Oprindeligt indsendt af Plum
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
OBs økonomi. Transfers, budget, penge, penge, penge.
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
af hvad jeg tælle så hentede man 11 spillere sidste sommer;
Owusu
Helander
Köhler
Trybull
Don D
Rami
de 6 vil jeg mene har været gode signings. Eneste lille "men" er for mig at man først hentede helander og trybull sent
Selvén
Mouritsen
de 2 er i min bog hverken eller. Selvén en ung spiller med noget potentiale (der blev brugt for meget i efteråret) og Mouritsen, selv om jeg ikke er helt enig i det - så blev han jo hentet som backup, for at han ikke skulle "stå i vejen" for Aske. Og det lever han vel for så vidt op til.
Saulï
Tyler
Buya
de 3 var klare fejlcast...
6/11 = over 50% hitrate - jo den måtte gerne være lidt højere men tror bare ikke du kommer ret meget højere op.
Comment
-
ja - grunden til det ser så voldsomt ud er at der er skiftet så meget...forhåbenligt kommer der en mere "naturlig" og løbende udskiftning fremadrettet
Comment
-
ja - grunden til det ser så voldsomt ud er at der er skiftet så meget...forhåbenligt kommer der en mere "naturlig" og løbende udskiftning fremadrettet
3-4 af vores bedste pt er jo kommet transferfrit(Rami,Trybull,Helander og DD)
Mon dog ikke at vi stadig ser en sommer med 4-6 ud og 4-6 ind
Comment
-
Oprindeligt indsendt af MiXiM Se indlæg
Praecis, og den udskiftning var jo noedvendig da mange havde udloeb, oenskede at komme videre eller var simpelthen for dyre at have I truppen ifh til hvad de leverede.
2-3 udløb
1-2 salg
2-3 udlejninger
- Likes 1
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Og det vil vi jo også se til sommer igen. Nok bare i lidt mindre stil
2-3 udløb
1-2 salg
2-3 udlejninger
Jeg havde virkelig hadet det hvis vi gik ud og brugte +100 millioner og forventede top3 hold fremover. Tror presset havde vaeret lang stoerre paa truppen og klubben hvis det var sket.
- Likes 1
Comment
-
Ja det kan man da håbe. Få men større profil indkøb/transferie.
3-4 af vores bedste pt er jo kommet transferfrit(Rami,Trybull,Helander og DD)
Mon dog ikke at vi stadig ser en sommer med 4-6 ud og 4-6 ind
Så et par er væk og resten kommer an på hvordan de gør det i foråret. HC ser også ud til at være ude af døren - men hvis MH bliver klar så har vi ihvertfald keepere nok.
Kadrii håber jeg man kan forlænge med - men ellers er det endnu en.
Comment
-
af hvad jeg tælle så hentede man 11 spillere sidste sommer;
Owusu
Helander
Köhler
Trybull
Don D
Rami
de 6 vil jeg mene har været gode signings. Eneste lille "men" er for mig at man først hentede helander og trybull sent
Selvén
Mouritsen
de 2 er i min bog hverken eller. Selvén en ung spiller med noget potentiale (der blev brugt for meget i efteråret) og Mouritsen, selv om jeg ikke er helt enig i det - så blev han jo hentet som backup, for at han ikke skulle "stå i vejen" for Aske. Og det lever han vel for så vidt op til.
Saulï
Tyler
Buya
de 3 var klare fejlcast...
6/11 = over 50% hitrate - jo den måtte gerne være lidt højere men tror bare ikke du kommer ret meget højere op.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
Udfordringen er bare, at den hitrate ikke er høj nok, hvis man fortsat vil sælge så mange af de gode hver sommer. Så får OB aldrig et hold der er godt nok hele vejen rundt.
Men tror ikke det har været planen at Sven var en spiller der skulle sælges videre, nærmere at der skulle bygges om om ham. Men når der allerede har været bud fra BL så kunne det sagten tænkes at han skydes afsted.
