Warning: Undefined variable $cssClass in /var/www/html/includes/vb5/template.php(404) : eval()'d code on line 38 Optakt FCN-OB 9/10-26 - Club OB's debatforum

Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt FCN-OB 9/10-26

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Carlok Se indlæg

Jeg har ikke været så imponeret af Oudraogo som så mange andre. Jeg mener, hans vigtigste opgave var at aflaste Falk, så han kunne få rum til sine ting. Jeg synes ikke Falk ligefrem har set aflastet ud, de sidste mange kampe, de har spillet sammen.
    Nu er jeg ikke helt på højde med Ulvestads tekniske egenskaber, men det er i hvert fald klart for alle at Ismahilas spillertype ikke egner allerbedst på en kunststofbane.
    Som jeg forstår på Falks interview i dag, så vil vi forsøge at byde FCN op til dans på bolden. Her egner Falk som 6'er sig i hvert fald bedre. Hvis den gameplan så kikser, er der heldigvis gode muligheder for at rette på nogle ting med dem bænk vi har med.

Det bliver spændende at se om det her spændende hold er tilstrækkeligt til at holde snor i et fcn-hold, som har været modbydeligt gode i egen hule hele sæsonen hidtil.

Comment

Ihhh hvor jeg glæder mig.
      Håber OB er klar på Fcn småspil i og omkring feltet og ikke mindst deres giftige kontra bolde ned i bagrummet til deres hurtigløbere.
      En sejr i aften vil være fantastisk.
      Vi ses på udeafsnittet.

Comment

Vi starter så optakten i TV med at snakke om Brøndby…

Comment

Working...
        X