Jeg vil gerne se hvad Ove P kan bygge op på forholdsvis kort tid, og hvis han redder os fra nedrykning og vi får en rimelig stabil defensiv og generel fremgang i spillet, så skal han da også have en forlængelse.. Hellere det end at starte forfra igen igen.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ny kommende træner hvis ..
Collapse
X
-
Ove P sagde at han forud for den gode kamp mod Hobro havde arbejdet på at få fjernet nogle af de ting som TB havde lært dem, de skulle gøre. Og han fokuserede på at sætte holdets to ekstraordinære gode spillere i scene. Det var klogt. Rasmus Festersen i FCV blomstrede også under Ove P.(måske et emne til klubben?) .
Hvis fremgangen fortsætter og vi redder os klart, mener jeg godt vi an forlænge med Ove P, men kun for 1-2 år, tror jeg. Er i tvivl om han har kompetencerne til at lede et top 4 hold med internationale kampe, som kunne blive aktuelt til den tid med bedre indkøb.
Men det store spørgsmål er om JH vil kunne skaffe den rigtige træner, for ellers er Ove P jo et sikkert kort - men nok ikke til en topplacering !?Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægOve P sagde at han forud for den gode kamp mod Hobro havde arbejdet på at få fjernet nogle af de ting som TB havde lært dem, de skulle gøre. Og han fokuserede på at sætte holdets to ekstraordinære gode spillere i scene. Det var klogt. Rasmus Festersen i FCV blomstrede også under Ove P.(måske et emne til klubben?) .
Hvis fremgangen fortsætter og vi redder os klart, mener jeg godt vi an forlænge med Ove P, men kun for 1-2 år, tror jeg. Er i tvivl om han har kompetencerne til at lede et top 4 hold med internationale kampe, som kunne blive aktuelt til den tid med bedre indkøb.
Men det store spørgsmål er om JH vil kunne skaffe den rigtige træner, for ellers er Ove P jo et sikkert kort - men nok ikke til en topplacering !?Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægOve P sagde at han forud for den gode kamp mod Hobro havde arbejdet på at få fjernet nogle af de ting som TB havde lært dem, de skulle gøre. Og han fokuserede på at sætte holdets to ekstraordinære gode spillere i scene. Det var klogt. Rasmus Festersen i FCV blomstrede også under Ove P.(måske et emne til klubben?) .
Men det store spørgsmål er om JH vil kunne skaffe den rigtige træner, for ellers er Ove P jo et sikkert kort - men nok ikke til en topplacering !?
Comment
-
Jeg må indrømme at en enkelt løfterig kamp mod et oprykkerhold på hjemmebane er for lidt til at sige noget kategorisk om Ove P på den lange bane, men vi bygger vores tillid på at vi så elementer i spillet vi har manglet meget længe.
Egentlig må vi vel i dag kun konstatere, at det var et godt trænerbytte. Og det er da ikke så skidt. Så må tiden vise hvor længe vi skal have ham. Og ja, måske 2-3 år.Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Alt, hvad jeg høre eller se Ove P er, at han er en fornuftig mand, der taler i et almindeligt ord, systematisk, bevidst og trinvise værker, en ærlig arbejdstager. Det er ikke "visioner om, hvad det er at være gange i eineigen år" bringe succes, men fokuserer på her og nu, hvad der er nødvendigt. Visioner er smukke drømme. Succes er resultatet af en rimelig daglige arbejde.
Og så måske opfylde visioner, hvis du ikke taler om det, men arbejder..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Men det store spørgsmål er om JH vil kunne skaffe den rigtige træner, for ellers er Ove P jo et sikkert kort - men nok ikke til en topplacering !?"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Kluden Krew - O'ense Internationals
Comment
-
Jeg må indrømme, at jeg er lidt lettet over at vi ikke tog en chance med Henrik Pedersen fra Red Bull, der røg til HB Køge i stedet. En 10-plads i 1. div, og en uhyggeligt ufarlig offensiv (færrest mål scoret). Jeg sidder lige nu og ser dem få bank af FCV i pokalen. De spiller og spiller, og kommer ingen vegne. Og i mellemtiden pløkker FCV to mål ind på standarder.
Der kan man tale om kønsløs boldmassage på midten.Last edited by Onkel Riffel; 16-11-2014, 17:14."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg må indrømme, at jeg er lidt lettet over at vi ikke tog en chance med Henrik Pedersen fra Red Bull, der røg til HB Køge i stedet. En 10-plads i 1. div, og en uhyggeligt ufarlig offensiv (færrest mål scoret). Jeg sidder lige nu og ser dem få bank af FCV i pokalen. De spiller og spiller, og kommer ingen vegne. Og i mellemtiden pløkker FCV to mål ind på standarder.
Der kan man tale om kønsløs boldmassage på midten.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlægJeg har også set et par HB Køge kampe i denne sæson, og det er godt nok ikke kønt. Der er ingen ide i deres spil og det virker som om spillerne ikke aner hvad de skal. Hans filosofi havde taget årtier at implementere i OB Trænere der ikke kan gøre sig forståelige har vi vidst prøvet."Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MBD Se indlægRon Jans var på tale. Han er manager i Pec zvolle"Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
Comment
Comment