Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: OB - FCK 31. august 2014

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Du har ret , kan berolige dig med at jeg står der hver gang og foreløbig kun kar misset kampen i Brøndby denne sæson . Og som du kan læse i en anden tråd som er total død så har jeg også opfordret til en away tur til Herning .
    fantastisk, ja herning er en fed away, skal også selv med. desværre er der mange medløbere i odense, der desværre kun kommer på stadions og med på aways når det går godt. Selvom det netop er i modgang drengene har brug for opbakning

    Comment


      #17
      Er uenig i dele af jeres analyse og mere enig med TB: der fightes ikke nok i duellerne, men mere problematisk løber spillerne ikke nok for hinanden i det fremadrettede spil. Gang på gang i løbet af kampen ser jeg boldholder - uanset placering - mangle afleveringsmuligheder. Der var sågar en situation, hvor to OB spillere står stille og kigger bold, så den åbenlyse aflevering imellem de to pressende FCK spillere kan samles op af en tredje FCK spiller, der fornuftigt nok ikke ser nogen grund til at dække modstandere op, der ikke bevæger sig og ikke er spilbare.
      Det var dejligt at se Lado gå lidt ned i banen for at være spilstation. Det åbnede langt mere op for spillet, end den lange høje op til TM, som vi ikke fik meget ud af desværre.

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
        Det går lidt stærkt, men lige lidt ting her efter endnu er kamp:

        - Vi har ingen plan for offensiven uden Falk, hold da op, ingen aner hvad de skal gøre når han ikke er der til at gå forrest...

        - Der er fin fight, men jeg synes ikke altid vi bruger det rigtigt... Når nu vi ikke har så mange midler, forstår jeg ikke vi ikke går hårdt mod hårdt, som Spelmann ellers var lidt igang med... Hvorfor er der ikke nogen der går ind og sætter en syngende tackling ind mod deres vævre folk, får sat en stopper for alt deres lyst og overtag, det har vi da haft held med før... Det er primitivt, men også en del af gamet, når nu vi ikke har så mange strenge at spille på...

        - Hvorfor prøver vi ikke at smide DH over i den højre side af bagkæden, det nytter ikke at KL skal spille overfor modstanderes stærkeste side hver gang...

        - Vi skal have en gardering for Emil, i morgen!!!

        - Og sidst men ikke mindst, kritik af TB, for hold nu kæft, man skulle tro den mand var helt færdig...

        1. Han udviser ingen tro på tingene, sikke et taberfjæs at udvise med en stilling på 1-0, det er sgu ikke fra ham gejsten skal komme...

        2. Så står han gudhjælpemig foran kameraet bagefter, og begynder at snakke om vi var det 4. mest scorende hold sidste sæson... Undskyld, men hvad i himlens navn kan vi bruge det til nu, dem der scorede dem og dem der lagde op til dem, er væk...

        3. Flere dårlige forklaringer... For i sidste sæson var vi gode til at skabe chancer... og så kan man godt acceptere vi så ikke score på den ene vi har i dag...

        Vi vinder jo aldrig nogen fremgang eller andet med ham ved roret... altså hvad er et for noget at bevæge sig ud i... Undskyldninger, eller er han bare utilfreds med materialet...
        Spellmann spiller ofte svinsk, det mener jeg ikke vi skal ty til, bare fordi vi ikke kan begå os fodboldmæssigt.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
          Udtalte han direkte, at vi "ikke har materialet til at spille fodbold"? For så skal han da fyres asap. Ellers er jeg helt enig i din analyse: det var skidt at se på. Vi afgiver alt initiativ og satser 100% på at holde nullet. Da det ikke lykkes, har vi intet modsvar, udover at forsøge at holde 1-tallet. Der var ikke en gang nogle indlæg i deres felt, hvilket vel er det, vi kunne satse på i dag. Ok, fight, men utrolig defensiv indstilling, når man er bagud.
          Nej det var min fortolkning overdrivelse - syntes ikke der er meget fodboldover vores spil - han udtalte at hans defensive taktik var nødvendig med det spillemateriale han hartil rådighed.

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            det missede jeg så...tyder da i den grad på han er presset, eller som du siger (stærkt) utilfreds med det materiale han har til rådighed - for det kan vi jo bare ikke bruge til noget som helst at vi scorede mål og skabte chancer sidste sæson.....håbløst
            Ja det virker jo lidt som om det er de sidste strenge der spilles på... men okay, manden er skiftet væk fra hans egen vision, det er jo ofte dødsstødet, og nu skal han så forsvare den nye plan, og det gør han så ved at sige det gik bedre med hans egen... det er sgu lidt et cirkus...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af AsgerOB Se indlæg
              Er uenig i dele af jeres analyse og mere enig med TB: der fightes ikke nok i duellerne, men mere problematisk løber spillerne ikke nok for hinanden i det fremadrettede spil. Gang på gang i løbet af kampen ser jeg boldholder - uanset placering - mangle afleveringsmuligheder. Der var sågar en situation, hvor to OB spillere står stille og kigger bold, så den åbenlyse aflevering imellem de to pressende FCK spillere kan samles op af en tredje FCK spiller, der fornuftigt nok ikke ser nogen grund til at dække modstandere op, der ikke bevæger sig og ikke er spilbare.
              Det var dejligt at se Lado gå lidt ned i banen for at være spilstation. Det åbnede langt mere op for spillet, end den lange høje op til TM, som vi ikke fik meget ud af desværre.

