Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB snupper SønderjyskE-profil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    En spiller behøver vel ikke nødvendigvis købes for at erstatte en bestemt spiller. Han skal vel bare ind og konkurrere om alle de nævnte pladser. Vi har flere muligheder på højre back, men ikke en man rigtig kan kalde holdbar, så der bør han godt kunne kæmpe med. Vi er i mine øjne også tynde på den defensive midtbane, hvor vi egentlig kun har Ari som jeg ser det. Så der vil han også være en mulighed.

    Han er ikke en spiller jeg har bidt meget mærke i, men det er også forsvindende lidt jeg har set af SønderjyskE de seneste sæsoner.
    Vi har ligaens største talent til def midt. Men han render rundt og leger back, mens en decideret back spiller midt...

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
      Glem nu ikke vores neger-index her midt i al snakken om rødhårsbarometre. Det er faldet drastisk og med udsigten til at Momo måske/måske ikke bliver smidt på porten så kan det være at vi slet ikke har et længere..?
      det er en helt ny situation OB og fans står i hvis det bliver til virkelighed. Det vil nok for mit vedkommende kræve en massiv terapeutisk indsats for at bearbejde sådan et chock, og jeg kan kun bakke op forslaget om at hente Nedergård ind i klubben igen til at tage de værste abstinenser, han vil virke som en bølgebryder til de dønninger der må komme blandt os fans
      Believe OB

      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
        Vi har ligaens største talent til def midt. Men han render rundt og leger back, mens en decideret back spiller midt...
        Ligaens største talent på den defensive midt? Det var alligevel noget af en påstand, taget i betragtning at ingen endnu har set ham spille den plads på superliga-niveau. Hvad får dig til at mene at han skulle være ligaens største talent på pladsen? Altså udover at det selvfølgelig giver dig endnu en ting at være sur på Bech over..

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
          Vi har ligaens største talent til def midt. Men han render rundt og leger back, mens en decideret back spiller midt...
          Det afhænger i hvert fald af øjnene der ser.

          En god def. midt er i mine øjne i stand til at kommunikere meget med sine omgivelser på banen, da han har en meget central position i spillet og en decideret back må gerne forhindre indlæg, i stedet for at komme luntende lidt bagefter.

          Du må synes lige hvad du vil, men skal du have lidt flere "følgere", må du nok gøre det lidt mere nuanceret eller blødt i formuleringerne.

          Men fair nok, du har din mening, ingen problem herfra - peace.

          Comment


            #50
            Hallgrimur er en rigtig god spiller, jeg har nogle kollegaer som er indkarnerede Sønderjyske fans, og de var godt nok ærgelige over at miste ham, en af de bedste spillere på holdet, og som altid kæmpede røven ud af bukserne. Det sidste er kendetegnet for Jespers spillerhandler i OB, velkommen til vor nye islænding, mon ikke han ryger direkte på højre back.

            Comment


              #51
              Oprindeligt indsendt af CDC5000 Se indlæg
              Vi har ligaens største talent til def midt. Men han render rundt og leger back, mens en decideret back spiller midt...
              Det her forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvem snakker du om? På 1. holdet spiller Martin Spelmann HB i øjeblikket, og han er hverken et 'talent' (lidt gammel til den titel som 27-årig) eller særligt god som def. midt. Mener du Desler? så har jeg misset den kamp, hvor han har spillet back. Og hvem den 'deciderede back' er, der spiller midt - det fatter jeg endnu mindre af. Skulasson? Vi har jo nu bedre folk på VB (2 endda med Barrett), og Skula har været klart bedre på midt end på back. Som jeg har forstået det, så har han nærmest kun spillet back på landsholdet, det gjorde han i hvert fald ikke i Sundsvall.

              Comment


                #52
                Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                Det her forstår jeg ganske enkelt ikke. Hvem snakker du om? På 1. holdet spiller Martin Spelmann HB i øjeblikket, og han er hverken et 'talent' (lidt gammel til den titel som 27-årig) eller særligt god som def. midt. Mener du Desler? så har jeg misset den kamp, hvor han har spillet back. Og hvem den 'deciderede back' er, der spiller midt - det fatter jeg endnu mindre af. Skulasson? Vi har jo nu bedre folk på VB (2 endda med Barrett), og Skula har været klart bedre på midt end på back. Som jeg har forstået det, så har han nærmest kun spillet back på landsholdet, det gjorde han i hvert fald ikke i Sundsvall.
                Jeg gætter på han mener Diarra, men jeg er selv i tvivl.

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af badazz Se indlæg
                  Jeg gætter på han mener Diarra, men jeg er selv i tvivl.
                  Diarra? Det er muligt, at han er skolet som def midt, men vi har vel reelt kun Poul Hansens ord for, at Diarra skulle være et kæmpe talent på den plads, da vi nærmest aldrig har set det (kan ikke huske kamp med ham på def midt??). Og hvis vi skal basere noget som helst på Poul Hansens ord, så vil jeg næsten hellere udnævne tandfeen og påskeharen til DKs største angrebstalenter.

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Diarra? Det er muligt, at han er skolet som def midt, men vi har vel reelt kun Poul Hansens ord for, at Diarra skulle være et kæmpe talent på den plads, da vi nærmest aldrig har set det (kan ikke huske kamp med ham på def midt??). Og hvis vi skal basere noget som helst på Poul Hansens ord, så vil jeg næsten hellere udnævne tandfeen og påskeharen til DKs største angrebstalenter.
                    Da han blev hentet i Frankrig spillede han defensiv midt og til nøds i centerforsvaret .. var anfører på PSG´s U19 hold (2. holdet?) og det PH sagde var: http://www.tipsbladet.dk/content/ob-...ste-i-frankrig
                    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                    Venter man for længe, får man ingenting ...

                    Comment

                    Working...
                    X