Annoncering

Collapse
No announcement yet.

DBU Pokalen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Jeg fik følgende svar fra DBU: "Kampene er fastlagt, men kan flyttes, dog er Brønshøj-OB fastlagt til den 24/9 kl.18 og flyttes ikke, da det er en tv-kamp".
    "En fodboldspiller dur ikke, hvis han ikke kan løbe Fyn rundt uden at trække vejret." -Richard Møller Nielsen
    RBerntsen || Æ Å 1887 || TPoFFaST

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af bernz Se indlæg
      Jeg fik følgende svar fra DBU: "Kampene er fastlagt, men kan flyttes, dog er Brønshøj-OB fastlagt til den 24/9 kl.18 og flyttes ikke, da det er en tv-kamp".
      Super, tak for svar :)
      Så står den sgu på på pokalbold i Brønshøj

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
        Super, tak for svar :)
        Så står den sgu på på pokalbold i Brønshøj
        Jeg glæder mig som et lille barn.
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #19
          Vedr. billetter til Brønshøj-OB:

          Det er ikke muligt at forudbestille/købe billetter på forkant. Man skal dukke op og håbe på der er billetter tilbage.
          Indgang koster umiddelbart 80,- jf. Brønshøj's hjemmeside.

          Derudover var de flinke folk ved Brønshøj så serviceminded, at fortælle man blot går igennem tælleapparatet ved stadion, hvor man kan købe sin billet... :-D

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
            Vedr. billetter til Brønshøj-OB:

            Det er ikke muligt at forudbestille/købe billetter på forkant. Man skal dukke op og håbe på der er billetter tilbage.
            Indgang koster umiddelbart 80,- jf. Brønshøj's hjemmeside.

            Derudover var de flinke folk ved Brønshøj så serviceminded, at fortælle man blot går igennem tælleapparatet ved stadion, hvor man kan købe sin billet... :-D
            Men der bliver vel forhåbentlig et afsnit øremærket OB's fans, ligesom i Hvidovre osv.

            Comment

            Working...
            X