Annoncering

Collapse
No announcement yet.

OB snupper SønderjyskE-profil

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Nå, jamen mon ikke Kryger så kan begynde at se enden på det, mht. start 11'ere...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Nå, jamen mon ikke Kryger så kan begynde at se enden på det, mht. start 11'ere...
      Det tror jeg. Kan ikke forstille mig andet en han bliver fast mand...
      bliver spændende at se hvor TB ser ham henne på banen

      venstre back

      Comment


        #33
        Ville nu gerne have givet ham 3-3,5 år. Han er ikke en lottokupon.

        Comment


          #34
          Målmand?
          Stop 'Hate' Mod Vore Egne Spillere. Opbakning til alle.
          Kristian Morre

          Comment


            #35
            Jonasson til ob.dk

            http://www.ob.dk/artikel/jonasson-gl...ig-til-ob.aspx

            - Jeg er en spiller,som giver alt, hvad jeg har i mig, uanset om det er til træning eller til kamp. Jeg er en duelstærk spiler i både luften og på jorden, og så binder jeg holdet sammen og kan lide at snakke meget på banen og dirigere med mine holdkammerater. Og så er jeg en vindertype, hvilket jeg har haft god mulighed for at øve og bidrage med i SønderjyskE, hvor vi har været gode til at stå sammen i de hårde perioder, vi har været i, siger Hallgrimur Jonasson.

            Comment


              #36
              Han bliver da TB's favoritspiller

              - Jeg er bedst i midterforsvaret, og der kan jeg spille på mit højeste niveau. Det gør jeg med landsholdet mod gode modstandere, og der kommer mine bedste kompetencer i spil. I SønderjyskE spillede jeg på ni forskellige positioner i sidste sæson, og jeg synes det er sjovt at være med længere fremme på banen. Så det er træneren, der vurderer, hvordan jeg bedst kan bidrage til holdet i den enkelte kamp men det er klart, at det ikke er optimalt, hvis man skifter position hele tiden i en længere periode. Det er kun målmand og venstre back, jeg ikke prøvede i sidste sæson, og det handler altid om holdet, og så må man sætte sig selv i sidste række, siger Jonasson.

              Comment


                #37
                Hvor stiller denne signing os i forhold til rødhårsbarometeret/kortymen i vores forsvar 😄😜
                Believe OB

                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Hvor stiller denne signing os i forhold til rødhårsbarometeret/kortymen i vores forsvar 

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                    Hvor stiller denne signing os i forhold til rødhårsbarometeret/kortymen i vores forsvar 
                    Han er islænding: det er lidt ligesom at være rødhåret - det er ca. samme niveau. En rødhåret islænding ville være for vild; lidt á la en Spelmann på coke OG svampe.

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                      Han er islænding: det er lidt ligesom at være rødhåret - det er ca. samme niveau. En rødhåret islænding ville være for vild; lidt á la en Spelmann på coke OG svampe.
                      det lyder lækkert 😄😄
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #41
                        Synes det er et fint køb, han har gjort det godt i de kampe jeg har set. Han virker som en spiller som tager ansvar, og det har vi haft nogle problemer med.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                          Han er islænding: det er lidt ligesom at være rødhåret - det er ca. samme niveau. En rødhåret islænding ville være for vild; lidt á la en Spelmann på coke OG svampe.
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          det lyder lækkert 
                          Yes! 23-årig islandsk midtbane med landsholds- og CL erfaring: http://ow.ly/ABYyQ

                          Comment


                            #43


                            Fingrene væk fra min hårvoks, Morten!

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Han er islænding: det er lidt ligesom at være rødhåret - det er ca. samme niveau. En rødhåret islænding ville være for vild; lidt á la en Spelmann på coke OG svampe.
                              Glem nu ikke vores neger-index her midt i al snakken om rødhårsbarometre. Det er faldet drastisk og med udsigten til at Momo måske/måske ikke bliver smidt på porten så kan det være at vi slet ikke har et længere..?

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Z.A.E Se indlæg
                                Glem nu ikke vores neger-index her midt i al snakken om rødhårsbarometre. Det er faldet drastisk og med udsigten til at Momo måske/måske ikke bliver smidt på porten så kan det være at vi slet ikke har et længere..?
                                Ja, vi mangler Nedergaard til at holde det index oppe... ,o)

                                Comment

                                Working...
                                X