Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Thomas Mikkelsen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    http://obstruktion.dk/hvad-skal-der-...mas-mikkelsen/

    Vi havde en kort snak med Jesper Hansen omkring Thomas Mikkelsen. Det er OB, der har bedt ham om at finde en ny klub, og det er langt fra sikkert, at det bliver Dundee.

    Comment


      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-skotland/

      Og så er det officielt. God vind fremover til bomberen.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
        http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-til-skotland/

        Og så er det officielt. God vind fremover til bomberen.
        tillykke til mikkelsen - held og lykke fremover

        Comment


          ...så var det måske alligevel meget fornuftigt ikke bare at give ham væk med løntilskud?

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Komsi Se indlæg
            ...så var det måske alligevel meget fornuftigt ikke bare at give ham væk med løntilskud?
            ja det gik godt - så plus i bogen til JH for den handel.

            ( - men hans track record taget i betragtning er det vel ikke underligt at mange forventede at det gik galt - og at mikkelsen ville ende med at bruge det sidste år af sin kontrakt på bænken - til ingen verdens nytte for nogle parter.)

            Comment


              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
              ja det gik godt - så plus i bogen til JH for den handel.

              ( - men hans track record taget i betragtning er det vel ikke underligt at mange forventede at det gik galt - og at mikkelsen ville ende med at bruge det sidste år af sin kontrakt på bænken - til ingen verdens nytte for nogle parter.)
              Samlet set er det jo et kæmpe minus ...
              Altså at man får en halv million for en spiller der ikke skulle have været hentet og som der er blevet brugt kræfter på i årevis er, objektivt set, skidt.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Samlet set er det jo et kæmpe minus ...
                Altså at man får en halv million for en spiller der ikke skulle have været hentet og som der er blevet brugt kræfter på i årevis er, objektivt set, skidt.
                enig, enig.

                Tror kommentaren gik på at jeg (og vidst en del andre) var stærkt utilfredse da JH ikke bare lod Mikkelsen gå, da dundee gerne ville beholde ham. Der blev krævet en overgangssum - som vidst var for meget for Dundee. Og jeg troede ærlig talt ikke vi kunne få en krone for ham - og han derfor ville ende med endnu en sæson på bænken.....

                Nu lykkedes det så - der kom lidt penge i kassen (formoder jeg - syntes ikke der har været meldt nogen pris ud?) så isoleret set får JH lidt plus i bogen....men samlet set var en 4 årig kontrakt til Mikkelsen, jo tåbelig i sig selv - og oven i det skal det tages i betragtning hvor meget vi stod og manglede en angriber på det tidspunkt - det gav INGEN mening.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  enig, enig.

                  Tror kommentaren gik på at jeg (og vidst en del andre) var stærkt utilfredse da JH ikke bare lod Mikkelsen gå, da dundee gerne ville beholde ham. Der blev krævet en overgangssum - som vidst var for meget for Dundee. Og jeg troede ærlig talt ikke vi kunne få en krone for ham - og han derfor ville ende med endnu en sæson på bænken.....

                  Nu lykkedes det så - der kom lidt penge i kassen (formoder jeg - syntes ikke der har været meldt nogen pris ud?) så isoleret set får JH lidt plus i bogen....men samlet set var en 4 årig kontrakt til Mikkelsen, jo tåbelig i sig selv - og oven i det skal det tages i betragtning hvor meget vi stod og manglede en angriber på det tidspunkt - det gav INGEN mening.
                  Præcis så meget mening gav det :D!
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment

                  Working...
                  X