Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - FCK 31. august 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Nordvestfyn Se indlæg
    Der er flere grunde til at vi er rykket ned foran, og kan nævne nogle her.

    Det var vores ønske at få rykket den aktive kerne helt tæt på capotårnet. Vi ville have capotårnet som en del af kernen, så det er nemmere for vores capo, at gejle kernen op når han har den lige ved sin side. Ved siden af dette er det også meget nemmere at have megasize flag aktivt kørende i kampene. Sidst og slet ikke mindst er det jo lige præcis ned foran vi skal, hvis vi vil udvikle os. Ja, vi har mange "stemningsnydere", men det er et skridt for en normalt siddende knægt, at komme op og stå i den rolige ende af stemningsområdet. Står man op, har man også meget lettere ved at klappe og synge end hvis man sidder ned. I øvrigt så vi gerne en hel tribune uden siddepladser, men lad os lige tage et skridt ad gangen...

    Vi har en lille splittelse i det uofficielle mht. hvor folk vil stå, så vi har en halvdel helt oppe bagved, og en halvdel nede foran. Jeg går selvfølgelig ind for, at alle stemningsaktive er helt nede foran. Det kan godt være at taget tager noget af lyden, men når jeg står nede foran og der er godt gang i en sang, så lyder det som en lydtop jeg sjældent har hørt i capotårnet på den gamle placering.

    Giv det her tid. Det er et langvarigt projekt, så giv det et års tid. Giv den uofficielle kerne samt alle jer andre stemningsskabere derude en mulige for at placere sig "rigtigt", og lad for guds skyld pointene vælte ind igen, så vi kan få lidt medgang - for selvfølgelig spiller det en faktor.

    Ps. Odense har lige så mange medløbere som alle andre klubber. Det er ikke at vores by er noget helt specielt i fodbolddanmark. Fanscenen er der, og vi arbejder på den. Det er noget af en omvæltning at gå fra sølv og Europa til ren overlevelse sæson efter sæson. Det sidder vel bagerst i hovedet på os alle.
    Er et af problemerne ikke også, at 40% af de stemningsaktive har karantæne af den eller anden grund, og derfor ikke kan komme på stadion?

    Comment


      #32
      Karantæner er egentlig ikke et kæmpe problem pt, nej.

      Vi skal bare blive ved med at kæmpe på tribunen og falde til rette på den nye placering. Når vi begynder at vinde igen er jeg sikker på, at vi står stærkere end nogensinde på hjemmebane.

      Comment


        #33
        Det er sgu nok en forkert tankegang, men for mig er det en del af gamet... Som i foråret på Brøndby Stadion, Kahlenberg spiller godt den første del af kampen, og styrer deres tropper... selv var vi som sædvanlig ikke tilstede, men så sætter Azer en benhård tackling ind mod Kahlenberg, og derefter var han en skygge af sig selv, deres omdrejningspunkt blev simpelthen sat ud af spillet(ikke fordi han blev skadet)... og ikke at det nødvendigvis var lige derfor, men vi vandt den kamp...

        Hvis du er modstanderen underlegen, så mener jeg det er godt med typer som i det tilfælde Azer, men ellers nok mest Ruud... Nedergaard, Hemmingsen, for at gå længere tilbage... Der behøver slet ikke at gå Roy Keane i den, men ser ikke noget problem i at sende en markering, at hvis du bliver ved med at løbe rundt og lege Messi, så er vi altså tvunget til at tage andre midler i brug... Tror da også lige præcis det var det der foregik den dag med Kahlenberg...
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af nordvestfyn Se indlæg
          karantæner er egentlig ikke et kæmpe problem pt, nej.

          Vi skal bare blive ved med at kæmpe på tribunen og falde til rette på den nye placering. hvis vi begynder at vinde igen er jeg sikker på, at vi står stærkere end nogensinde på hjemmebane.
          fyp

          Comment


            #35
            Jeg ved virkelig ikke, hvad fanden der sker med det her hold. Der er mere fight og en bedre defensiv (med 5-mands bagkæde, duh) end længe set, men spillet er jammerligt!!!

            Der var nogen der skrev, at de savnede Lars Olsen og hans sjæle-myrdende lortefodbold. Well, here you go - bare uden dyre topspillere til at trække læsset.

            Vi spillede som et 1. divisions midterhold mod FCK. At best!
            Last edited by anglicantian; 01-09-2014, 18:10.

            Comment


              #36
              Har lige set højdepunkter: Cornelius går da fuldstændig hensynsløst ind i Toppel - det er klart gult grænsende til rødt!

              Rigtig fin detalje, da Lado får lagt den til rette til skud og med det hug skal den bare inden for rammen - så kommer han til at score mange mål!
              Last edited by claudes1; 01-09-2014, 19:17.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                Har lige set højdepunkter: Cornelius går da fuldstændig hensynsløst ind i Toppel - det er klart gult grænsende til rødt!

                Rigtig fin detalje, da Lado får lagt den til rette til skud og med det hug skal den bare inden for rammen - så kommer han til at score mange mål!
                Hvad med den hvor Cornelius får gult kort? Det så på stadion ud som om han 100% overlagt klipper benene på vores spiller (hvem var det?). Burde da have været til rødt? #burdefåbriller

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                  Hvad med den hvor Cornelius får gult kort? Det så på stadion ud som om han 100% overlagt klipper benene på vores spiller (hvem var det?). Burde da have været til rødt? #burdefåbriller
                  Ja den var til rødt. Ikke selve taklingen men han sparker på anklen bagefter som jeg husker det.
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                    Ja den var til rødt. Ikke selve taklingen men han sparker på anklen bagefter som jeg husker det.
                    Han holder benet lidt, sparker ikke....eller det fik jeg da ikke øje på i slow.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Han holder benet lidt, sparker ikke....eller det fik jeg da ikke øje på i slow.
                      Tja det går jo stærkt når man står på stadion og ser det. Jeg var nu ikke så langt fra midtpunktet, men hukommelsen kan jo svigte lidt
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                        Tja det går jo stærkt når man står på stadion og ser det. Jeg var nu ikke så langt fra midtpunktet, men hukommelsen kan jo svigte lidt
                        Situationen hvor Cornelius fik gult var ikke andet end at han låser OB'erens ben og fægtede lidt med benene... Tror han var ved at sparke ud, men besindede dig.
                        Situationen hvor Cornelius ramte sammen med Toppel derimod skulle have givet gult. Rødt ville en dommer aldrig dømme i den situation, men den måtte gerne være blevet hævnet senere.

                        Comment

                        Working...
                        X