Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Nok ikke så sært at Anker havde travlt med at forlade posten, han kunne vist mærke jorden brænde under sig. Samtidig var der nok en bagtanke med at OB skulle spare på transferbudgettet. Jeg tror desværre ikke vi har set det sidste endnu.
    Og de 15 mill vi modtog for Zohore+Skulason+EM penge er også bare som sunket i jorden.. Rent magi

    Comment


      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
      Nej men man kunne da næsten håbe at de begynder at drive det som en forretning.....for der bliver kunderne væk når produktet er for dårligt.
      Eneste grund til at de har kunne behandle deres kunder på den måde, og præstere så dårligt gennem så lang tid er jo at vi netop ikke er kunder men fans. Havde jeg ikke følelser for OB havde jeg da for længst forladt butikken for fundet en anden der levere bedre underholdning...og måske endda en sejr eller to i ny og næ
      Kunderne er jo netop blevet væk det sidste stykke tid. Ikke engang under TB var der så få på stadion

      Comment


        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Kunderne er jo netop blevet væk det sidste stykke tid. Ikke engang under TB var der så få på stadion
        Jo men folk møder jo stadig op.....2-3-4 tusinde tilskuere er dårligt. Men et tomt stadion ville da om noget sende et signal

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jo men folk møder jo stadig op.....2-3-4 tusinde tilskuere er dårligt. Men et tomt stadion ville da om noget sende et signal
          Giv det tid....

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
            Nok ikke så sært at Anker havde travlt med at forlade posten, han kunne vist mærke jorden brænde under sig. Samtidig var der nok en bagtanke med at OB skulle spare på transferbudgettet. Jeg tror desværre ikke vi har set det sidste endnu.
            Det har intet med det at gøre men alene at give den nye borgmester en platform så han kan få et godt valg. Meget logisk og fornuftigt.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Okay Men mon ikke at det stadig går ud over OB hvis OSE skal betale et millionbeløb tilbage.....
              Ville bare sige, at det ikke påvirker kommunens lyst til at finde en løsning. Det gør nok ikke noget godt for OB. På den anden side kan jeg heller ikke se, hvordan det skulle forværre situationen. Hvis jeg ikke vidste, at Thorborg var en af DK's bedste forretningsmænd, men bare kiggede på hans ageren overfor OB, så ligner det en typisk opførsel af en konkursrytter, som prøver at suge hver en krone ud, inden vedkommende forlader skuden. Det er bedømt ud for de senere år. Jeg er gammel nok til at huske, at Thorborg faktisk engang ville OB, det er bare ved at være lang tid siden.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Ville bare sige, at det ikke påvirker kommunens lyst til at finde en løsning. Det gør nok ikke noget godt for OB. På den anden side kan jeg heller ikke se, hvordan det skulle forværre situationen. Hvis jeg ikke vidste, at Thorborg var en af DK's bedste forretningsmænd, men bare kiggede på hans ageren overfor OB, så ligner det en typisk opførsel af en konkursrytter, som prøver at suge hver en krone ud, inden vedkommende forlader skuden. Det er bedømt ud for de senere år. Jeg er gammel nok til at huske, at Thorborg faktisk engang ville OB, det er bare ved at være lang tid siden.
                Meget af hans forretning er faktisk at suge penge ud af folk i nød.
                Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                OB - engang var vi gode

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
                  Meget af hans forretning er faktisk at suge penge ud af folk i nød.
                  Du tænker på OB fans ikke sandt

                  Comment


                    Endnu mere av av av

                    http://www.fyens.dk/indland/Anker-Bo...rtikel/3121423

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Fy for pyffer...

                      ... og mon det bliver endnu grimmere når vi engang finder ud af hvad der gjorde at et nej pludselig blev til et ja...
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                        Fy for pyffer...

                        ... og mon det bliver endnu grimmere når vi engang finder ud af hvad der gjorde at et nej pludselig blev til et ja...
                        Frygter at vi kun har set toppen af isbjerget indtil videre

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Hvis "konsortiet" ikke lægger sig fladt ned, så er jeg officielt ikke længere fan af OB ... vil fandeme ikke støtte en klub som, helt bevidst ulovligt, forsøger at tilrane sig offentlige midler ... aldrig!
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Hvis "konsortiet" ikke lægger sig fladt ned, så er jeg officielt ikke længere fan af OB ... vil fandeme ikke støtte en klub som, helt bevidst ulovligt, forsøger at tilrane sig offentlige midler ... aldrig!
                            Konsortiet er og vil aldrig blive OB - blot de svin, der gnubber sig op ad træet.

                            Tilføj "korrupt" til listen over deres ageren de sidste 5 år.

                            De kørte vel videre ud fra devisen: It's only cheating, if you get caught.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                              Hvis "konsortiet" ikke lægger sig fladt ned, så er jeg officielt ikke længere fan af OB ... vil fandeme ikke støtte en klub som, helt bevidst ulovligt, forsøger at tilrane sig offentlige midler ... aldrig!
                              OSE svindleren og hans tro væbnere vil aldrig blive mit sande OB .. Det er bare en ejer..

                              Comment


                                Ikke at jeg tror det, men man kunne jo håber, at sagen er så alvorlig for NT, så han får brug for at opbygge er bedre ry. Det kunne han bl.a. gøre ved at investere i byen og ikke mindst løfte den gamle hæderkronede boldklub i Ådalen men et mere massivt tilskud.

                                Ved god, at det næppe sker, men hvis NT tænker sig godt om, så har han råd til at brande sig selv i en mere positiv retning end den
                                Leasy og de seneste 5 år i OB gør.

                                Comment

                                Working...
                                X