Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #76
    Det er ikke noget der vil bringe OB ind i en ny storhedstid, men hvis vi vil overleve, er vi nok nødt til at ansætte en der hedder Ove, og sende Genpres-Troels samme vej som TV-Poul, ellers går der her galt. Og vi risikerer at falde med et historisk brag!

    Comment


      #77
      Er det ikke snart på tide Ørnskov får et kort? Det er anden gang han lige træder en modstander over foden for at stoppe et angreb.

      Comment


        #78
        "Der var nogle momenter med gode aktioner, dem skal vi tage med os og bygge videre på"

        -Troels Bech efter nederlaget mod [indsæt seneste modtander]...

        Comment


          #79
          Optimistisk set, så tror jeg vi får 2 store chancer, mere bliver det ikke til i dag..
          Vi er heldige, at Brøndby ikke udnytter deres kæmpe chancer!
          OBeliever

          Comment


            #80
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Med vores økonomi er det vel næsten bare garanteret at JM overtager hvis det er for at spare penge. Og så ansætter en billig assistent..
            mon det løser noget? Jeg aner det ikke. Men vil sætte pris på at der snart sker noget drastisk..
            Så er vi tilbage ved at man kan spare sig ihjel. Og hvad koster en nedrykning ikke? Troels er bare ikke den rette mand og jeg vil langt hellere have en ove p ind nu frem for en angriber mere....

            Comment


              #81
              Det er satme skræmmende så lidt folk bevæger sig for hinanden, ingen der byder sig til - tager løbene der skal true i dybden, ingen der følger op når der endelig er en der forsøger at presse boldholder osv osv osv...

              Comment


                #82
                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Så er vi tilbage ved at man kan spare sig ihjel. Og hvad koster en nedrykning ikke? Troels er bare ikke den rette mand og jeg vil langt hellere have en ove p ind nu frem for en angriber mere...

                Enig !

                Comment


                  #83
                  Hvor mange skud havde vi på mål i 1. halvleg?

                  Comment


                    #84
                    Det er værre end mod FcV det her...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      #85
                      Det mest positive må være at vi får en ny mand i aktion i 2. halvleg.......

                      Comment


                        #86
                        Ejj, hvor er OB dog ringe. Efter at have set Hobro kæmpe FCK ned, så er det dræbende at se sådan noget lort!

                        Comment


                          #87
                          Det er simpelthen utroligt, at holdet kan svinge så meget i indsats og niveau mellem to kampe!

                          Comment


                            #88
                            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                            Der er jo ingen der gider spille fodbold på det hold!!
                            Hvis min arbejdsmoral var af samme karakter var jeg sgu blevet fyret!!
                            - og ja, lorten løber ned af bakken
                            Vi er udspillet teknisk og taktisk......det handler, som jeg ser det, om spillernes fodboldmæssige evner, ikke om motivation :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #89
                              Husker et Troels Bech citat der lød nogenlunde sådan. "Vi skal bringe os i en situation hvor vi kan agere, og ikke kun reagere." Hvor er det så vi står nu.
                              OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                              Comment


                                #90
                                Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                                Det er simpelthen utroligt, at holdet kan svinge så meget i indsats og niveau mellem to kampe!
                                Det er fuldstændig naturligt, når de fundamentale ting ikke er på plads...
                                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                                Comment

                                Working...
                                X