gode

              Comment


                #8
                Thorup med Helveg som ass tak

                Comment


                  #9
                  Hvad med "gamle" navne som: Hans Bache - Åge Hareide - Roland Nielsson - Ariel Jacobs... :-)
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    #10
                    En google søgning viste at Mattson har en p-licens. Han er helt klart en stærk outsider i min bog til når TB engang stopper.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                      En google søgning viste at Mattson har en p-licens. Han er helt klart en stærk outsider i min bog til når TB engang stopper.
                      Muligvis det allerede er meningen han skal tage over - eftersom stortset alt vores talent arbejde og det går igennem Uffe og Mattson, de er ret meget inde i tingene og den røde tråd fra de helt små poder til reserveholdet til superligaholdet er intakt, så hvem ved?

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
                        Jess Thorup pga. hans succes med U-landsholdet. - Han er god med unge spillere og vi har en gennemsnit alder på 23. Og så virker hans koncept.
                        Joakim pga. hans succes med reserveholdet - hvis han kan der, hvorfor så ikke som Superliga træner? Reserveligaholdet gør det jo pt. bedre end 1. holdet.
                        Jeg siger YES til Jess som cheftræner. Med Mattsson som fremragende assistent.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                          Jeg siger YES til Jess som cheftræner. Med Mattsson som fremragende assistent.
                          Spørgsmålet er så bare om Mattson vil være assistenttræner hele karrieren :-)

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                            Spørgsmålet er så bare om Mattson vil være assistenttræner hele karrieren :-)
                            Han kan sagtens nå at blive cheftræner selvom han tager et par år som assistent under eksempelvis Jess ;-) han er jo stadig forholdsvis ung.

                            Comment


                              #15
                              http://www.bt.dk/superligaen/fem-sup...er-snart-ryger
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment

                              Working...
                              X