Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ny kommende træner hvis ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Så er der vel åbnet for en forlængelse med Ove P , efter Jess Thorup har forlænget med U21 frem til og med EM 2017
    817 ⚪️
    Y.N.W.A ❤️

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
      Så er der vel åbnet for en forlængelse med Ove P , efter Jess Thorup har forlænget med U21 frem til og med EM 2017
      Øv - det var en god løsning, der gik fløjten der. Lad os nu se, hvad der sker til foråret - den fede dame har jo ikke engang varmet op endnu. Oves efterår er klart godkendt; men modstanderne har også været til at tale med. Vi kan måske bedre evaluere efter de første 5 runder af foråret - når vi har mødt FCM, FCK, FCV, BIF og Esbjerg. Og succesparameter nr 1 hedder vel stadig at redde røven i superligaen.

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Så er der vel åbnet for en forlængelse med Ove P , efter Jess Thorup har forlænget med U21 frem til og med EM 2017
        Jeg stemmer helt klart for en forlængelse med Ove P. Så kan han få mulighed for at bygge holdet op. Mener han er den helt rigtige mand for os og jeg vil virkelig gerne se hvad han kan føre det til de kommende 2-3 år.

        Comment


          #49
          Ja, øv.

          Så kan Ove godt være løsningen, men nu ikke for lang kontrakt.

          Så længe Kent Nielsen ikke har forlænget i Aab, så synes jeg også han kunne være god. Han var jo også under JH i Horsens.

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
            Så er der vel åbnet for en forlængelse med Ove P , efter Jess Thorup har forlænget med U21 frem til og med EM 2017
            jamen så lad os da få en 2 årig aftale med Ove - så er han her til 17 og så kan man jo lege med tanken om Thorup til den tid.
            Lad os få den afklaring snarest tak.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af Polle Se indlæg
              Ja, øv.

              Så kan Ove gre løsningen, men nu ikke for lang kontrakt.

              Så længe Kent Nielsen ikke har forlænget i Aab, så synes jeg også han kunne være god. Han var jo også under JH i Horsens.
              Så er der åbnet op for Kent Nielsen ... ikke at jeg håber det men hvem ved?

              Comment


                #52
                http://www.bt.dk/superligaen/kent-nielsen-stopper-i-aab

                Kent Nielsen, han kunne afløse Ove P. Men hvorfor? Synes vi har brug for ro.
                Everything will be okay in the end. If it's not okay it's not the end.

                Comment


                  #53
                  Kent Nielsen? Tja, jo, bum, hmm... Man kan ikke fornægte at han har prøvet at have den ultimative succes i suppen. Han ved hvad der skal til for at genrejse et hold, og ikke mindst føre det hele vejen, og det på trods af en dårlig økonomi. AaB har sprøjtet talenter ud i hans tid deroppe.

                  Han har haft succes i AaB og havde elendige resultater i BIF. Hvordan var han i Horsens?

                  Jeg tror jeg ender med at sige.............. Ja tak til Kent.

                  Comment


                    #54
                    Kent Nielsen varmt emne i OB

                    http://www.bold.dk/nyt/avis-kent-n-et-varmt-emne-i-ob

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                      Kent Nielsen? Tja, jo, bum, hmm... Man kan ikke fornægte at han har prøvet at have den ultimative succes i suppen. Han ved hvad der skal til for at genrejse et hold, og ikke mindst føre det hele vejen, og det på trods af en dårlig økonomi. AaB har sprøjtet talenter ud i hans tid deroppe.

                      Han har haft succes i AaB og havde elendige resultater i BIF. Hvordan var han i Horsens?

                      Jeg tror jeg ender med at sige.............. Ja tak til Kent.
                      ja tak til Kent. Med mindre at Ove vil fortsætte

                      Comment


                        #56
                        Jeg er blevet vild med Ove men et stort ja tak til Kent Nielsen herfra. Some Lennon er inde på så har han prøvet det vi står i og ført sit hold til en DM titel. Ikke mindst har han stået i spidsen for et hold som har spillet godt fodbold det meste af tiden og jeg tror Kent vil være guld for spillere som Desler og JJT. Kent tør brug de unge og har vist at han kan få dem til at spille sammen og ikke mindst udvikle sig og tage ansvar. Måske er Kent også den der kan sætte Radza i målet?

