Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Skuffende…..

Comment

Thomasberg tilfreds med indsatsen og disciplinen. Skuffet over den manglende kvalitet med bolden og manglende omstillinger.

Comment

Oprindeligt indsendt af Maddog Murdock Se indlæg
        Skuffende…..
        Så må du have haft meget (for) høje forventninger.
        Jeg synes virkelig vi skal være stolte over indsatsen samlet set og glæde os over 1 point og fortsat positiv udvikling på holdet.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Thomasberg tilfreds med indsatsen og disciplinen. Skuffet over den manglende kvalitet med bolden og manglende omstillinger.
          Stærkt kæmpet.
          Plads til forbedring offensivt, men jeg synes det her OB hold begynder at ligne noget jeg godt kan identificere mig med.

Den der nyretackling Holmsrøm laver på en FCN'er ca 30 minutter inde i 1. halvleg gjorde mig helt glad, det var ren Ulrik Moseby ;-). Der var god disciplin og der blev givet noget kødmad.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
            Stærk kamp af Myhra. Super point på en virkelig svær udebane. Der er substans i holdet. Thomasberg-projektet er på vej i den rigtige retning.
            ...Når det så er sagt, så forventer jeg altså en Arp i hopla og noget mere fra Falk hjemme mod Brøndby! De to skal i gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Stærkt kæmpet.
              Plads til forbedring offensivt, men jeg synes det her OB hold begynder at ligne noget jeg godt kan identificere mig med.

Den der nyretackling Holmsrøm laver på en FCN'er ca 30 minutter inde i 1. halvleg gjorde mig helt glad, det var ren Ulrik Moseby ;-). Der var god disciplin og der blev givet noget kødmad.
              indsatsmæssigt, enig.

Og er det udtrykket vi kommer til at se mod tophold, så lever jeg også ok med det.

Men vi skal kunne mere på og med bolden, skabe noget mere.

Men isoleret set - et fint tilkæmpet point på udebane.

Comment

Positiv listen.

1. Et point ude mod Farum
                2. Myhra strafferedning og hans kamp generelt.
                3. Indskiftninger der gør en kæmpe positiv forskel.
                4. Holmstrøms takling i første halvleg.
                5. Første hold i sæsonen der tager noget med fra Farum.
                6. God fight.
                7 Rimelig stærk defensiv.

Det var vist det.

Comment

Havde personligt regnet med et nederlag på to mål i dag, så jeg er glad. Eneste malurt er at vi ikke lige sætter lidt flere kombinationer sammen, så vi skabt et par større chancer. Jeg synes vi har spillerne til det offensivt, så ærgerligt de ikke lige peaker i øjeblikket.
                  Til gengæld er det bare fedt igen at se en helstøbt fight. Vi møder et bedre hold i dag, særligt på den bane derovre, og så er det vigtigste at sørge for at forsvare sig bedst muligt og slås hvad man kan for at redde et point hjem. Det lykkedes og så må vi få en sejr på et udsolgt odense stadion næste søndag.
                  Man begynder at fornemme et hold som tror på hinanden og derfor også vil løbe den ekstra meter for sine holdkammerater. Det kan bære os langt, hvis samtidig formår at forbedre et par småting i kvaliteten offensivt. Nu har vi 9 dage med en fuld trup frem imod Brøndby-kampen. Det giver Thomasberg tid til at finpudse detaljer i holdet, og ikke kun forberede sig taktisk ift.den kommende modstander.

