Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Optakt FCN-OB 9/10-26 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB 9/10-26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Optakt FCN-OB 9/10-26

FS/SF går med en 3-5-2 (3-4-3) som start11er

.........................Myhra

......Pauli..........Askou.........Gomez

....................RF
    Krølle...... Ulvestad.......................McCoy
    ..................................Fiete

.............Holmstrøm........Ganauss

Keskinen
    Suhunen
    Sansberg
    GG
    Oudraogo m.fl.
    Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

RF før kampen i aften

Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

"Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

"Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

Venter man for længe, får man ingenting ...

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

....................RF

Keskinen
        Suhunen
        Sansberg
        GG
        Oudraogo m.fl.
        Det er altså en spændende central akse!

Og jeg er bestemt ærgerlig på både Sandberg og Oudraogos vegne, de har fortjent bedre, men det er sådan her, det bør være - altså med konkurrencen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Og jeg er bestemt ærgerlig på både Sandberg og Oudraogos vegne, de har fortjent bedre, men det er sådan her, det bør være - altså med konkurrencen.
          Enig.

Virker også meget til TT kigger på modstanderen, når han sætter hold, så kan være nogen andre sidder over næste gang.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jungledyret Se indlæg

Men alligevel vildt med Oudraogo - jeg kårede ham jo til vores bedste i en lang periode i min egen lille verden, men jeg kan også godt se, at Ulvestad, Falk og Fiete ser vanvittigt spændende ud...

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Men alligevel vildt med Oudraogo - jeg kårede ham jo til vores bedste i en lang periode i min egen lille verden, men jeg kan også godt se, at Ulvestad, Falk og Fiete ser vanvittigt spændende ud...
              Ja, men det ser også meget offensivt ud til en plastikkamp med hurtige boldfaste modstandere

Comment

Oprindeligt indsendt af Online Se indlæg

Ja, men det ser også meget offensivt ud til en plastikkamp med hurtige boldfaste modstandere
                Enig - og det kan virke naivt - men er det ikke også det, vi lidt har savnet - at opstillingen ligner, at vi tør at gå ud og tro på det?

Comment

Vi har da med denne opstilling mulighed for at skifte Falk når han går træt - han kommer nok til at løbe meget i trekanter efter bolden - jeg er spændt på Ulvestad - hvad kommer han med ?
                  Jeg synes det ligner at TT har foretrukket rutine og noget boldfasthed til midteraksen - så kan OU bidrage med fysik og kampkraft hvis vi har brug for det senere i kampen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Jebola Se indlæg
                    Vi har da med denne opstilling mulighed for at skifte Falk når han går træt - han kommer nok til at løbe meget i trekanter efter bolden - jeg er spændt på Ulvestad - hvad kommer han med ?
                    Jeg synes det ligner at TT har foretrukket rutine og noget boldfasthed til midteraksen - så kan OU bidrage med fysik og kampkraft hvis vi har brug for det senere i kampen.
                    Jeg har set de sidste 2 træninger. Jeg bliver mere og mere imponeret af Holmstrøm.

I går, der øvede de fx dødbolde, der var en kombination, hvor han kom helt udækket frem til forreste stolpe, hvor han hoppede meget højt op, og headede bolden så let som ingenting op, i forreste hjørne. Det så så vildt ud.

Og så flår han bare boldene der kommmer langt, så let ned som ingenting.

Arp er jeg meget spændt på. Han har ikke rigtig lignet en der har fået spillet til at køre, samt en der er påvirket af situationen. Det har ihvertfald været min opfattelse de sidste par dage. Jeg håber sådan han spiller en brav kamp senere, og får noget selvtillid.

Gammelgaard, han er altså god til at sparke. Ærgerligt han ikke rigtig har haft muligheden i kampene, endnu.

Og så… det evige problem. At vi har 2 spillere på venstre back, som simpelthen bare ikke er gode nok. Det er jo ved at være til grin.

Comment

Stærkt med konkurrence på de fleste pladser, og kun glædeligt at vi kan sætte “Kanté” eller lign. spillere ind fra bænken

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg

....................RF

Keskinen
                        Suhunen
                        Sansberg
                        GG
                        Oudraogo m.fl.
                        Stærk opstilling og stærk bænk. Glæder mig på kampen!
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

Comment

Hvis man kigger på opstillingen og bænken i dag så skal man sige at OB er et bedre sted end i de sidste år. Tidligere kom vi max til at have et konkurrencedygtigt start12 - og ofte ikke en gang det - men der manglede kvalitet at skyde med fra bænken. Nu er der en konkurrencesituation hvor endda spillere som Ouedraogo, Keskinen og Suhonen får rollen som "gamechanger"
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

Comment

Oprindeligt indsendt af kroggaard Se indlæg

Jeg har ikke været så imponeret af Oudraogo som så mange andre. Jeg mener, hans vigtigste opgave var at aflaste Falk, så han kunne få rum til sine ting. Jeg synes ikke Falk ligefrem har set aflastet ud, de sidste mange kampe, de har spillet sammen.

Comment

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Jeg har ikke været så imponeret af Oudraogo som så mange andre. Jeg mener, hans vigtigste opgave var at aflaste Falk, så han kunne få rum til sine ting. Jeg synes ikke Falk ligefrem har set aflastet ud, de sidste mange kampe, de har spillet sammen.
                              Det er mere et strukturelt problem end at Ouedraogo har manglet noget. De to har skullet dække virkelig store områder på midtbanen, fordi de har fire spillere foran sig, bl.a. GG der ikke er defensivt disciplineret og Holmström der ikke er spor mobil. Om noget er det Falk, der desværre ikke længere har lungerne til en hel kamp som en to-vejs-8'er, og han skal have en mere fokuseret rolle. Enten skal han være en mere stationær spilfordeler længere fremme eller længere tilbage på banen.
                              Når det kommer til ambition er jeg alternativlos.

Comment

Working...
                              X