Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt OB-FCK

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Fck var pinlige.... problemet er bare vi får høvl på søndag. OB er endnu ringere....
    Desværre nødt til at give dig ret..........tror vi kan risikere at få ørene alvorligt i maskinen, håber dog på et enkelt point!
    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

    Comment


      #32
      http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...c-koebenhavn-4

      Comment


        #33
        http://www.bt.dk/superligaen/solbakk...-dansk-fodbold
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Dengsen Se indlæg
          Hej jeg sidder her og snakker med en ven om at tage ind og se kampen sammen. Han er Fucker og jeg OB'er. Har dog aldrig kommet meget på stadion da økonomien og tiden har været stram. Nå men vil enlig bare høre hvor hen af man kan sidde på stadion sammen vel at mærke uden at træde nogle over fødderne :)
          I kan sidde på alle tribuner undtaget stiften og udebaneafsnittet.
          - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

          - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

          - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
          OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
          OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
          OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Jeg håber ikke de smider Kryger ned på HWB.

            Spelmann har gjort det fint dernede i sidste kamp.

            Angriber mæssigt tror jeg på Kryger, Lado får nok de sidste 30ish.
            Enig. Kryger overraskede mod Randers. Jeg tror ikke på han smider Mikkelsen ind mod FCK, det er for tidligt..
            - OB fan siden Tchami og Dethlefsen

            - Giv Mikkel Desler chancen - han har mentaliteten!

            - Et udpluk af mine største oplevelser med OB i Europa:
            OB - Hertha Berlin, UEFA cup kvalifikation 2006
            OB - Celta Vigo, UEFA cup, 1. runde, 2002
            OB - Røde Stjerne, UEFA cup, 1. runde, 2003

            Comment


              #36
              Håhå, han er en presset mand

              For satan hvor jeg godt kunne tænke mig bare ét point på søndag; det er så vigtigt på alle måder.

              Comment


                #37
                Så tag til udlandet dit fjols....... nåh nej...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #38
                  Mine forventninger til kampen:

                  Jeg forventer et hold med arbejdsraseri, møgsolid defensiv og fuld koncentration mellem kæderne. Jeg forventer, at vi sidder tæt på FCK'erne og masser af verbal kommunikation. Ydermere forventer jeg at vi spændte som en flitsbue når mulighederne på kontra opstår og at vi er over dem som hungrende hyæner der har fundet et kadaver for første gange i to uger. Jeg er sikker på, at hvis vi sidder benhårdt i tacklingerne, så skal vi nok få frustreret hystaderne fra betonklodsen.

                  Vi vinder første halvleg 2-0. Emil på kontra og Lasse Nielsen på hovedstød. Anden halvleg ender 1-1. Kryger på dødbold. Bashkim laver trøstemål i overtiden og OB-fansene viser overskud og klapper. Befsafe giver 3,75 på OB-sejr.

                  MvT - har talt .
                  Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                  Comment


                    #39
                    Der er sket noget over de sidste 3 kampe med den nye opstilling... Fra ét gult kort i de første runder, høvlede vi 8 af i de 3, specielt midterforsvarerne hiver til sig, men det er da også tydeligt at de har fået noget mere at se til, og det er sgu rart at se vi kan andet end have kegler stående inde i feltet... Bliver spændende om de første karantæner falder mod FcK, 6 kort til 3 mand i 3 kampe, det bliver ikke ved med at gå...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #40
                      Forventer de får et tvivlsomt straffe som bliver dømt vi får et ditto som ikke gør....og det bliver kamp afgørende...bum
                      Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                        Mine forventninger til kampen:

                        Jeg forventer et hold med arbejdsraseri, møgsolid defensiv og fuld koncentration mellem kæderne. Jeg forventer, at vi sidder tæt på FCK'erne og masser af verbal kommunikation. Ydermere forventer jeg at vi spændte som en flitsbue når mulighederne på kontra opstår og at vi er over dem som hungrende hyæner der har fundet et kadaver for første gange i to uger. Jeg er sikker på, at hvis vi sidder benhårdt i tacklingerne, så skal vi nok få frustreret hystaderne fra betonklodsen.

                        Vi vinder første halvleg 2-0. Emil på kontra og Lasse Nielsen på hovedstød. Anden halvleg ender 1-1. Kryger på dødbold. Bashkim laver trøstemål i overtiden og OB-fansene viser overskud og klapper. Befsafe giver 3,75 på OB-sejr.

                        MvT - har talt .
                        det lyder sgu godt - det vil jeg håbe på....den sidste lange tid med OB gør dog at jeg ikke kan finde den slags forventninger frem. Men håb - det er der altid plads til.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          Der er sket noget over de sidste 3 kampe med den nye opstilling... Fra ét gult kort i de første runder, høvlede vi 8 af i de 3, specielt midterforsvarerne hiver til sig, men det er da også tydeligt at de har fået noget mere at se til, og det er sgu rart at se vi kan andet end have kegler stående inde i feltet... Bliver spændende om de første karantæner falder mod FcK, 6 kort til 3 mand i 3 kampe, det bliver ikke ved med at gå...
                          Men spillet er bestemt ikke forbedret og vi har været uhyggeligt heldige i de sidste to kampe.
                          Fight kan bare ikke opveje manglende kvalitet, ikke alene.
                          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                          Jeg er ikke fan.
                          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            Men spillet er bestemt ikke forbedret og vi har været uhyggeligt heldige i de sidste to kampe.
                            Fight kan bare ikke opveje manglende kvalitet, ikke alene.
                            enig. Men syntes stadig det er et plus hvis indstillingen er i orden fra start af - det sgu det mindste vi kan forlange - at der bliver kæmpet - er kvaliteten der så ikke til sejr og point tja....- det er jo så hvad det er - men kæmpe det skal de sgu!

                            Comment


                              #44
                              http://mobil.bold.dk/#/nyt/bech-love...-debut-mod-fck
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                              Venter man for længe, får man ingenting ...

                              Comment


                                #45
                                Bodul er udtaget, men skranter.

                                ::::::::::::til den aktuelle kamp søndag må se bort fra Rasmus Falk og Jacob Barrett, der er ude med skader. Desuden har Darko Bodul døjet med sygdom i de seneste dage.

                                http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-fck-22979.aspx

                                Comment

                                Working...
                                X