Samme med Don D - skrev man ikke en 4 årig? tænker ikke det er/har været planen at sælge ham allerede nu - men fortsætter han den gode stime kan det jo sagtens ende der.
Vi er bare langt nede i fødekæden. Vi kan jo så håbe at man kan investere lidt flere af de tjente penge i truppen fremadrettet.
(og gerne fortsætte med at hente så godt fra den "gratis" hylde)
Comment
-
Oprindeligt indsendt af longway78 Se indlægEr super tilfreds med de handler vi har lavet de sidste to vinduer.
så længe vi rammer på mere end 50%
er det super godt.
tænker vi allerede har 2 spillere til salg for over 20 mill stykket
og en over 55 mil.
det har vi altså aldrig haft før.
Rami kunne godt ryge op i 30-37,5 mill hvis han fortsætter. Minimum. Vi snakker Bundesliga,Belgien og noget i den stil.
Slotsager snakker vi nok 50-60 mill. Sky is the limit
Håber de nøjes med at sælge Slotsager. Det er ham vi “nemmest” kan undvære af de 3 og hvis man alligevel vil tilbage til en 4 back kæde så burde Gomez være klar som erstatning. Det vil kunne skabe den økonomi der skal til for at styrke truppen ydeligere og stille med det stærkeste OB hold længe. Dette forudsætter selvfølgelig at der forlænges med Trybull og Kadrii og kun sælger Slotsager af de bærende kræfterLast edited by fmprOB; 17-02-2024, 21:58.
- Likes 1
Comment
-
DD koster vel 22,5-30 mill her til sommer. 12-15 mål vil gøre ham meget attraktiv i store ligaer
Rami kunne godt ryge op i 30-37,5 mill hvis han fortsætter. Minimum. Vi snakker Bundesliga,Belgien og noget i den stil.
Slotsager snakker vi nok 50-60 mill. Sky is the limit
Håber de nøjes med at sælge Slotsager. Det er ham vi “nemmest” kan undvære af de 3 og hvis man alligevel vil tilbage til en 4 back kæde så burde Gomez være klar som erstatning. Det vil kunne skabe den økonomi der skal til for at styrke truppen ydeligere og stille med det stærkeste OB hold længe. Dette forudsætter selvfølgelig at der forlænges med Trybull og Kadrii og kun sælger Slotsager af de bærende kræfter
Men ja - håber også vi kan beholde don d og rami en sæson mere.
Hvad med Sven K. ? Lød til der havde været bud fra bundesliga - og at han gerne ville videre.
Mener Weststrøm selv tidligere har sagt at hvis en spiller ikke vil være i OB så skal han videre ( eller noget i den stil ) Vi har nogle profiler jeg tror vi kunne bygge noget op om - vi snakker næppe medalje kandidater men der bør være top 6 potentiale - hvis vi kan holde på de fleste profiler.
Håber ikke på et stort antal spillere bliver solgt, men vi befinder os bare hvor vi nu engang gør i fødekæden...så gør de det for godt kan det blive svært (især hvis de selv vil videre)
Comment
-
jeg håber man er mere afklaret med hvad der skal ske - så vi ikke ender i endnu en gang sabbi historie. Hvis Don D meget gerne vil videre, og OB får det de mener de skal have for ham - så hellere sælge, og have en afløser klar.
Men ja - håber også vi kan beholde don d og rami en sæson mere.
Hvad med Sven K. ? Lød til der havde været bud fra bundesliga - og at han gerne ville videre.
Mener Weststrøm selv tidligere har sagt at hvis en spiller ikke vil være i OB så skal han videre ( eller noget i den stil ) Vi har nogle profiler jeg tror vi kunne bygge noget op om - vi snakker næppe medalje kandidater men der bør være top 6 potentiale - hvis vi kan holde på de fleste profiler.
Håber ikke på et stort antal spillere bliver solgt, men vi befinder os bare hvor vi nu engang gør i fødekæden...så gør de det for godt kan det blive svært (især hvis de selv vil videre)
Comment
Comment