Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Kamptråd FCN - OB 09-10-2026 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd FCN - OB 09-10-2026

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Jeg synes ikke nødvendigvis Holmstrøm bør spille fra start.
    Det skal måske ikke blot vurderes ud fra dagens kamp, men jeg synes han har fungeret vildt godt som game changer - mindre iøjnefaldende som starter.

Comment

forstår ikke at Ulvestad bliver inde - har intet vist...men har Falk og Arp naturligvis heller ikke

Comment

Sandberg, Keskinen og Ouedraogo ind for Falk, Holmstrøm og Arp
        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
        - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af Jesper G Se indlæg
          Jeg synes ikke nødvendigvis Holmstrøm bør spille fra start.
          Det skal måske ikke blot vurderes ud fra dagens kamp, men jeg synes han har fungeret vildt godt som game changer - mindre iøjnefaldende som starter.
          tænker jeg heller ikke - for det vil man kunne sige om mange af spillerne efter i dag.

Comment

positivt vi har bredden til at kunne skifte Falk når han ikke spiller bedre end han har gjort i dag...han skal til at stramme op ellers tænker jeg det bliver til mindre og mindre spilletid.

Comment

Det var da helt idiotisk af Gomez at heade hårdt ned i en modstanders hovedskal.

Comment

Respekt for Berthelsen der løb af så snart han fik lov af lægestaben

Comment

Oprindeligt indsendt af Ruben Se indlæg
                  Det var da helt idiotisk af Gomez at heade hårdt ned i en modstanders hovedskal.
                  Ja du er dygtig batman.

Comment

Tak Gomez

Comment

3 afslutninger på 75 minutter. Og så kom der lige to.

Comment

Keskinen med en fesen afslutning langt udefra...erobrer den igen og får lagt bolden til McCoy der får en fin afslutning på - udenfor rammen desværre

Comment

Gammegaard ind Ganaus ud

Comment

Gammelgaard med et håbløst hjørnespark - McCoy generobrer

Comment

Masser af tid til Ulvestad der bare losser til ..
                              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

På en dag hvor ikke så meget fungere offensivt, så vil jeg virkelig gerne sælge den for 0-0. Men har stadig bare en dårlig mavefornemmelse, men har jeg nu ofte nær det omhandler OB :p

Comment

Working...
                                X