Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd : BIF - OB

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Hvis den udligning kommer til at skygge for den komplet forfærdelige indsats, så havde jeg næsten hellere tabt. Aldrig mere en kamp som denne.

    Men selvfølgelig er det optur. Selvfølgelig.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
      Fint med et point - men det betyder så også at tb sidder fast på taburetten
      Ja, kommentatorerne roser ham, Kryger, Lasse Nielsen og Høegh.

      Comment


        Ha ha Åhh det var rart der tog vi sgu BIF i bagpartiet :)

        Comment


          Heldigt og ufortjent med 1 point. Men stadig fucking elendig kamp!

          2 ud af 12 point. Det er godt nok ringe!!

          Comment


            Over stregen !

            Comment


              1 point, det er vist det eneste positive fra den kamp!.

              Comment


                Helt rart at se Høgh putte den ind i et andet net end vores eget :-D
                - Nicolai

                Comment


                  Hvor det lækkert. Så ufortjent. Men sådanne point er bare så dejlige

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
                    Fint med et point - men det betyder så også at tb sidder fast på taburetten
                    Tja....mener jo ikke indsatsen blev bedre af vi fedtede et totalt ufortjent point hjem. Men fuck det lige nu glæder jeg mig bare over det point.....så må jeg leve med Bech lidt endnu

                    Comment


                      Noget helt nyt at få point når der spilles dårligt - hvad kan det ikke blive til ....?

                      Comment


                        Og en Ari uden krampe

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Nicolai Se indlæg
                          Helt rart at se Høgh putte den ind i et andet net end vores eget :-D
                          Ja det hsr han fortjent. Og assist fra kasper Larsen

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af elias.odense Se indlæg
                            Heldigt og ufortjent med 1 point. Men stadig fucking elendig kamp!

                            2 ud af 12 point. Det er godt nok ringe!!
                            Ja det er ringe....men syntes ikke engang det er de manglende points der er det egentlige problem....det er spillet der jo har været forfærdeligt lige undtaget aab kampen....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              Tja....mener jo ikke indsatsen blev bedre af vi fedtede et totalt ufortjent point hjem. Men fuck det lige nu glæder jeg mig bare over det point.....så må jeg leve med Bech lidt endnu
                              Han bliver ikke fyret uanset hvad. Det virker som om, at ledelsen er villige til at tage turen ned, bare for ikke at tabe ansigt, og fyre ham igen, igen...

                              Comment


                                Tyveri....
                                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                                Comment

                                Working...
                                X