Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

https://bold.dk/fodbold/klubber/ob/nyheder/obs-malmandstraener-fremhaeves-godt-arbejde

https://www.superliga.dk/kampe/2026-2027/fc-nordsjaelland-ob-09-10-2026

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

Tror de manglende chancer skylder formationen og taktikken. Vi stod defensivt i en fem-msnd-kæde og så mangelnde medspillere i offensiven Der var fire eller fem situationer hvor vi erobrede bolden, en af vores førte den hurtigt frem men der var bare ikke nok medspillere med om at gøre det virkelig farligt. Vi var der mest i så stor undertal at boldførende løb sig fast.
      Men den defensive taktik gav et point i Farum hvor hidtil intet andet hold kunne tage noget med hjem. Bygger på at vi ser en anden kamp mod Brøndby med et stærkere offensiv udtryk
      Ja. Det er set før at en 5-backkæde begrænser det offensive udtryk, især når modstanderholdet er så gode på bolden som FCN. Der bliver for langt i omstillingerne.
      Jeg vil også tro at vi kommer til at vi griber Brøndby-kampen anderledes an. Det er på hjemmebane og Brøndby er generekt et dårligere hold IMO. Jeg tror vi går i 4-3-3 igen. Keskinen tilbage fra start og så må træningsugen bestemme hvem der starter sammen med Falk centralt, og hvem der tager de sidste to pladser forrest. Som midtstoppere formoder jeg Gomez trækker det korteste strå.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Skuffende…..
        Må jeg lige minde dig om at sidste hold der vandt i Farum var os selv for et år siden? På de sidste 47 hjemmebane kampe FCN har spillet er der 1 hold der har holdt FCN fra at score. Det var FCM sidste år.

Jeg er glad for vi kan få et point med fra Farum, samt for at man også kan se små fremskridt i spillet synes jeg.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

O. kæmper med opspillet. Han taber også mange bolde i går. Sandberg gjorde for mig at se en stor forskel, da han kom ind. Større end O.

Der er mange måder at gøre det på, og ja, Falk er ved at have en alder, hvor han måske ikke skal starte inde i alle kampe.
          Kan ikke genkende det postulat at O taber mange bolde i går? Tjekkede lige nogle stats. Misser to fremadrettede afleveringer ud af 29 i den tid han var inde. Mener han prøver en dribling midt på banen i OBs venstre side som er tæt på at blive dyr. Selvfølgelig skidt.
          Men han er bare et niveau over Falk. Og han er endda på vej tilbage fra en skade.

Og så tænker jeg TT skal gøre sig nogle seriøse overvejelser omkring Falk. Han har altså ikke niveauet mere. Overhovedet. Mener vi kan mønstre en midtbane der er meget bedre uden ham.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Kan ikke genkende det postulat at O taber mange bolde i går? Tjekkede lige nogle stats. Misser to fremadrettede afleveringer ud af 29 i den tid han var inde. Mener han prøver en dribling midt på banen i OBs venstre side som er tæt på at blive dyr. Selvfølgelig skidt.
            Men han er bare et niveau over Falk. Og han er endda på vej tilbage fra en skade.

Og så tænker jeg TT skal gøre sig nogle seriøse overvejelser omkring Falk. Han har altså ikke niveauet mere. Overhovedet. Mener vi kan mønstre en midtbane der er meget bedre uden ham.
            Der er jeg egentlig enig med dig, jeg synes også at der sket noget med Falk det seneste halve år der gør at han ikke holder niveau i mange sekvenser af kampene. Jeg tror dog stadig han har stor betydning for hold , klub og trup, så det vil blive en svær overvejelse TT skal gøre, men jeg tror da at TT gør sig overvejelserne hele tiden og forhåbentlig med flere spillere end "bare" Falk
            Last edited by manner; i dag, 10:18.
            Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
              Skuffende…..
              Efter FCK-kampen frygtede jeg at vi i de næste 5 kampe ville stå med 0 point. Nu har vi 5, jeg er slet ikke skuffet, og dog burde vi have slået FCM.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lunderbaum Se indlæg

Jeg synes du fælder en alt for voldsom dom over Rasmus Falk her.
                Jeg er enig i at det er ekstremt positivt at vi nu har fået noget seriøs konkurrence om pladserne på vores midtbane. Jeg synes Juul-Sandberg er inde i en fantastisk udvikling og han skal have kontinuerlig spilletid. Ulvestad er en stærk og rutineret leder som klæder vores hold og det er perfekt at folk som Falk og Arp kan få noget aflastning og konkurrence og jeg kan godt følge at hverken Falk eller Arp ramte deres højeste niveau i Farum, men jeg er overbevist om de begge kan løfte deres niveau og at de medspillere de har fået ind vil gøre dem godt.

