Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt Randers-OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt Randers-OB

    Jeg tror sgu vi napper en snæver sejr og kravler over stregen

    håber bare at Mikkelsen starter inde

    #2
    Tror vi taber og får Ove P ind på mandag.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Tror vi taber og får Ove P ind på mandag.
      En rigtig 666 post

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Jeg tror sgu vi napper en snæver sejr og kravler over stregen

        håber bare at Mikkelsen starter inde
        en snæver 2-1 sejr mål af Thomas mikkelsen og Lucas Jensen

        JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

        Comment


          #5
          Jeg er ret sikker på et nederlag til OB, Randers har jo ikke spillet Europa kamp i midtugen.

          Comment


            #6
            Vi spiller sæsonens bedste kamp, men taber i det sidste kvarter, fordi Randers vælger at skrue op på 40%...
            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
              Vi spiller sæsonens bedste kamp, men taber i det sidste kvarter, fordi Randers vælger at skrue op på 40%...
              😄 jeg frygter desværre endnu en blodfattig indsats og et klart nederlag. RFC er de eneste der har kunne knække Hobro
              Believe OB

              ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

              Ligegyldige kampe eksisterer ikke

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                Vi spiller sæsonens bedste kamp, men taber i det sidste kvarter, fordi Randers vælger at skrue op på 40%...
                lol

                Comment


                  #9
                  Tror det bliver en tæt og taktisk affære. Randers har egentlig ikke været imponerende, synes jeg: de var pisse heldige imod Esbjerg i første kamp, de blev savet over at FCM, og så dem sidst en rærlig forestilling imod FCV, som de vandt uden at overbevise - lidt ligesom imod Hobro. De har deres fight og fysik som sædvanlig, men da Keller er faldet af på den, hænger deres spil ikke super sammen.
                  Men sejre giver jo selvtillid, så der har de naturligvis et +. Synes dog at det ligner en tæt kamp, fordi vi efterhånden kan matche dem på fysikken, så det kunne ligne en taktisk affære med 2 x tons og en masse dødbolde.

                  Comment


                    #10
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Tror det bliver en tæt og taktisk affære. Randers har egentlig ikke været imponerende, synes jeg: de var pisse heldige imod Esbjerg i første kamp, de blev savet over at FCM, og så dem sidst en rærlig forestilling imod FCV, som de vandt uden at overbevise - lidt ligesom imod Hobro. De har deres fight og fysik som sædvanlig, men da Keller er faldet af på den, hænger deres spil ikke super sammen.
                    Men sejre giver jo selvtillid, så der har de naturligvis et +. Synes dog at det ligner en tæt kamp, fordi vi efterhånden kan matche dem på fysikken, så det kunne ligne en taktisk affære med 2 x tons og en masse dødbolde.
                    Hvis spillerne fra start forstår at man ikke vinder bolde ved at ligge 3-4 meter fra modstanderens boldholder, kan fysikken komme til at spille en rolle for OB i den kamp. Ellers kommer OB IGEN til at løbe rundt som høns uden hoved og jeg må sige, at jeg frygter det sidste...

                    Comment


                      #11
                      der er vel begrundet håb om at vores nye ven Lado er klar til RFC kampen på søndag når han deltog i træningen i dag, hvis det er sådan venter der vel en bænkplads fra starten og 30 min. i 2. halvleg.

                      http://www.bold.dk/nyt/todd-vi-er-svaere-at-nedbryde

                      http://www.bold.dk/nyt/randers-kant-skal-under-kniven
                      Last edited by manner; 15-08-2014, 14:30.
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #12
                        Uafgjort. Tror vi starter ud med et højt pres og med gode chancer. 1-1, og Randers scorer deres mål inden der er spillet 9 minutter
                        OBeliever

                        Comment


                          #13
                          Vi vinder 1-3
                          emil
                          falk
                          bodul

                          score

                          Comment


                            #14
                            http://www.fyens.dk/sport/OB-Dvalish...rtikel/2557628

                            Lado skal ikke med til Randers. Øv! selvom man vel egentlig godt vidste at det ikke kunne nås
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Ud fra dagens træning og 11 mod 11, ligner det ikke at Falk eller Azer starter inde. Til gengæld ligner det en duo oppe foran med Mikkelsen og bodul.

                              Comment

                              Working...
                              X