Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Fair skal være fair jeg troede faktisk ikke Bodil var god til noget - men han er faktisk god til løbe off-side :-S

    Comment


      #47
      for s.... da. lad os få noget mere rutine ind fra 1.division. Det skal nok hjælpe.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        #48
        Hvad er odds på at vi ligger under stregen til vinterpausen efterhånden nede på? Ser desværre ud til at være et sikkert bet

        Comment


          #49
          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Hold op en sløj indsats igen igen....vi bliver mast tilbage og er da mere end heldige kun at være bagud med en enkelt. Vil vi leve på kontraer skal vi altså stå bedre defensivt Troels. Og en af vores formodede direkte konkurrenter til nedrykning sætter altså point på kontoen lige nu......det bliver ekstremt svært at overleve denne sæson.
          Taber vi denne og EfB vinder over sif er vi "isoleret" i bunden og det er f.eks. FCK vi skal hente ... Puha...
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
            for s.... da. lad os få noget mere rutine ind fra 1.division. Det skal nok hjælpe.
            Det virker for Hobro :P

            Comment


              #51
              Øj, hvor er jeg skuffet..
              OBeliever

              Comment


                #52
                Er det nu, at jeg skal minde om, at vi ikke har vendt nederlag til sejr i to år?

                Comment


                  #53
                  Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                  Det virker for Hobro :P
                  De har også en træner der kan motivere spillerne samt overbevise dem om at man skal arbejde sammen. I modsætning til os desværre

                  Comment


                    #54
                    Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlæg
                    Sig mig træner vi aldrig pasningsspil eller genpres?
                    Den daglige træning består nærmest udelukkende af pasningsøvelser. Genpres nej det bruger vi ikke tid på. Kunne vi evt prøve at sætte en angriber ind i dag.
                    OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                    Comment


                      #55
                      Jeg syntes nu vi har fået bedre fat efter BiF droppede deres 3 mands pres. men nøj hvor er der mange personlige fejl på banen, værst bodul...

                      Ud med bodul, og så få noget spillettid til TM

                      Comment


                        #56
                        Ari er da direkte jammerlig idag..

                        Comment


                          #57
                          Der er jo ingen der gider spille fodbold på det hold!!
                          Hvis min arbejdsmoral var af samme karakter var jeg sgu blevet fyret!!
                          - og ja, lorten løber ned af bakken
                          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
                          JM Barometer 1
                          2 3 4 5 6 7 8 9 10

                          Comment


                            #58
                            Hiv nu Bodil ud for helvede - vi kan jo ikke slå græsteds drengeholdet med ham som spids.

                            Comment


                              #59
                              Enig mht Ari - han er da helt væk i dag
                              Mvh Kent

                              Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                                Taber vi denne og EfB vinder over sif er vi "isoleret" i bunden og det er f.eks. FCK vi skal hente ... Puha...
                                Men det kan være det er det der skal til før de fatter alvoren. Vores problemer er ikke løst med en angriber fra 1 division.....vi skal have en ny træner og hellere nu end til vinter

                                Comment

                                Working...
                                X