I forhold til farumkampen så var jeg mere bekymret for de fejl jeg så fra alle vores 3 midterforsvarere. Askou spillede sig dog stærkt op i løbet af kampen og udover et par voldsomme fejl, så så Pauli også solid ud.

Vejen til succes for os er en solid defensiv organisation og jeg er overbevist om at det er det Thomasberg har som sin førsteprioritet og den prioritering støtter jeg 100% op om.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg

Vi skal bare væk fra den lorte 5 back kæde og få en mand mere op på midten. Og så skal Fiete snart til at vise et mere kontinuerligt højt niveau. Han fylder intet når han starter inde. Så Keskinen i stedet for ham næste gang

Myhra
                  Krølle Pauli Julius McCoy
                  Ulvestad Ouedraogo Falk
                  Ganaus AAH Keskinen
                  Det er er også min stærkeste opstilling, og den opstilling, hvor der er bedst balance og flest muligheder for at skifte konstruktivt ind.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Det er er også min stærkeste opstilling, og den opstilling, hvor der er bedst balance og flest muligheder for at skifte konstruktivt ind.
                    Jeg er der, hvor jeg tvivler på om Falk er så sikker i opstillingen, og jeg håber Thomasberg, går med overvejelser om netop dette.

Comment

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        Der er jeg egentlig enig med dig, jeg synes også at der sket noget med Falk det seneste halve år der gør at han ikke holder niveau i mange sekvenser af kampene. Jeg tror dog stadig han har stor betydning for hold , klub og trup, så det vil blive en svær overvejelse TT skal gøre, men jeg tror da at TT gør sig overvejelserne hele tiden og forhåbentlig med flere spillere end "bare" Falk
                        Han har sikkert betydning for truppen, klubben og sikkert også mange fans. Men det jeg har set, i de kampe jeg har set, synes jeg at andre kan udfylde den fodboldmæssige del bedre. Både på det defensive og i den offensive del af OBs spil. Jeg har ikke set nogle træninger. Baseret på i går har det en kæmpe impact da han skiftes ud. O og Sandberg rykker det hele så det blive en mere jævnbyrdig kamp.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Jeg synes du fælder en alt for voldsom dom over Rasmus Falk her.
                          Jeg er enig i at det er ekstremt positivt at vi nu har fået noget seriøs konkurrence om pladserne på vores midtbane. Jeg synes Juul-Sandberg er inde i en fantastisk udvikling og han skal have kontinuerlig spilletid. Ulvestad er en stærk og rutineret leder som klæder vores hold og det er perfekt at folk som Falk og Arp kan få noget aflastning og konkurrence og jeg kan godt følge at hverken Falk eller Arp ramte deres højeste niveau i Farum, men jeg er overbevist om de begge kan løfte deres niveau og at de medspillere de har fået ind vil gøre dem godt.

I forhold til farumkampen så var jeg mere bekymret for de fejl jeg så fra alle vores 3 midterforsvarere. Askou spillede sig dog stærkt op i løbet af kampen og udover et par voldsomme fejl, så så Pauli også solid ud.

Vejen til succes for os er en solid defensiv organisation og jeg er overbevist om at det er det Thomasberg har som sin førsteprioritet og den prioritering støtter jeg 100% op om.
                          Måske er dommen hård. Den er dog ikke kun baseret på kampen i går. Jeg synes ikke han har niveauet og sidder bare med en fornemmelse af at OB vil stå stærkere uden ham på banen. Næste sæson skal der være en afløser. Især hvis man vil styrke holdet. (Og ikke Eriksen)
                          Men ja. Det er i hvert fald fint at der nu kan rokeres.

Comment

Working...
                          X