Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Dvalishvili :)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    Synes nu ikke det helt så dårlig købt ind, når man tænker pver hvad bla. Kryger var købt for.. Det samme med lado, som Troels jo ville have til at ligge i boksen. Det jo ikke Lado skyld at spillet aldrig blev dertil.

    Lado er trods alt en rimelig prominent herre, som før har bombet løs..
    Nej det er ikke Lados skyld, nu siger du det selv... Han blev købt helt ude af form, og startede så med at få fri efterfølgende... Selv Kryger overhalede vores længe ventede 1. angriber... Så jo, selvom du nok bare vil påstå man ikke følger med og du forsvinder bagefter, så var det en fuldstændig elendig tilgang vi fik der, og nu lyder det endda også til at vi har udstyret ham med en af de største kontrakter...

    Lado er en af de ringeste handler jeg kan huske i OB, vi skal tilbage til Sæternes for lignende fiasko...

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det er også rigtig. TB brugte ham bare ikke. Dårlig form varer vel ikke 3/4 år... og da ove p kom til brugte vi slet ingen angribere
    dårlig form vare ganske rigtigt ikke 3/4 år, men i dårlig form FET var han da han kom, og inden han måtte træne med gik er 7-10 dage hvor ham vel fik styr på de personlige ting..flytning osv. Så kunne han træne i en periode og så var der vinterpause. Efter pausen fik vi så en ringe start og der blev befalet "direkte spil" dvs. stramt forsvar og defensivt udgangspunkt. Det er ikke Lados foretrukne spil og indsatsen så mange gange elendig ud, men overlevelsen skulle prioriteres højt, og blev det..... TB magtede ikke den opgave og resten er historie med Ove, og nu med KN.

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?
    Ja sådan er der så meget. Man kan også påstå at nu har 3 forskellige trænere brugt Ari på midten. Hvad er det de ser som 99% af os andre ikke ser?

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af driflin Se indlæg
    Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?
    100% enig. Han skulle have været lejet ud sidste sæson i en 1. Div klub der ville bruge ham på DM for at se hvad der gemmer sig af kvaliteter..
    Han skal bare videre

    Leave a comment:


  • driflin
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...
    Jeg forstår virkelig ikke den her fortsatte tro på Diarra som DM. Nu har tre forskellige trænere været i OB uden at have givet ham spilletid på den plads - hvad er det I ser, som de ikke har kunnet se?

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Det er også rigtig. TB brugte ham bare ikke. Dårlig form varer vel ikke 3/4 år... og da ove p kom til brugte vi slet ingen angribere

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
    Det ligner faktisk at de ikke vidste hvad de købte. At de bare så på antal mål, og ikke på hvad for en tybe angriber han er.
    normalt er jeg enig i mange af dine holdninger og indlæg, men ikke præcis her. Da TB var træner var vi et af de hold der efter sigende havde de fleste indlæg i feltet, men vi manglede i katastrofal grad en type der kunne puffe bolden det sidste stykke over stregen og netop her havde Lado vel vist flere steder han mangtede den opgave. Med sin stærke overkrop ville han teoretisk kunne skubbe godt på forsvar og målmand og komme i fine positioner til afslutningens svære kunst

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Er altså stadig glad for min Dvalishvili-trøje. Den må vel næsten have kult-status

    MvT

    Leave a comment:


  • guldtilob
    replied
    Det ligner faktisk at de ikke vidste hvad de købte. At de bare så på antal mål, og ikke på hvad for en tybe angriber han er.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.

    Synes nu ikke det helt så dårlig købt ind, når man tænker pver hvad bla. Kryger var købt for.. Det samme med lado, som Troels jo ville have til at ligge i boksen. Det jo ikke Lado skyld at spillet aldrig blev dertil.

    Lado er trods alt en rimelig prominent herre, som før har bombet løs..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
    Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.
    Nu har Lasse vist kun kontrakt frem til sommer 2016 og er 1. Reserve til forsvaret.
    Han ryger ingen steder

    Leave a comment:


  • tOrnBjerg
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    JH siger at ser er for mange i truppen ... Jeg er enig (Lado, Kryger og Mikkelsen) men KN er tilfreds da mange er så unge ....
    Klart når han har købt så fucking dårligt ind. Der går nok heller ikke længe for LN skal afskibes.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med AK og ny målmand er vi 27. Så en 2-3 stykker går nok.
    Afskibning af Kryger,Lado og Diarra vil ikke kunne mærkes..
    Men det ville da være rart at alle 5( måske på nær JBL ) kom væk..
    Så var der lige plads til Matti og måske rykke en mere af de unge op
    Som jeg ser det så er holdet :
    Falke
    Lund, Halgri, Larsen, Kirke
    Desler, Makrini, Ari, Emil
    Falk, Fester

    Med reserverne:
    Radza
    Magnus, Lasse, Diarra, JBL
    Lucas, Azer, JJT, Thomsen
    Zohore, Greve

    Og så er overskuddet Lado, Mikkelsen og Kryger.

    Er vi så sikre nok på at lade de unge gå ind? Det håber jeg men ellers er det vel ok at vi har noget erfaring men det skubber så nogle unge væk ..

    Men jeg så gerne de tre ud for en ny keeper og central midt så Ari kan komme ned og kæmpe med Kirke om vb hvilket så vil skubbe JBL ud.
    Så kan man diskutere om der skal ses på en central forsvarsspiller frem for Diarra..

    Men jeg er da ikke i tvivl om at der bliver rykket rundt frem for reserver 1:1. Bliver måske Lucas der starter inde for Desler men kunne også være Greve eller Falk hvor en Zohore så kommer på toppen ...

    Jeg vel hellere have de unge frem for Lado, Mikkelsen og Kryger .. Hvad de ikke har i erfaring gør de op får i entusiasme ..

    Leave a comment:


  • claudes1
    replied
    Oprindeligt indsendt af Vorup Se indlæg
    Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...
    Tror ikke på at det kommer til at ske!

    Leave a comment:


  • Vorup
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Med AK og ny målmand er vi 27. Så en 2-3 stykker går nok.
    Afskibning af Kryger,Lado og Diarra vil ikke kunne mærkes..
    Men det ville da være rart at alle 5( måske på nær JBL ) kom væk..
    Så var der lige plads til Matti og måske rykke en mere af de unge op
    Jeg er stadigvæk overbevist om at diarra kan overraske. Især hvis han før chancen på midten i stedet for Skula. Det kommer naturligvis ikke til at ske...

    Leave a comment:

Working...
X