Comment

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Havde personligt regnet med et nederlag på to mål i dag, så jeg er glad. Eneste malurt er at vi ikke lige sætter lidt flere kombinationer sammen, så vi skabt et par større chancer. Jeg synes vi har spillerne til det offensivt, så ærgerligt de ikke lige peaker i øjeblikket.
                    Til gengæld er det bare fedt igen at se en helstøbt fight. Vi møder et bedre hold i dag, særligt på den bane derovre, og så er det vigtigste at sørge for at forsvare sig bedst muligt og slås hvad man kan for at redde et point hjem. Det lykkedes og så må vi få en sejr på et udsolgt odense stadion næste søndag.
                    Man begynder at fornemme et hold som tror på hinanden og derfor også vil løbe den ekstra meter for sine holdkammerater. Det kan bære os langt, hvis samtidig formår at forbedre et par småting i kvaliteten offensivt. Nu har vi 9 dage med en fuld trup frem imod Brøndby-kampen. Det giver Thomasberg tid til at finpudse detaljer i holdet, og ikke kun forberede sig taktisk ift.den kommende modstander.
                    Tror de manglende chancer skylder formationen og taktikken. Vi stod defensivt i en fem-msnd-kæde og så mangelnde medspillere i offensiven Der var fire eller fem situationer hvor vi erobrede bolden, en af vores førte den hurtigt frem men der var bare ikke nok medspillere med om at gøre det virkelig farligt. Vi var der mest i så stor undertal at boldførende løb sig fast.
                    Men den defensive taktik gav et point i Farum hvor hidtil intet andet hold kunne tage noget med hjem. Bygger på at vi ser en anden kamp mod Brøndby med et stærkere offensiv udtryk
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      Slut 0 - 0

1 point fornuftigt, men ret meget hvad jeg havde forventet af en Thomasberg kamp; struktureret, disciplineret og lettere kedeligt. Vi skaber simpelthen for lidt.

Men mod et tophold ude, med et straffe dømt imod os, så tager vi det ene point.

Myhra klart bedste mand.
                      Enig og vi må da glæde over at der ved at være noget defensiv struktur i holdet og at vi kan spille fornuftigt mod FCN på deres forstørrede billardbord af en fodboldbane hvor de har en fordel mod alle hold. Ahlström så vi ikke meget til i dag, med det er jeg sikker på ændrer sig til næste kamp.

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg

Stærkt kæmpet.

Jeg er helt enig .. det eneste jeg vil korrigere er at det jo på fynsk hedder "kø'ma"
                        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Spændende om der satses på Ulve igen fra start mod bif. Thomasbergs mand.

Quedraogo må ikke sidde på bænken. Vores bedste mand, vi skal bruge ham. Hvis Thomasberg overser det til fordel for sin egen, har jeg svært ved at acceptere det.
                          Falk er anfører og skal umiddelbart også spille, med mindre hans niveau falder drastisk.

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Quedraogo må ikke sidde på bænken. Vores bedste mand, vi skal bruge ham. Hvis Thomasberg overser det til fordel for sin egen, har jeg svært ved at acceptere det.
                            Falk er anfører og skal umiddelbart også spille, med mindre hans niveau falder drastisk.
                            O. kæmper med opspillet. Han taber også mange bolde i går. Sandberg gjorde for mig at se en stor forskel, da han kom ind. Større end O.

Der er mange måder at gøre det på, og ja, Falk er ved at have en alder, hvor han måske ikke skal starte inde i alle kampe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

O. kæmper med opspillet. Han taber også mange bolde i går. Sandberg gjorde for mig at se en stor forskel, da han kom ind. Større end O.

Der er mange måder at gøre det på, og ja, Falk er ved at have en alder, hvor han måske ikke skal starte inde i alle kampe.
                              Quedraogo kan heller ikke være i topform pt. Forhåbentlig det der holder ham ude.
                              jeg vil fortsat fastholde, at hans niveau er til at hans skal spille.

Sandberg er virkelig på vej og skal også have spilletid. Han ER superligaspiller i min verden, ikke på vej til at blive det.

Derfor skal Ulvestad for mig at se, være virkelig god fra dag 1, for at få spilletid fra start.
                              jeg ser mere indhop som gamechanger som aktuelt for ham

Comment

Oprindeligt indsendt af Lennon Se indlæg

Vi skal bare væk fra den lorte 5 back kæde og få en mand mere op på midten. Og så skal Fiete snart til at vise et mere kontinuerligt højt niveau. Han fylder intet når han starter inde. Så Keskinen i stedet for ham næste gang

Myhra
                                Krølle Pauli Julius McCoy
                                Ulvestad Ouedraogo Falk
                                Ganaus AAH Keskinen

Comment

Working...
                                X