Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Jeg mangler simpelthen ord for, hvor ringe vi spiller.
    Det er lykkedes at finde en midterforsvarer, der er mindre værd med bolden end AMC.
    Det taktiske oplæg sejler og virker ikke.
    Vi har ingen fysik, ingen vilje.
    Der er ikke to sammenhængende pasninger.
    Det er grusomt!

    Comment


      #92
      Hvis ikke de har evnerne er det deres gejst og motivation der kan holde dem oven vande. Ejer de evnerne men ikke gejsten er de intet værd på en bane. Igen falder det tilbage på vores stor charmør af en træner

      Comment


        #93
        Spillerne har evnerne, og de har også gejsten til at spille fodbold... men har de nok tro på projektet..?
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          #94
          For lige at gentage mig selv , så er det et kæmpe problem at vores centrale midtbane i hovedparten af vires kampe kun agerer træningskegler for modstanderne .
          Om vi så spiller med 5 forsvarer og køber 2 mere så rykker det os ikke . Især ikke når de er så usikre som i dag .

          Bodul er ikke god , men hvad skal han også gøre i dag alene mand på toppen når han hverken ejer fart , hovedspil eller simple evner .
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #95
            På dette tidspunkt har Troels Bech TABT flere kampe som OB-træner, end han har vundet - tankevækkende!

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
              Det ville fandeme også være rart hvis Toppel kunne ramme en medspiller.
              Ej det kan du sgu ikke brokke dig over i dag :) det kan han aldrig, han kan skyde den ud over linjen.

              Comment


                #97
                Nu skal vi lige huske på at vi absolut heller ikke var fremragende imod AAB, vi var bare bedre end i dag.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  #98
                  Tre advarsler tyder på at spillerne ikke vil tabe. Bare ærgeligt at vilje ikke er nok i øjeblikket.

                  Comment


                    #99
                    Jeg nægter at tro på at JH og andre chefer ikke har fået tanken i dag om TB nu er den rigtige..
                    de vil selvfølgelig nægte hvis man spurgte. Men tanken må have strejfet

                    Comment


                      jeg sidder godt nok og bliver modløs med den indsats vi har leveret. ikke 1 reel chance i 45 min, det jo sindsygt.. selv da mit serie 4 hold spillede mod et fynsserie skabte vi da lidt mulighedder.. Lad os få TM ind og se om han vil figthe så meget som han siger..

                      Comment


                        Thomas Mikkelsen på banen fra 2. halvlegs start. Fordi Troels Bech ikke ved, hvad han ellers skal gøre.

                        Comment


                          Puha heldigvis ved vi alle at TB er mesteren af klar tale så forventer at se et helt andet hold i 2. Halvleg....(I/A)
                          Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af znaj Se indlæg
                            Tre advarsler tyder på at spillerne ikke vil tabe. Bare ærgeligt at vilje ikke er nok i øjeblikket.
                            Kan da lige så godt betyde at de ikke gider løbe efter bolden og vælger den nemme løsning...
                            JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                            JM Barometer 1
                            2 3 4 5 6 7 8 9 10

                            Comment


                              tak for det. ud med Bodul, ind med TM

                              Comment


                                Jeg er sikker på, at der er noget om, at OB mangler sammenhold internt på holdet. Hobro viser hvor langt man kan komme med teamspirit og 100% indsats fra alle i 90+ minutter. Det har OB nu ikke gjort i årevis!

                                Comment

                                Working...
                                X