Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Træning onsdag 13/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    "Troels Bech håber, at en kontrakt snart er på plads.

    - Nu skal vi have gjort papirarbejdet færdig, og så håber vi at kunne præsentere ham som OB-spiller. Så kan vi gå i gang med det næste, som er at klarlægge arbejds- og opholdstilladelse, siger Troels Bech."

    Fra bold.dk :-)

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
      "Troels Bech håber, at en kontrakt snart er på plads.

      - Nu skal vi have gjort papirarbejdet færdig, og så håber vi at kunne præsentere ham som OB-spiller. Så kan vi gå i gang med det næste, som er at klarlægge arbejds- og opholdstilladelse, siger Troels Bech."

      Fra bold.dk :-)
      http://www.bold.dk/nyt/troels-bech-d...ygtig-i-boksen

      Comment


        #63
        Lyder til at Randers kampen er uden for rækkevide. Så må han bare få en rolig opstart med nogle dages træning og måske nå lidt reserve kampe eller lign når tilladelserne kommer
        han må træne med i dag som prøvespiller. Men ikke i morgen som kontrakt spiller

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
          Der er noget der ikke stemmer. Folk fra Georgien skal både have Visum samt arbejdstilladelse for at være i Danmark. Da han har været i Polen har han ophold i et Schengen-land, og dermed også ret til at rejse i Schengen. Skal han arbejde i Danmark skal han søge arbejdstilladelse som IKKE EU-borger.
          Som sagt, larmende det godt fra banen af, men håber da at den odenseaner der snakkede med ham, er bruger her inde så han kan uddybe det lidt nærmere...

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
            lyder godt, hvis det er sandt :-D

            det stærkt det der drenge :D

            Comment


              #66
              det klasse jeg tror også efter hvad jeg har forhørt,. :=)
              at der bliver underskrevet kontrakt inden for en time

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af Klinge11 Se indlæg
                Korrekt - men vi tabte på hjemmebane.
                Var det ikke Krakow? Der ligger flere byer ved den Wisla-flod Og det er i øvrigt ikke et "l" men et "l" med streg igennem - et bogstav der udtales ca. "ua" - så det udtales nogenlunde som "wisvua" - lidt sprognørderi....

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                  Var det ikke Krakow? Der ligger flere byer ved den Wisla-flod Og det er i øvrigt ikke et "l" men et "l" med streg igennem - et bogstav der udtales ca. "ua" - så det udtales nogenlunde som "wisvua" - lidt sprognørderi....
                  Jo, det var også Krakow vi snakkede om. Nu er jeg forvirret - men det er også ligemeget! jeg ville bare frem til at den polske liga er bedre. :-)

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af kyhn Se indlæg
                    Som sagt, larmende det godt fra banen af, men håber da at den odenseaner der snakkede med ham, er bruger her inde så han kan uddybe det lidt nærmere...
                    Den kære odenseaner er mig:)

                    Tjek dette indlæg om min samtale med Dvalishvilis agent: http://forum.ob.dk/showthread.php?41...dalen-l%E6nge-)

                    Næste gang du ser mig i snak med en agent, vil du så ikke tiltale mig som en, "der ligner en agent" i stedet for "en ukendt mand":)
                    Last edited by OB er Gud; 13-08-2014, 15:45.

                    Comment

                    Working...
                    X