                        Han fejlede i Brøndby (men det gør alle jo ) og så havde han en hård første sæson i Ålborg. Resten af tiden deroppe og i hans tid i Horsens synes jeg har været succes fuld og med JHs kendskab til Kent Nielsen og selvfølgelig omvendt, samt det faktum at vi står i lidt den samme situation som AAB gjorde for nogle år siden, så er Kent Nielsen og OB et match made in heaven.
                        Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jeg er blevet vild med Ove men et stort ja tak til Kent Nielsen herfra. Some Lennon er inde på så har han prøvet det vi står i og ført sit hold til en DM titel. Ikke mindst har han stået i spidsen for et hold som har spillet godt fodbold det meste af tiden og jeg tror Kent vil være guld for spillere som Desler og JJT. Kent tør brug de unge og har vist at han kan få dem til at spille sammen og ikke mindst udvikle sig og tage ansvar. Måske er Kent også den der kan sætte Radza i målet?

                          Han fejlede i Brøndby (men det gør alle jo ) og så havde han en hård første sæson i Ålborg. Resten af tiden deroppe og i hans tid i Horsens synes jeg har været succes fuld og med JHs kendskab til Kent Nielsen og selvfølgelig omvendt, samt det faktum at vi står i lidt den samme situation som AAB gjorde for nogle år siden, så er Kent Nielsen og OB et match made in heaven.
                          Helt enig.

                          Spørgsmålet er bare om Kent vil til Odense. Det er måske ikke ligefrem et skridt opad i karrieren. Hvis han kan lave en hjulmand, eller komme til Holland eller Championsship i UK tror jeg faktisk hellere han vil det.

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg
                            Helt enig.

                            Spørgsmålet er bare om Kent vil til Odense. Det er måske ikke ligefrem et skridt opad i karrieren. Hvis han kan lave en hjulmand, eller komme til Holland eller Championsship i UK tror jeg faktisk hellere han vil det.
                            Udlandet kan vi ikke hamle op med, men dansk træner succes i udlandet er en sjælden ting, så måske han lige tænker sig om inden han evt tager det spring.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #59
                              Ender med et nej tak til Kent herfra...

                              Har aldrig været vildt imponeret af ham, der skal dog ikke herske tvivl om hans store arbejde i AaB, som også endte ud med et mesterskab, men ellers skal jeg nu grave dybt for at finde de gode sæsoner/præstationer hos hold med ham ved roret... Horsens havde en enkelt sæson, men blev så efterladt under stregen da han tog til BIF... BIF var ren fiasko, det var AaB også i starten, men de fandt så melodien, selvfølgelig bla. takket være Kent, men det har så heller ikke været overbevisende siden da...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #60
                                Sådan som Ove har rettet vores spil og pointhøst op, er der egentllig ikke basis for andet end at rose Ove i stor stil. Jeg vil dog være spændt på hvordan Ove virker på langt sigt.

                                Han har et meget old school ry. Jeg kan godt frygte, at han kan tabe omklædningsrummet på sigt fordi træningen simpelthen bliver for ensformig, kedelig og gammeldags. Nu har jeg kun hørt den første halvdel af den lange og gode podcast fra radio 24-7. Emil og Lasse er altså ikke ved at falde over hinanden for at rose Ove . De er heller ikke efter ham, men synes man fornemmer en respekt for de resultater Ove har givet os og så ikke ret meget mere.

                                Stort ja tak til Kent herfra.

                                Får vi ikke Kent, er det imo dog at forlænge med Ove, det er jo ikke skidt, det der er sket her de sidste par måneder. Forlæng dog kun et år.

                                Comment

                                Working...
                                X