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Spellmann spiller ofte svinsk, det mener jeg ikke vi skal ty til, bare fordi vi ikke kan begå os fodboldmæssigt.
                Der er er jeg enig i, er heller ikke der jeg helt vil hen... tror bare jeg savner Ruud, ikke at han ikke kunne lave fejl og hive kort, men han var en modstanderen respekterede, en hvor de tænkte sig om en ekstra gang inden de tog sammenstødet... Ikke et svin, men en yderst hård hund...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Kunne den manglende lyd skyldes at en del af den stemningsskabende gruppe er rykket ned og ikke får lydmæssige "hjælp" af taget mere? Bare en tanke.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af John Doe Se indlæg
                    Kunne den manglende lyd skyldes at en del af den stemningsskabende gruppe er rykket ned og ikke får lydmæssige "hjælp" af taget mere? Bare en tanke.
                    nu er meningen med at de stemningsskabende er rykket ned foran, at man håber med tiden at dem der så står oppe bagved i stemningsområdet også synger med, det jo også derfor man har fjernet sidde pladserne fra top til bund. Men for at få lyden op kræver jo at dem der står i hele stemningsområdet yder, og ikke kun nyder, vil man nyde kan man jo bare sidde sig ned i siderne af stiften

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      fantastisk, ja herning er en fed away, skal også selv med. desværre er der mange medløbere i odense, der desværre kun kommer på stadions og med på aways når det går godt. Selvom det netop er i modgang drengene har brug for opbakning
                      Herning er en fed away , men er overgået af Esbjerg , dog er det et plus at Herning er det tætteste vi kommer på min bopæl her i det mørke Jylland , derfor er ønsket herfra Viborg og Horsens tilbage i ligaen i stedet for Slagelse og Farum ;-)
                      Og så lige Vejle i stedet for BIF
                      Last edited by Magge; 01-09-2014, 10:27.
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Herning er en fed away , men er overgået af Esbjerg , dog er det et plus at Herning er det tætteste vi kommer på min bopæl her i det mørke Jylland , derfor er ønsket herfra Viborg og Horsens tilbage i ligaen i stedet for Slagelse og Farum ;-)
                        Og så lige Vejle i stedet for BIF
                        Vejle er nu også en fed away

                        men ikke tit vi kommer mange på away mere. Pga folk ikke gider når det går dårligt. I sølv sæsonerne var der ofte mange på away. Pinligt at vi bor i sådan en stor by men så få tager på stadion og på Aways. Bare fordi det går dårligt

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                          nu er meningen med at de stemningsskabende er rykket ned foran, at man håber med tiden at dem der så står oppe bagved i stemningsområdet også synger med, det jo også derfor man har fjernet sidde pladserne fra top til bund. Men for at få lyden op kræver jo at dem der står i hele stemningsområdet yder, og ikke kun nyder, vil man nyde kan man jo bare sidde sig ned i siderne af stiften
                          Det giver nok ikke mere lyd af at de sætter sig et andet sted...

                          Jeg synes første forudsætning for flere sangfugle må være at nogen i første omgang stiller sig der... Det er fint nok at foreslå folk skal stille sig et andet sted, men hvorfor, der kommer jo ikke andre og synger i stedet for...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                          Comment


                            #28
                            Der er flere grunde til at vi er rykket ned foran, og kan nævne nogle her.

                            Det var vores ønske at få rykket den aktive kerne helt tæt på capotårnet. Vi ville have capotårnet som en del af kernen, så det er nemmere for vores capo, at gejle kernen op når han har den lige ved sin side. Ved siden af dette er det også meget nemmere at have megasize flag aktivt kørende i kampene. Sidst og slet ikke mindst er det jo lige præcis ned foran vi skal, hvis vi vil udvikle os. Ja, vi har mange "stemningsnydere", men det er et skridt for en normalt siddende knægt, at komme op og stå i den rolige ende af stemningsområdet. Står man op, har man også meget lettere ved at klappe og synge end hvis man sidder ned. I øvrigt så vi gerne en hel tribune uden siddepladser, men lad os lige tage et skridt ad gangen...

                            Vi har en lille splittelse i det uofficielle mht. hvor folk vil stå, så vi har en halvdel helt oppe bagved, og en halvdel nede foran. Jeg går selvfølgelig ind for, at alle stemningsaktive er helt nede foran. Det kan godt være at taget tager noget af lyden, men når jeg står nede foran og der er godt gang i en sang, så lyder det som en lydtop jeg sjældent har hørt i capotårnet på den gamle placering.

                            Giv det her tid. Det er et langvarigt projekt, så giv det et års tid. Giv den uofficielle kerne samt alle jer andre stemningsskabere derude en mulige for at placere sig "rigtigt", og lad for guds skyld pointene vælte ind igen, så vi kan få lidt medgang - for selvfølgelig spiller det en faktor.

                            Ps. Odense har lige så mange medløbere som alle andre klubber. Det er ikke at vores by er noget helt specielt i fodbolddanmark. Fanscenen er der, og vi arbejder på den. Det er noget af en omvæltning at gå fra sølv og Europa til ren overlevelse sæson efter sæson. Det sidder vel bagerst i hovedet på os alle.

                            Comment


                              #29
                              Thumbs up herfra
                              Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Bossy Se indlæg
                                Thumbs up herfra
                                + 1
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X