Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Et point. Tak. Men det var så det.

Comment

0-0 er ikke ringe efter dette … anden uafgjorte på hvad vi nok havde forventet klare nederlag …
      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Et point er jo isoleret set godkendt, selvom vi da snart skal til at vinde lidt mere, hvis vi vil med hvor det er lidt sjovt. Men det er da godt nok at se os hente fem point i tre kampe ovenpå blamagen mod FCK

Comment

Vi har kæmpet os til et point. Alt i alt et heldigt point
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

Comment

Slut 0 - 0

1 point fornuftigt, men ret meget hvad jeg havde forventet af en Thomasberg kamp; struktureret, disciplineret og lettere kedeligt. Vi skaber simpelthen for lidt.

Men mod et tophold ude, med et straffe dømt imod os, så tager vi det ene point.

Myhra klart bedste mand.

Comment

Fint med 1 point et sted hvor rigtig mange hold får problemer. Vi ser mere stabile ud, og så må vi jo håbe den offensive udtryk bliver bedre når holdet er spillet sammen, og træneren har haft længere tid.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Ouedraogo skal altså starte inde...så må Falk eller Arp på bænken.
                Enig - jeg synes han kommer ind med en stærk autoritet og nogle vigtige erobringer.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg

Jeg synes godt nok han mister meget på kritiske steder i dag.
                  Falk eller Ouedrago ?

Ouedraogo mister lidt syntes jeg - men er bare stærk som "bølgebryder". Falk skaber ingenting og smider også bolden væk flere gange. Men altså Arp kan også henvises til en bænkplads baseret på indsatsen i dag. Men bare generelt en dårlig offenssiv kamp

Comment

Ouedraogo skal altså starte inde...så må Falk eller Arp på bænken.
                    Meget enig, Så fedt med bredden i truppen. Sandberg Ouedraugo gør det godt på midten. Pauli havde nogle pis afleveringer men han dækker godt op.

Comment

Stærk kamp af Myhra. Super point på en virkelig svær udebane. Der er substans i holdet. Thomasberg-projektet er på vej i den rigtige retning.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg
                        Stærk kamp af Myhra. Super point på en virkelig svær udebane. Der er substans i holdet. Thomasberg-projektet er på vej i den rigtige retning.
                        Enig igen. Vi bør ikke rykke ned med det hold og den bredde.

Comment

Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          Vi har kæmpet os til et point. Alt i alt et heldigt point
                          Ja vi var ikke uheldige, men heldet følger de dygtige.

Og tillykke med din nye nummerplade. Den er flot

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg

Meget enig, Så fedt med bredden i truppen. Sandberg Ouedraugo gør det godt på midten. Pauli havde nogle pis afleveringer men han dækker godt op.
                            syntes Pauli gjorde det fint, bryder bolden flot flere gange og fører den fint frem af banen - der mangler bare nogle medspillere at ligge den af til.

Men han skal holde fokus for han er ved at koste da FCN får straffe.

Comment

Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg

Enig igen. Vi bør ikke rykke ned med det hold og den bredde.
                              Dét frygter jeg heller ikke. Efter nederlaget til FCK var jeg sgu lidt rystet - men virker til man er ved at få banket et solidt hold sammen, tror ikke på det er nok til at hente det tabte og klare top 6, men overleve, det føler jeg mig ret overbevist om vi gør.

Comment

syntes Pauli gjorde det fint, bryder bolden flot flere gange og fører den fint frem af banen - der mangler bare nogle medspillere at ligge den af til.

Men han skal holde fokus for han er ved at koste da FCN får straffe.
                                Han var også lidt på glatis da de skifter Prince ind. Måske han også er lidt træt der.

Comment

Working...
                                X